MuscleMeat

Breaking News XXL Nutrition bedankt DBB'ers (met 20% korting) voor het vertrouwen in ons!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze 20% XXL Atleet heeft net de laatste bestelling voor 2014 geplaatst.
Pistache, Vanilla, D3, TMG van Now & een Tanktop Beast yeahhhhhhhhhhhhhhh

Wacht eens even? Geven jullie 20% korting omdat B&F 20% minder eiwitten leveren dan dat ze op de verpakking zetten? Muhuhaha

• Topic Starter Topic Starter
On-topic vanaf hier, b&f krijgt centraal sticky topic ivbm de fouten op de labels.

Ik heb ook maar snel stiekem misbruik gemaakt van deze mooie actie :D

Team XXL achter de schermen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net 10 kilo whey delicous, 3 kilo diet shake, 1 kilo creatine en een shirt + poster besteld voor mij en mijn vrouw.

Heb nog genoeg op voorraad maar 20 % korting + supplementen bestellen waarbij je krijgt wat er op het label staat is voor ons de perfecte combinatie.

Net 10 kilo whey delicous, 3 kilo diet shake, 1 kilo creatine en een shirt + poster besteld voor mij en mijn vrouw.

Heb nog genoeg op voorraad maar 20 % korting + supplementen bestellen waarbij je krijgt wat er op het label staat is voor ons de perfecte combinatie.

top thanks! gas erop nu!

Laatst bewerkt door een moderator:
Binnenkort ook maar eens wat bij jullie bestellen, de concurrent heb ik in ieder geval nu vaarwel gezegd. :)
Komt er ook nog eens AfterPay bij jullie, betalen X dagen na aankoop? Of zit dat er niet in de komende tijd?

Binnenkort ook maar eens wat bij jullie bestellen, de concurrent heb ik in ieder geval nu vaarwel gezegd. :)
Komt er ook nog eens AfterPay bij jullie, betalen X dagen na aankoop? Of zit dat er niet in de komende tijd?

ja daar ben ik mee bezig!

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

ja daar ben ik mee bezig!

Zeg gaan jullie ooit eens een trainingsessie houden op XXL style met Pre WO bar, Protein bar, Post WO bar?
Lijkt me wel wat. Gekoppeld aan sales voor weinig. :p

ja daar ben ik mee bezig! ---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ---------- ja daar ben ik mee bezig!

Oke top! Handig voor dingen die net in de sale komen wanneer je nog een paar daagjes moet wachten op je StuFi haha :D

Bestelling geplaatst, ben wel inn voor afterpay want iedere keer 1,95 paypall is zonde.

Bestelling is weer binnen, binnen 1 werkdag dit keer! Bedankt nogmaals voor de service en de korting!

Volgens mij wilt Ron een Dbb meet met XXL-standjes ...

20% is leuk genoeg om weer een voorraad aan te leggen, thanks :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven