Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze 20% XXL Atleet heeft net de laatste bestelling voor 2014 geplaatst.
Pistache, Vanilla, D3, TMG van Now & een Tanktop Beast yeahhhhhhhhhhhhhhh
Wacht eens even? Geven jullie 20% korting omdat B&F 20% minder eiwitten leveren dan dat ze op de verpakking zetten? Muhuhaha

Ik heb ook maar snel stiekem misbruik gemaakt van deze mooie actie![]()
Net 10 kilo whey delicous, 3 kilo diet shake, 1 kilo creatine en een shirt + poster besteld voor mij en mijn vrouw.
Heb nog genoeg op voorraad maar 20 % korting + supplementen bestellen waarbij je krijgt wat er op het label staat is voor ons de perfecte combinatie.
Binnenkort ook maar eens wat bij jullie bestellen, de concurrent heb ik in ieder geval nu vaarwel gezegd.
Komt er ook nog eens AfterPay bij jullie, betalen X dagen na aankoop? Of zit dat er niet in de komende tijd?
Binnenkort ook maar eens wat bij jullie bestellen, de concurrent heb ik in ieder geval nu vaarwel gezegd.
Komt er ook nog eens AfterPay bij jullie, betalen X dagen na aankoop? Of zit dat er niet in de komende tijd?
ja daar ben ik mee bezig! ---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ---------- ja daar ben ik mee bezig!

Zeg gaan jullie ooit eens een trainingsessie houden op XXL style met Pre WO bar, Protein bar, Post WO bar?
Lijkt me wel wat. Gekoppeld aan sales voor weinig.![]()

Bestelling geplaatst, ben wel inn voor afterpay want iedere keer 1,95 paypall is zonde.

Het is maar een idee.

Bestelling is weer binnen, binnen 1 werkdag dit keer! Bedankt nogmaals voor de service en de korting!