Fitness Seller

Breaking News XXL Nutrition bedankt DBB'ers (met 20% korting) voor het vertrouwen in ons!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach ach het is toch niet om aan te zien hoeveel mensen gewoon lachend weer aan het bestellen zijn bij b&f

Die mensen zijn zo naïef om te denken dat ze in 1 dag alles hebben recht kunnen trekken.. en dat de kwaliteit nu ineens wel goed is? Echt een lachertje

Ik was klant bij Body en Fit, heb verschillende producten van hun eigen label in voorraad.
Sinds het voorval is het vertrouwen wel verdwenen en ben ik stilaan bij XXL aan het bestellen.
Je maakt zoiets niet zomaar goed, vertrouwen bouw je op, maar eens dit gebroken is, is er geen lijmen meer aan.
Heb kwaliteit altijd verkozen boven de prijs.
Denk dat degene die zomaar terug gaan naar Body en Fit, ook al weten ze niet wat ze krijgen, prijskopers zijn, en niet voor kwaliteit gaan, want dit is ondertussen wel gebleken, dat voor velen jaren bedrog is geleverd.
Geef mij vanaf nu maar XXL :-)

Ik was klant bij Body en Fit, heb verschillende producten van hun eigen label in voorraad. Sinds het voorval is het vertrouwen wel verdwenen en ben ik stilaan bij XXL aan het bestellen. Je maakt zoiets niet zomaar goed, vertrouwen bouw je op, maar eens dit gebroken is, is er geen lijmen meer aan. Heb kwaliteit altijd verkozen boven de prijs. Denk dat degene die zomaar terug gaan naar Body en Fit, ook al weten ze niet wat ze krijgen, prijskopers zijn, en niet voor kwaliteit gaan, want dit is ondertussen wel gebleken, dat voor velen jaren bedrog is geleverd. Geef mij vanaf nu maar XXL :-)
Idem,
Geef liever wat meer geld uit aan kwaliteit nu.
Het vertrouwen in body&fit is ook weg bij mij.

@moderators. Is het een idee om dat andere topic weer open te maken? Mensen zijn nog lang niet uitgesproken hierover. Nu gaat het gewoon verder in het sticky en in dit topic.

Besteld :)

35 euro korting meegepakt. Jihaaa

Damn gisteren een grote bestelling gedaan om dan dit topic erna te zien :(. Kan ik deze korting alsnog krijgen (als nieuwe klant ^^)?

Ik bestel nooit zo vaak supplementen. Ditmaal toch weer eens gedaan bij XXL om B&F te pesten. ;)

net toch nog maar even 3 potjes betaine besteld :o:o:o

daar gaat mijn voornemen om zonder sups verder te gaan

Betaine hnnggg.

gelijk wat besteld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven