locotek
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 2m
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem,Ik was klant bij Body en Fit, heb verschillende producten van hun eigen label in voorraad. Sinds het voorval is het vertrouwen wel verdwenen en ben ik stilaan bij XXL aan het bestellen. Je maakt zoiets niet zomaar goed, vertrouwen bouw je op, maar eens dit gebroken is, is er geen lijmen meer aan. Heb kwaliteit altijd verkozen boven de prijs. Denk dat degene die zomaar terug gaan naar Body en Fit, ook al weten ze niet wat ze krijgen, prijskopers zijn, en niet voor kwaliteit gaan, want dit is ondertussen wel gebleken, dat voor velen jaren bedrog is geleverd. Geef mij vanaf nu maar XXL :-)
Mee eens, de discussie is nu verspreid over 5 topics bezig.@moderators. Is het een idee om dat andere topic weer open te maken? Mensen zijn nog lang niet uitgesproken hierover. Nu gaat het gewoon verder in het sticky en in dit topic.
@moderators. Is het een idee om dat andere topic weer open te maken? Mensen zijn nog lang niet uitgesproken hierover. Nu gaat het gewoon verder in het sticky en in dit topic.
Damn gisteren een grote bestelling gedaan om dan dit topic erna te zien. Kan ik deze korting alsnog krijgen (als nieuwe klant ^^)?
rene@xxlnutrition.nlnet toch nog maar even 3 potjes betaine besteld
daar gaat mijn voornemen om zonder sups verder te gaan
Kun je mij die even linken, ik kan hem niet vinden.
Kun je mij die even linken, ik kan hem niet vinden.
Iets cheaper, maar die pillen barsten vrij snel.