XXL Nutrition

YBF open nederlands kampioenschap 29 november 2009

Wil zelf in 2010-2011 wel eens mee doen bij de junioren, eigelijk wou ik voordat ik 18 word een wedstrijd mee doen, maar ik ben nog niet tevreden momenteel.
Ben benieuwd naar de ''concurrentie'' in de jeugd sectie.

Komt goed. Ik zie iedereen zondag.

Hup ROY hup ROY!!

Goddomme jongens ik leef met jullie mee. Echt. Ik hoop dat het laden al begonnen is voor velen en dat jullie eindelijk weer mens voelen na deze periode van hardship en afzien!

succes iedereen eneeuuhhh tja sorry maar ik ben er niet ....
en dat terwijl er twee meedoen van de gym waar ik train...
de eigenaar en een junior

succes allemaal met de laatste 2 dagen.
tot morgen!
Ik ben voor mezelf ook benieuwd hoe deze wedstrijd zal zijn omdat deze wedstrijd (en nog een ander) me het leukste lijkt om ooit zelf aan mee te doen.:o

succes iedereen eneeuuhhh tja sorry maar ik ben er niet ....
en dat terwijl er twee meedoen van de gym waar ik train...
de eigenaar en een junior

Wie uit jou gym doen ermee?:D

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Kom me even gedag zeggen. Zo zie ik er zondag uit, alleen dan wat bruiner uiteraard. :D

v324xv.jpg

nou nu nog afwachten, daar komt die permban hoor :rolleyes:

Het is lang geleden maar ik draai (eigenlijk ook een beetje op aandringen van Diana en Jack hehehe) eindelijk ook nog eens een wedstrijdje YBF mee dit jaar (samen met een junior van mijn sportschool). De laatste keer is alweer 4 jaar geleden, dus uberhaupt effe kijken of ik het nog wel kan :-). Shape wordt met de dag beter, ff nog 2 weken flink aan hardheid werken.
Wat ik hier gezien/gehoord/gelezen heb ziet er toppie uit. Wordt sowieso weer een leuk evenement.
Heel veel succes allemaal!
Grtz

zoals ik al zei de eigenaar en een junior...en ik ben er niet bij....
kijk maar op de trainingsjacks daar staat hightech-gym op
en dit is dus de eigenaar die deze post geplaatst heeft luca dus

ah zo, jacky, wij zijn er gepasseerd aan de higtechgym toen we in erperheide op vakantie waren, en we moesten iemand gaan afhalen aan het station in neerpelt, amaai, ook precies wegomleidingen genoeg daar in het centrum

hahaha nu op het moment wel maar als het goed is is het dit jaar gedaan.....
en zoals de tekeningen er uit zien moet het een mooi centrum gaan worden met veel terrasjes

dan ben je wel redelijk dicht bij mij geweest ja

succes morgen en je staat er weer goed bij

iedereen veel succes vandaag en maak er wat moois van

Succes mannen!

winnaars al bekend?;)

winnaars zijn bekend.

maar misschien is het leuker als ze het zelf komen vertellen.

Was er ook en paar van DBB ontmoet was erg gezellig.

De leden die ik zoiezo op het podium zag staan en er ook goed bij stonden.

Maaike: mooie fysiek:eyebrow:
Jeffrey: REUS in elke betekenis van het woord, jammer voor hem dat er geen ander in de klasse stond.
Frietje met: Beste benen van de klasse, mooie klasse om te zien ook. Andere jongen die ik niet kende was ook bijna perfect.
Roy: Hyped. Stond er goed bij maar moet nog steeds iets droger komen om iederen weg te blazen. Werd tijdens de vergelijkingen steeds beter. Viel echt op. Mss de zenuwen die wat wegtrokken. Goede benen ook.

En **** zeg de dames dit keer. Krista Mulder met laarzen en string:eek: en een andere meid in die klasse pfffffffffffffff kreeg het heel warm hier.

Was ook wezen kijken,mooi om te zien allemaal.Mooie dames grote gasten.
Volgend jaar ook deze wedstrijd doen waarschijnlijk.
Heb jou niet gezien gijs.

Was ook wezen kijken,mooi om te zien allemaal.Mooie dames grote gasten.
Volgend jaar ook deze wedstrijd doen waarschijnlijk.
Heb jou niet gezien gijs.

Naja hoe kan dat nu!!

Ben op een gegeven moment boven gaan zitten en toen zat ik met Sjekoog en maatje.

Terug
Naar boven