Fitness Seller

YBF open nederlands kampioenschap 29 november 2009

• Topic Starter Topic Starter
Grote core heb je, alleen geen 11% imo, lijkt meer op 14/15 ?

Ik doe zelf ook mee, maar dat weet je want je volgt me log ;)

Hoop jullie te zien jongens! :D

Ik ga me binnenkort even laten weten, dan hebben we meer duidelijkheid.. Het zou ook leuk zijn als jij af en toe je vorderingen, bevindingen en updates plaatst in dit topic :cool:

Het ligt ook in mijn planning om ook dit jaar weer mee te doen. 20 december zat ik op 99.4 Kgs bij een BF van 9.1% Hierbij een paar foto's op 22 december gemaakt

IMG_6391.jpg

IMG_6399.jpg

IMG_6400.jpg

IMG_6403.jpg

IMG_6404.jpg

:thumbs:, probeer je dit jaar in een zwaardere klasse te komen?
Inderdaad dat is wel me bedoeling ja:D

Ik zit er niet echt op te wachten om in dezelfde klasse uit te komen.
Wel leuk om eerste te worden dan maar voor me gevoel heb ik dan geen vooruitgang geboekt zeg maar:D

• Topic Starter Topic Starter
Het ligt ook in mijn planning om ook dit jaar weer mee te doen. 20 december zat ik op 99.4 Kgs bij een BF van 9.1% Hierbij een paar foto's op 22 december gemaakt

Ziet er top uit, vooral brute rug! Op welk gewicht wil je ripped ongeveer uit komen?

@j2thes: Dit is 9.1%, zoals gemeten door mijn begeleider, Mile Dubroja. Hij meet mij en zijn andere wedstrijdatleten regelmatig, dus daar ga ik wel van uit.

@phantom1990: Zat afgelopen jaar en het jaar daarvoor op 89 kgs. In 2007 bij 4.8% en in 2008 bij 4%, maar wel met een sterk verbeterde fysiek. Gewicht maakt me niet zo heel veel uit, zolang ik maar symetrisch verbeter en harder en droger kan komen. Mijn doel voor 2009 is het optrekken van mijn rugwijdte (dikte is wel redelijk), schouderwijdte en bovenkant borst.

@Niels1980:Ik denk dat je wel een klasse kan klimmen (dus body-performance), zolang je maar niet van plan bent om mij te verslaan.:D

@j2thes: Dit is 9.1%, zoals gemeten door mijn begeleider, Mile Dubroja. Hij meet mij en zijn andere wedstrijdatleten regelmatig, dus daar ga ik wel van uit.

@phantom1990: Zat afgelopen jaar en het jaar daarvoor op 89 kgs. In 2007 bij 4.8% en in 2008 bij 4%, maar wel met een sterk verbeterde fysiek. Gewicht maakt me niet zo heel veel uit, zolang ik maar symetrisch verbeter en harder en droger kan komen. Mijn doel voor 2009 is het optrekken van mijn rugwijdte (dikte is wel redelijk), schouderwijdte en bovenkant borst.

@Niels1980:Ik denk dat je wel een klasse kan klimmen (dus body-performance), zolang je maar niet van plan bent om mij te verslaan.:D

Mag ik vragen hoe lang je bent?

het was niet slecht bedoelt want je fysiek ziet er top uit...zeker je rug is goed vind ik...
had alleen verwacht dat je iets droger aan de voorkant zou ogen...(misschien de foto??)

@kris608: Volgens mijn paspoort ben ik 1m90

@j2thes: Helaas gaat mijn voorkant pas hard tonen als ik erg laag ga in mijn BF. Al staan de strepen nog wel in mijn borst. Heb helaas veel vetcellen in mijn buikstreek.

roy je foto's zien er goed uit topper op hoeveel sta je nu? ben je zaterdag ook bij mile?

groeten leon

roy je foto's zien er goed uit topper op hoeveel sta je nu? ben je zaterdag ook bij mile?

groeten leon

Thanks grote man. Zal nog ergens tussen de 9 en 10% zitten. Heb niet heel veel vet gewonnen tijdens de feestdagen:p. Train op zaterdag meestal in Brielle, omdat ik 's middags daar in de buurt moet zijn, dus je moet zonder mij bikkelen.

Ga je dit jaar wedstrijden draaien, of ga je nog verder met bouwen?

o mijn god, kunnen jullie allemaal niet meten ofzo. ik sta op 11,5 % maar ben ZEKER droger dan dit. geloof mij dat dit ongeveer 13& is ofzo. bij 9% begin je aders op je buik te krijgen. of dit moet met een weegschaal of plastic tangetje gemeten zijn dan geloof ik het maar met een normale wedstrijdtang is dit geen 9%.

ik wil niet k*t doen, maar een maat van mij sgtaat op 14% en oogt een stuk droger dan dit nog. strepen op zn chest, dikke ader over zn schouder...maja...zelf weten als je jezelf voor de gek wil houden.....

Ziet er goed uit, Hyped.

om met ybf mee te kunnen doen moet je dan ergens bij aangesloten zitten ?

o mijn god, kunnen jullie allemaal niet meten ofzo. ik sta op 11,5 % maar ben ZEKER droger dan dit. geloof mij dat dit ongeveer 13& is ofzo. bij 9% begin je aders op je buik te krijgen. of dit moet met een weegschaal of plastic tangetje gemeten zijn dan geloof ik het maar met een normale wedstrijdtang is dit geen 9%.

kerel heb je niets anders te doen dan alleen maar zeuren laat dan eens een foto van je zelf zien op je 11% wat je zegt te hebben? als je roy in het echt ziet zal je wel anders praten je weet onder hand toch wel dat foto´s vertekenen? van wie heb jij het fabeltje van wedstrijd tang en een gewone?

groeten leon

HAHA het is wel de bedoeling om een klasse hoger te komen ben goed onderweg me bulk zet goed aan dus dat komt wel goed.
Alleen ben ik wel van plan een heel stuk eerder met me dieet te beginnen zodat ik ook richting de 5% kom.
Je heb me buik gezien met 6,5%;)

Thanks grote man. Zal nog ergens tussen de 9 en 10% zitten. Heb niet heel veel vet gewonnen tijdens de feestdagen:p. Train op zaterdag meestal in Brielle, omdat ik 's middags daar in de buurt moet zijn, dus je moet zonder mij bikkelen.

Ga je dit jaar wedstrijden draaien, of ga je nog verder met bouwen?

ik ben nu bezig met voorbereiding ga mee doen met de jbc in maart nou dan moet ik maar alleen al het ijzer verplaatsen :) zie je wel weer snel groei ze :)

@ Sjapendoedel: Meten is weten. Aangezien Mile een zeer ervaren wedstrijdbegeleider is, die al vele kampioenen heeft afgeleverd, heb ik meer vertrouwen in zijn meting, dan jouw mening, die gebaseerd is op de foto's van dat moment.

@Spierpijn:Thanks!

@Niels1980:Ieder jaar kan je een stukje harder en droger komen en leer je meer over hoe jouw lichaam werkt, dus ik heb vertrouwen in je.

@Blackdragon:Je hebt gelijk, dat is een thuiswedstrijd voor je! Ik neem aan dat je genoeg vrienden meeneemt, zodat de zaal uitverkocht is ;-) Sterkte met dieeten!

kerel heb je niets anders te doen dan alleen maar zeuren laat dan eens een foto van je zelf zien op je 11% wat je zegt te hebben? als je roy in het echt ziet zal je wel anders praten je weet onder hand toch wel dat foto´s vertekenen? van wie heb jij het fabeltje van wedstrijd tang en een gewone?

groeten leon

daar bedoel ik een echte huidplooimeter mee, niet zo'n plastic dingetje.....

Terug
Naar boven