Fitness Seller

YBF open nederlands kampioenschap 29 november 2009

Ik zit dus ook over te twijfelen om mee te doen maar begin in september met een masteropleiding en wil niet ten nadele van een wedstrijd slechter presteren in m'n studie...

@michael86
Dit jaar weer van de partij:D
Ik denk dat we beide wel een klasse hoger uit willen komen;)

Het gaat gestaag door weer een kilo erbij:D

Iemand een idee of Silverster Vasilda weer is mee gaat doen aan deze competitie. Geloof dat hij er een aantal jaar tussen uit is geweest om verder te groeien. Ik ken hem nog van vroeger en trainde in de zelfde sportschool maar heb hem nu helaas al een hele tijd niet meer gezien. Vraag me af hoe het met hem gaat en hoe hij er nu bij staat, was al een groote inspiratie om hem te zien trainen.

@niels 1980 je moet zeker voor een klasse hoger gaan, moet ook echt mogelijk zijn als je zo door blijft gaan.

Ikzelf doe niet mee. Wil het 1ste semester van volgend schooljaar afstuderen.

Waarschijnlijk ben ik er ook bij. Succes iedereen!!

Ik ga waarschijnlijk ook mee doen!

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd hoe het tot nu toe verloopt bij iedereen..

Bij mij kan het niet slechter gaan, heb een voedselvergiftiging gehad waardoor ik wederom een aantal kg's heb moeten inleveren en er zit totaal geen energie meer in mijn spieren??? Ben er 3 dagen ziek van geweest en me'n kracht is letterlijk minder dan de helft van wat het was! Daar komt ook nog bij dat ik nu mijn laatste tentamenweek heb --> weer 2 weken niet trainen. Kortom, het gaat weer lekker :o. Als ik nog een tegenslag krijg ga ik serieus overwegen om die wedstrijdambities te laten varen..

ik denk dat ik mee ga doen....eventjes kijken hoe ik er nu uit ga zien op 7% dat geeft wel een aardig beeld...

ik sta nu op 91 kilo 10%...ga door tot de 7%, als ik dan tevreden ben ga ik meedoen. het zou dan die in november worden, de planning was de wedstrijd in mei maar dit komt niet goed uit ivm vakantie en school. ook wil ik een keer hard komen voordat ik het podium opga, gewoon om mn lichaam beter te leren kennen.

het moet er toch een keer van komen....

Wie gaat er nu met 7 procent het podium op? Sowieso is dat niet impressive en als je ermee wint loop je op de verkeerde wedstrijd rond.

IMO gewoon 4 procent en als je dat niet kunt zou ik persoonlijk niet het podium opstappen. Je huid moet al z'n gladheid zijn verloren, na een propere load staat je vol, hard en spatten de aderen eruit bij contractie.

Als je dat met je eigen lichaam niet kunt fixen neem dan begeleiding.

Wie gaat er nu met 7 procent het podium op? Sowieso is dat niet impressive en als je ermee wint loop je op de verkeerde wedstrijd rond.

IMO gewoon 4 procent en als je dat niet kunt zou ik persoonlijk niet het podium opstappen. Je huid moet al z'n gladheid zijn verloren, na een propere load staat je vol, hard en spatten de aderen eruit bij contractie.

gast, als ik podium op ga ga ik echt wel door tot de 4% hoor, maar daar heb ik nu zonder enoge rede geen zin in. 7% zal een aardige indicatie geven hoe ik er bij kan staan op 4%...

Je vat het verkeerd op denk ik. Hij probeert te zeggen dat hij eerst to 7% wil cutten en aan de hand daarvan bepalen of zijn fysiek ver genoeg ontwikkeld is om aan een wedstrijd mee te doen..

Ben benieuwd hoe het tot nu toe verloopt bij iedereen..

Bij mij kan het niet slechter gaan, heb een voedselvergiftiging gehad waardoor ik wederom een aantal kg's heb moeten inleveren en er zit totaal geen energie meer in mijn spieren??? Ben er 3 dagen ziek van geweest en me'n kracht is letterlijk minder dan de helft van wat het was! Daar komt ook nog bij dat ik nu mijn laatste tentamenweek heb --> weer 2 weken niet trainen. Kortom, het gaat weer lekker :o. Als ik nog een tegenslag krijg ga ik serieus overwegen om die wedstrijdambities te laten varen..

Echt zonde man, maar woon jij nou eigenlijk in Castricum? Ik had namelijk een vraag over iets maar kon je niet PM'en. Net zoals deze post focking veel moeite kost. Klote internet. :mad:

Ik ga deze keer ook eens meedoen met de YBF samen et men vrouw.Zij doet mee voor de tweede keer om een revange te nemen op het madamke met rode broekje :-) die precies nooit getraind heeft.Ik ben benieuwd tussen welke mensen ik gezet word.Hierbij wou ik eens meedoen zodat ik qua fysiek echt in men eigen catogorie zal kunnen staan.Er zullen ook veel wabba athleten aanwezig zijn!

Echt zonde man, maar woon jij nou eigenlijk in Castricum? Ik had namelijk een vraag over iets maar kon je niet PM'en. Net zoals deze post focking veel moeite kost. Klote internet. :mad:

Ik woon inderdaad in Castricum ja, je kan ook hier je vraag stellen hoor ;).

En hoe staan de voorbereidingen er nu voor Phantom1990? Alweer terug aan het gainen?

Terug
Naar boven