- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet toch afwachten in welke klasse je komt te staan, want je weet niet wat er komt...@niels 1980 je moet zeker voor een klasse hoger gaan
Ben er 3 dagen ziek van geweest en me'n kracht is letterlijk minder dan de helft van wat het was! Daar komt ook nog bij dat ik nu mijn laatste tentamenweek heb --> weer 2 weken niet trainen. Kortom, het gaat weer lekker
. Als ik nog een tegenslag krijg ga ik serieus overwegen om die wedstrijdambities te laten varen..ik denk dat ik mee ga doen....eventjes kijken hoe ik er nu uit ga zien op 7% dat geeft wel een aardig beeld...
Wie gaat er nu met 7 procent het podium op? Sowieso is dat niet impressive en als je ermee wint loop je op de verkeerde wedstrijd rond.
IMO gewoon 4 procent en als je dat niet kunt zou ik persoonlijk niet het podium opstappen. Je huid moet al z'n gladheid zijn verloren, na een propere load staat je vol, hard en spatten de aderen eruit bij contractie.
Als je dat met je eigen lichaam niet kunt fixen neem dan begeleiding.
Wie gaat er nu met 7 procent het podium op? Sowieso is dat niet impressive en als je ermee wint loop je op de verkeerde wedstrijd rond.
IMO gewoon 4 procent en als je dat niet kunt zou ik persoonlijk niet het podium opstappen. Je huid moet al z'n gladheid zijn verloren, na een propere load staat je vol, hard en spatten de aderen eruit bij contractie.
Als je dat met je eigen lichaam niet kunt fixen neem dan begeleiding.
Je vat het verkeerd op denk ik. Hij probeert te zeggen dat hij eerst to 7% wil cutten en aan de hand daarvan bepalen of zijn fysiek ver genoeg ontwikkeld is om aan een wedstrijd mee te doen..

Ben benieuwd hoe het tot nu toe verloopt bij iedereen..
Bij mij kan het niet slechter gaan, heb een voedselvergiftiging gehad waardoor ik wederom een aantal kg's heb moeten inleveren en er zit totaal geen energie meer in mijn spierenBen er 3 dagen ziek van geweest en me'n kracht is letterlijk minder dan de helft van wat het was! Daar komt ook nog bij dat ik nu mijn laatste tentamenweek heb --> weer 2 weken niet trainen. Kortom, het gaat weer lekker
. Als ik nog een tegenslag krijg ga ik serieus overwegen om die wedstrijdambities te laten varen..

@j2thes: Dit is 9.1%, zoals gemeten door mijn begeleider,
Echt zonde man, maar woon jij nou eigenlijk in Castricum? Ik had namelijk een vraag over iets maar kon je niet PM'en. Net zoals deze post focking veel moeite kost. Klote internet.![]()
.