Fitness Seller

YBF open nederlands kampioenschap 29 november 2009

• Topic Starter Topic Starter
o mijn god, kunnen jullie allemaal niet meten ofzo. ik sta op 11,5 % maar ben ZEKER droger dan dit. geloof mij dat dit ongeveer 13& is ofzo. bij 9% begin je aders op je buik te krijgen. of dit moet met een weegschaal of plastic tangetje gemeten zijn dan geloof ik het maar met een normale wedstrijdtang is dit geen 9%.

Vriend, hoe lang doe je nou al aan bodybuilding? Je snapt er niet veel van zo te zien, maar dat geeft niet ;). Moet je is kijken naar de uitzending "ik wed dat ik het kan" en dan naar de uitzending van reus.. Als je hem daar ziet zou je denken dat hij op 20% staat ofzo, terwijl hij onder de 12% zat (om maar even een voorbeeld te geven). Meten is weten, niet via het oog conclusies trekken..

Overigens ben ik net gemeten en ik zit op 12% bij 86kg nu.. Ik mis nu vooral gewicht op mijn benen, maar ik verwacht dat dat met een maand of twee behoorlijk gestegen is.. Op naar de 90!

haha, wie zegt dat hij op 12% zit:P....maja iig we zullen het daar allemaal wel zien. ik ben weer van de partij, mischien doe ik zelfs wel mee....succes allemaal...

ach ja wat kan het schelen op wat voor percentage je zit! Nummers zeggen helemaal niks!
Zolang het er maar goed uitziet;)

haha, wie zegt dat hij op 12% zit:P....maja iig we zullen het daar allemaal wel zien. ik ben weer van de partij, mischien doe ik zelfs wel mee....succes allemaal...

je zou toch mee doen niet mischien? of zijn de plannen veranderd maar hoop je ff achter de schermen te zien kijken of er nog wat van die paar kilo van jou over is

je zou toch mee doen niet mischien? of zijn de plannen veranderd maar hoop je ff achter de schermen te zien kijken of er nog wat van die paar kilo van jou over is

Vriend, hoe lang doe je nou al aan bodybuilding? Je snapt er niet veel van zo te zien, maar dat geeft niet ;). Moet je is kijken naar de uitzending "ik wed dat ik het kan" en dan naar de uitzending van reus.. Als je hem daar ziet zou je denken dat hij op 20% staat ofzo, terwijl hij onder de 12% zat (om maar even een voorbeeld te geven). Meten is weten, niet via het oog conclusies trekken..

Sjapen kan wel goed bulken weet ik... Maar komop blackdragon en phantom, zit elkaar niet af te zeiken en zorg gewoon dat jij er goed uitziet 29 november. Dat is voor mij de enige manier om Sjapen te laten zien dat jij beter bent.
Ik wil niemand bashe maar ik doe ook nog mee hè boys... Don't underestimate :D

We do it just like Arnold and Franco back in the days, nu motivatie genoeg?

haha idd, ik ben een lightweight. maar ik oog als een heavyweight:P...nee dat is bull.....idd we zien het die dag wel;).....

Het ligt ook in mijn planning om ook dit jaar weer mee te doen. 20 december zat ik op 99.4 Kgs bij een BF van 9.1% Hierbij een paar foto's op 22 december gemaakt

Goede fysiek hoor!
Maar dit is geen 9% en komma,s dat is zo lastig te bepalen.
Ik schat dit eerder rond de 12%.
Maakt niet uit, het gaat erom wat de spiegel zegt en niet wat een weegschaal of een metertje aangeeft.
Je bent iig op de goede weg en droger worden is voor jou als ik het zo kan inschatten geen enkel probleem. Succes :D

ik bashe niet maar word een beetje ziek van dit is geen 9.1 wedstrijd tang dit dat wat ik van hem lees is alleen maar gezeur over een ander. Maar we gaan wel zien zal eens laten zien hoe het moet op de natural way

morgen weer wegen en meten zal het morgen ff neer zetten ben benieuwd wat er bij gekomen is met de kerst :)

ik bashe niet maar word een beetje ziek van dit is geen 9.1 wedstrijd tang dit dat wat ik van hem lees is alleen maar gezeur over een ander. Maar we gaan wel zien zal eens laten zien hoe het moet op de natural way

morgen weer wegen en meten zal het morgen ff neer zetten ben benieuwd wat er bij gekomen is met de kerst :)

ps vergeet niet dat 11 % op 100 kilo er anders uit ziet als 11% op 80 kilo

ps vergeet niet dat 11 % op 100 kilo er anders uit ziet als 11% op 80 kilo

Idd, ik word gek van dat gezeik over bf. Bf kan door zoveel verschillende aspecten anders ogen, om een paar voorbeelden te noemen: Huiddikte, plaatselijk vet, vocht vasthouden etc... Maar ik heb nu wel genoeg woorden hieraan vuil gemaakt, dat gezeik over bf verpest het topic... Laten we verder ontopic blijven en elkaar geloven ;)!

ik wil niet k*t doen, maar een maat van mij sgtaat op 14% en oogt een stuk droger dan dit nog. strepen op zn chest, dikke ader over zn schouder...maja...zelf weten als je jezelf voor de gek wil houden.....

Geloof me als Mile zegt dat het 9% is .Is dat zo

Hyped tof dat je mee doet (anders heb ik niemand te verslaan :D )

@ Sjapendoedel: Meten is weten. Aangezien Mile een zeer ervaren wedstrijdbegeleider is, die al vele kampioenen heeft afgeleverd, heb ik meer vertrouwen in zijn meting, dan jouw mening, die gebaseerd is op de foto's van dat moment.

@Blackdragon:Je hebt gelijk, dat is een thuiswedstrijd voor je! Ik neem aan dat je genoeg vrienden meeneemt, zodat de zaal uitverkocht is ;-) Sterkte met dieeten!

kerel jah best handig een thuis wedstrijd is maar 5 min lopen dus hoef niet zo vroeg op en jah de meeste vrienden zeggen dat ze komen dus zal aardig druk worden:) dieet zal wennen worden is de eerste keer maar we gaan zien

ik doe ook mee, als concurrent van jurriaan. zit nu op de 95kg en 14%. ik hoop 100 kg te halen en te cutten naar ca. 7 a 6% zal een kilo of 92 overblijven verwacht ik.

Terug
Naar boven