XXL Nutrition

YBF open nederlands kampioenschap 29 november 2009

Bezoekers in dit topic

maar is reus nu de enige die hier foto's post??
 
foto's van 16 dagen out

2ynj9dc.jpg

15qdmcy.jpg

2ladd9c.jpg
 
ik doe mee met de junioren samen met mijn trainingsmaat.
de voorbereidingen zijn erg pittig maar we zitten beide onder de 5%. Erg spannend allemaal. wel leuk om mee te maken! welke junioren doen er nog meer mee?

Ik ben erbij bro, hopelijk zelfde klasse
 
Netjes rick,lekker hard al! ik kom kijken iig! suc 6 all
 
kijk die begint er ook goed uit te zien....
 
Netjes Friet mooi op koers! ik ga ook zeker komen kijken.
 
Ziet er zeker goed uit. Wordt een mooie wedstrijd, zie je backstage.
 
Het is lang geleden maar ik draai (eigenlijk ook een beetje op aandringen van Diana en Jack hehehe) eindelijk ook nog eens een wedstrijdje YBF mee dit jaar (samen met een junior van mijn sportschool). De laatste keer is alweer 4 jaar geleden, dus uberhaupt effe kijken of ik het nog wel kan :-). Shape wordt met de dag beter, ff nog 2 weken flink aan hardheid werken.
Wat ik hier gezien/gehoord/gelezen heb ziet er toppie uit. Wordt sowieso weer een leuk evenement.
Heel veel succes allemaal!
Grtz
 
huh Luca waar ken ik je toch van ??? trouwens je had net een mooi geel jasje aan whahahaha...ach nog even de laatste loodjes
 
ik hoorde dat ybf altijd een hele gezellige wedstrijd is... dus ik heb er zin in!!!D:D:D:D
 
ik hoorde dat ybf altijd een hele gezellige wedstrijd is... dus ik heb er zin in!!!D:D:D:D

YBF is inderdaad een hele gezellige wedstrijd. Heb een aantal andere wedstrijden meegedraaid (zowel atleet als coach), maar nergens was de sfeer backstage en in de zaal zo relaxed als hier. Wat is het trouwens enorm lang geleden geleden dat ik uberhaupt nog iets gepost heb (ben n stiekeme lezer hehehe). Al 7 jaar geregistreerd zie ik nu staan. Denk dat ik me effe opnieuw moet gaan voorstellen. :)
 
Ik wens iedereen veel succes met de laatste weken!
 
ik doe mee met de junioren samen met mijn trainingsmaat.
de voorbereidingen zijn erg pittig maar we zitten beide onder de 5%. Erg spannend allemaal. wel leuk om mee te maken! welke junioren doen er nog meer mee?

En ik kom jullie aanmoedigen!!!
 
er komen dus een aantal bekende langs. 29 november. dan weet ik wie ik moet aanmoedigen.
 
ik ben er dus ook ...zal wel eens roepen denk ik....ach eigenlijk is het simpel he
hoor je belgisch grote kans dat wij het zijn
 
Back
Naar boven