XXL Nutrition

YBF open nederlands kampioenschap 29 november 2009

toch vind ik het geen 11 hoor als de rest vocht moet zijn?

ik ga ook misschien meedoen. nog geen volledige stats. 1.60 m, 65 kg, 25% bf. Ik moet nog foto's maken.

Ooit op een dag zal ik ook mee proberen te doen.

Stats op moment = 1:63m; 54,5kg; 15%

Ja ik ga ervoor! Kijken of er nog wat weg te slepen is dit jaar :D
Nu 1.65 62 kg 3%... :mc:

Laatst bewerkt:
Hoe loopt de voorbereiding van de DBB die van plan zijn mee te doen met deze wedstrijd.

Die van mij loopt goed. Ben net begonnen met dieeten en zat vorige week op 106 Kgs bij 11.5%BF.

Hoe loopt de voorbereiding van de DBB die van plan zijn mee te doen met deze wedstrijd.

Die van mij loopt goed. Ben net begonnen met dieeten en zat vorige week op 106 Kgs bij 11.5%BF.

Goed te horen. Ik doe ook mee. Zat van de week op 122kg bij 9,1%
Succes iedereen die in voorbereiding is.

He roy.. Sta je nog steeds onder begeleiding?

En ga je volgend jaar nog een keer meedoen met een strongman-wedstrijd?

Iig veel succes op de YBF :thumbs:

Netjes. Ik reken erop dat je er beter bij staat dan bij de Hercules!!

He roy.. Sta je nog steeds onder begeleiding?

En ga je volgend jaar nog een keer meedoen met een strongman-wedstrijd?

Iig veel succes op de YBF :thumbs:

Hey Matthieu,

Zeker sta ik nog onder begeleiding. Op het gebied van voeding en training heb ik nog heel wat te leren. Wordt nu begeleid door Liona Bergmann (Voormalig sterkste vrouw van NL en Coach van het jaar 2008).

Door beter te dieeten hoop ik meer spiermassa te behouden en daardoor ook sterker te staan op een strongman-wedstrijd volgend jaar:D. Of dit voor- of najaar wordt moet ik nog zien in mijn wedstrijdplanning .

Thanks Gijs! Krijg je al kriebels om toch je titel te verdedigen:slap::D, of gaat dat op het laatste moment pas komen.

hoe geef je je zelf op voor deze wedstrijd???

gr

geloof mij, dit is veel meer dan 11%. ik sta zelf op 11% en b.v. bij een bdb zie je VEEL meer lijnen. dit is 15% at least succes met dieeten dus;)

Als hij zichzelf laat clippen met een harpenden schrikt hij zich rot, ik denk dat hij uitkomt op 15/18% als je gaat cutten zul je op een wedstrijdpercentage mid-70k overhouden.

Zoveel mensen die een vertekend beeld hebben van percentages en vooral hier op het forum. Het valt altijd tegen, je staat nooit zo laag als je jezelf wil laten geloven. Het is ook moeilijk om het te schatten aangezien het vet zichzelf bij de een meer op de buik manifesteerd of juist rond de heupen.

Sjap en ik clippen elkaar en anderen regelmatig, hij op zijn werk en ik in de sportschool waar ik als instructeur sta en hebben daardoor wel een goed beeld van wat hoeveel is.

Succes met bereiken van je doelen!

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Stats op moment = 1:63m; 54,5kg; 15%

Al pics atm? of willen jullie iedereen laten schrikken op de dag zelf:D

succes iig!

Hoe staat iedereen ervoor?

Heb met nog iets meer dan 6 weken te gaan het dieet op scherp gezet en de intensiteit van de trainingen verder verhoogd. Zat gister op 104.5 Kgs met iets minder dan 9% BF.

Komt de natural van YBF nog terug? Dat zet ik nog een versnelling hoger. Vooral met eten...

Komt de natural van YBF nog terug? Dat zet ik nog een versnelling hoger. Vooral met eten...

Dit is wat vroeger het NK Naturals heette (tot vorig jaar). Omdat men dit niet kan hardmaken heeft men het predikaat Natural er van af gehaald. Neemt niet weg dat er zeker nog naturals zullen staan. Ben er tenslotte zelf een.

Succes jongens en Naomi.;)

Terug
Naar boven