Fitness Seller

YBF open nederlands kampioenschap 29 november 2009

Goed groot en droog....
Je staat harder dan op eerdere pics die ik van je heb gezien!

Dank je wel, deze was een week later 10 okt (6 weken dieet pas onderweg met Sibil Peeter aka Oma)
We pieken op de 22 de Holland NAC en dan misschien door.....

Laatst bewerkt:
ik ga me ook zo inschrijven voor deze wedstrijd

ze vragen alleen welke klasse....

geen idee... (reus weet jij dat??)

bodybuilding neerzetten en of je junior, man of master bent.

zelfde regels als nac??

dus met 22 nog junior??

ik kan geen regelementen vinden van ybf!

zelfde regels als nac??

dus met 22 nog junior??

ik kan geen regelementen vinden van ybf!

Nee helaas, bij 22 niet meer.

''Junioren: zijn zij die op de dag van de wedstrijd de leeftijd van 22 jaar nog niet hebben bereikt. Deze dienen voor de aanvang van de wedstrijd een deugdelijk bewijs (paspoort) van hun leeftijd te overleggen. ''

[Link niet meer beschikbaar]

ik ga me ook zo inschrijven voor deze wedstrijd

ze vragen alleen welke klasse....

geen idee... (reus weet jij dat??)

Je wilt toch aan de YBF meedoen? YBF heeft een klasse-indeling op de wedstrijd zelf. Je kunt je dus niet van tevoren voor een klasse inschrijven. 's Ochtends wordt bepaald in welke klasse je komt. Zo ging het voorheen in ieder geval (ik heb die wedstrijd in 2004 gedraaid).

Klopt Aimee daarom is het ook zo grappig dat ze "klasse" op het formulier hebben staan. Ik denk dat ze gewoon een beetje willen kunnen inschatten hoeveel junioren, masters etc er zullen zijn.

Je kan er natuurlijk wel van uitgaan dat als je vorig jaar in de body-extreme klasse hebt gestaan, dat je het jaar daarop niet in de fitness-klasse terecht komt. Hoewel je het best leuk zou doen in die klasse, Gijs :D

Je kan er natuurlijk wel van uitgaan dat als je vorig jaar in de body-extreme klasse hebt gestaan, dat je het jaar daarop niet in de fitness-klasse terecht komt. Hoewel je het best leuk zou doen in die klasse, Gijs :D

haha maar eh als jij ineens 10kg bent gegroeid en REUS staat erbij dan ben ik mss wel gedgradeerd naar fitness klasse:D

Zelfs met 10 kilo erbij, dan kom ik alleen nog maar in de buurt van jou volheid. Je bent niet voor niets Wereldkampioen.

Ben helaas ook geen 10 kilo gegroeid. Zou ook wel erg goed zijn als natural. Volgens mijn begeleidster zal ik waarschijnlijk rond de 94 kgs uitkomen, doordat ik door dit dieet minder spiermassa hoef in te leveren.

Dat is nog altijd 5 kgs zwaarder dan vorig jaar, dus als dat lukt, dan ben ik al erg tevreden.

Maar je kunt het zelf bekijken tijdens de Dutch Strongmancup, dan zit ik nog maar 2 weken voor de wedstrijd, dus moet ik redelijk in vorm zijn;).

On topic: Hoe gaat het met iedereen? Voelen jullie al een lichte spanning?

wie doen er nu eigenlijk van hier mee ??want misschien dat ik wel even kom kijken...

Ik ben er samen met Sjekoog als gast..succes iedereen!

ik doe mee met de junioren samen met mijn trainingsmaat.
de voorbereidingen zijn erg pittig maar we zitten beide onder de 5%. Erg spannend allemaal. wel leuk om mee te maken! welke junioren doen er nog meer mee?

geloof dat er eentje van onze sportschool mee doet ...

hmmm Reus gaat meedoen dan ga ik echt mijn best doen om er te kunnen zijn...

Terug
Naar boven