Fitness Seller

YBF open nederlands kampioenschap 29 november 2009

Roy vriend er moet nog het een en ander af he. En oefenen op dat poseren. In pose 1 is de voorste arm te hoog de achterste te laag, ik zie geen kuiten en geen serratus.

Pose 2 borst wat opduwen en pose drie je hams aantrekken. Je onderrug gaat wel wat beloven die ziet er nu (2,5 week out) al dik en gestreept uit.

Alles is positief bedoeld commentaar.

Roy vriend er moet nog het een en ander af he. En oefenen op dat poseren. In pose 1 is de voorste arm te hoog de achterste te laag, ik zie geen kuiten en geen serratus.

Pose 2 borst wat opduwen en pose drie je hams aantrekken. Je onderrug gaat wel wat beloven die ziet er nu (2,5 week out) al dik en gestreept uit.

Alles is positief bedoeld commentaar.

Gijs, je hebt gelijk. Poseren is altijd mijn zwakke punt geweest, al gaat het er nu steeds beter uit zien. Wordt door Luc en Liona behoorlijk aangepakt op dit punt. Deze foto's kunnen wel een iets vertekend beeld geven omdat Luc schuin naast de spiegel stond waar ik voor stond te oefenen

Uiteraard moest er daar nog het een en ander af. Maar dat ben ik wel verloren met op- en afbouwen voor de Dutch StrongmanCup :p

Sta nu al weer een heel stuk strakker en zit bijna carb-loos (75 gr rijst gekookt gewicht verdeeld over 3 maaltijden 2 dagen, afgewisseld met 150 gr rijst de 3e dag, Alle dagen alleen vis als eiwitbron) en doe 2 cardiosessies per dag naast mijn krachttraining. Ben dan ook helemaal leeg.

Als ik straks ga laden dan trekt alles wel weer een stuk strakker en hopelijk sta ik dan weer een enorm stuk verbeterd op het podium.

Ik ben benieuwd wie van het forum meedoen aan de junioren? Iemand enig idee?

Sjekoog en ik zijn er sowieso, zou leuk zijn als er wat mensen van dbb een praatje komen maken.

We zijn allebij 1,90 en redelijk buff, Sjek gemilimeterd haar en ik een natsjaken kapsel(lange haren achter de oortjes;)) Niet p*ssy zijn en gewoon ff gezellig een praatje maken, we lachen je niet uit als je ecto bent:P

Sjekoog en ik zijn er sowieso, zou leuk zijn als er wat mensen van dbb een praatje komen maken.

We zijn allebij 1,90 en redelijk buff, Sjek gemilimeterd haar en ik een natsjaken kapsel(lange haren achter de oortjes;)) Niet p*ssy zijn en gewoon ff gezellig een praatje maken, we lachen je niet uit als je ecto bent:P

En ook niet als wij zelf ecto overkomen met onze 36cm armpjes.

ik ben er ook. alleen om te kijken. misschien dat ik je nog tegen kom.

Hoe lang duurt het eigenlijk? Ben nog nooit bij een wedstrijd geweest.

• Topic Starter Topic Starter
€20 is juist een zeer mooie prijs voor een wedstrijd, vaak zijn ze duurder!

Ik kom kijken en aanmoedigen.:D Succes allemaal!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon omdat het kan.

Het is maar waar je trek in hebt om 05:47:vomit:

Ik ben best nieuwsgierig, misschien dat ik het toch ga overwegen om te komen kijken..

ik kom ook wel even kijken ik zal kijken of ik mensen herken en als jullie mij herkennen kom gewoon naar me toe ff kletsen altijd leuk

roy zet hem op je zal me horen schreeuwen;)

haha jah je heb het ook gelezen jah klopt super he daarom ben ik helaas ook wat minder in rotterdam ff alles regelen:)

maar ik ga straks gewoon weer veel langs komen want ik ga nk classic worden:P
hahah

sterkte met de laatste dagen weet hoe klote die zijn

haha jah je heb het ook gelezen jah klopt super he daarom ben ik helaas ook wat minder in rotterdam ff alles regelen:)

maar ik ga straks gewoon weer veel langs komen want ik ga nk classic worden:P
hahah

sterkte met de laatste dagen weet hoe klote die zijn

Zeker tof. En nu maar hopen dat die kleine op zijn/haar moeder gaat lijken:p

Volgens mij ga je als je zo doorgaat NK Heavyweight worden:D

Komt goed. Voel me nog redelijk en ben nu redelijk hard en droog:cool:.

Zeker tof. En nu maar hopen dat die kleine op zijn/haar moeder gaat lijken:p

Volgens mij ga je als je zo doorgaat NK Heavyweight worden:D

Komt goed. Voel me nog redelijk en ben nu redelijk hard en droog:cool:.

ik hoop het wel dat het niet mijn uiterlijk krijgt hahaha anders word het geen mooi kind :) hahaha

maar ik heavyweight word niets hoor met je 90 kilo :)

gelukkig sta je goed droog foto's zien er top uit kerel zondag ben ik er samen met dewi om te schreeuwen.

nog 3 dagen kom op en zet hem op je kan het

Terug
Naar boven