weet je wat. voor een half miljoen krijg je de helft
wanneer ik veel eet, kom ik niets aan, ook geen spier dus! Wanneer ik gruwelijk veel vreet, kom ik pas aan. Ongetwijfeld zit hier ook vet bij. Dit wil ik echter juist! Toen mijn vet voor het eerst gemeten werd was dit, 4,2 of 4,8 procent. (weet niet precies meer) het is daarne eens 8% geweest. Hoop dat het nu iets meer is. maar meten is weten en zodra dit gebeurd is, zal ik het ff posten. Het is btw al een hele tijd geleden dat ik mn bf heb laten weten, in de plaats waar mijn ouderlijk huis staat in de gym. Ben daar nu weer omdat ik vakantie heb en train dus ff met een maatje hiero deze week. zal dus mn bf op kunnen meten. ben super nieuwsgierig erna haha.
Ik vind het alleen jammer dat mensen een langzame stofwisseling als een probleem zien, en je uitlachen als jij met het omgekeerde zit en opmerkingen maken min of meer van 'waar heb je het toch over' alsof het 100keer minder erg is. Ik begrijp evengoed dat een langzame stofwisseling, vaak gepaard met overgewicht een groot probleem is. Maar als je wil aankomen en het lukt en het lukt maar niet. En je eet al zo veel. Dan kan ook dat flink frustrerend zijn. Neem dat van mij aan. En waarschijnlijk ook van djnrg en rob1-5.