AndroidHealthClinic

You know you're Bodybuilding when...

lol herkenbare zitten er tussen :D

:roflol: Zoveel herkenbare dingen

Mooi topic, jammer dat je het zelf een beetje de das om doet door er zoveel te posten in de allereerste post en het nu voor ons zo goed als onmogelijk is om er een nieuwe te vinden :p

Mooie sport is het ook. Ik herken toch zeker wel 90% sommige dingen leken persoonlijke dingen van TS.

ik kan er nog wel een paar verzinnen..

- je toch maar dat feestje afzegt omdat je die dag getraind hebt en liever niet een nacht doorhaalt of te laat gaat slapen.
- Je altijd eiwitten bij je hebt als je ergens heen gaat (vooral in de cut aangezien je dan liever echt alleen clean eet)
- Als je s'nachts wakker wordt en je leeg voelt en toch maar besluit even wat te gaan eten om vervolgens weer verder te slapen.
- Je clean voedsel zoals kwark en droge rijst echt lekker bent gaan vinden
- Je ongezond voedsel liever vermijd omdat ze je een ranzig gevoel geven.
- Je de kroeg in gaat en het liefst even een chick in een kwartier scoort zodat je naar huis kan dr naaien en vervolgens je proteïne shake op tijd kan drinken.
- Je als mensen je vragen dingen te gaan doen met ze, je meestal nee zegt omdat je niet wilt dat het met je eet of trainschema in de weg komt te liggen.

Laatst bewerkt:
Wanneer je niet gaat fappen voor een test boost

Je een uitvlucht zoekt om niet te gaan feesten omdat je de volgende dag moet trainen

Je lichaam overdreven k*t reageert op de uitzondering dat je teveel vet/simple carbs hebt genuttigd op een moment van zwakte.

Je meer eiwit tot je neemt dan je ouders samen

Je een schema hebt gemaakt voor je moeder met de focus op "high protein, low carb, moderate fat" en "KT voor behoud van spiermassa".

geen idee of ie al genoemd was. True story.

Mensen die je een tijdje niet meer gezien hebt dingen zeggen in de trend van:

-train je nog
-ben begonnen met joggen
-ben ook begonnen met trainen
-e ik kom wel eens mee trainen (jaja **** off)

Of een of andere BS healthy/sporty ding dat ze 1x hebben gedaan, en er dan niet meer van komt.

Herken er wel een flink aantal XD.

- Je je irriteert als mensen eindelijk succes hebben met een "nieuw" dieet waar alle technieken gebruikt worden die jij ze al jaren probeert te leren.

true story.

je soms even vergeet dat niet iedereen weet wie Ronnie Coleman, Jay Cutler, Dorian Yates and the likes zijn...

Dit heb ik ook altijd met strongman en powerlifters.

- Je voeding kiest op basis van voedingswaarden als je van iets niet kan kiezen tussen 2 smaken.

- Als je uit je hoofd weet hoeveel kcal en eiwitten er in de meeste voeding zit en dit zo kan vertellen aan iemand die dat eet.

- Elke dag voordat je gaat slapen kwark MOET eten, of het nou 12 uur is of 7 uur 's ochtends

Ik herken me er absoluut niet in :(

-Dat je van enorm veel producten kan zeggen in een winkel wat de precieze hoeveelheid is van de verschillinde stoffen die erin zitten - waardoor je als freak bestempeld word :rolleyes:

Als je savonds gaat slapen en s'ochtends wakker word met een halve proteinebar in je hand...

True story nu al 3x gebeurd

Als je aars gaat open liggen vanwege het vele toiletpapier dat er dagelijks overheen glijd.

shotje olijfole :roflol: doe ik nog steeds

epic topic, voel me wel verbonden om een of andere manier met andere gymrats :fa:

Shotje olie heb ik ook wel eens gedaan. Bah vies :D.

Zitten idd een paar herkenbare zaken tussen :D

Je op je eigen verjaardag vorig jaar in de gym zat.
Je een caffeïne pil popt voor je examen.

Heb zelf ook vaak mijn trainingsspullen in mijn boekentast zitten samen met nog een shitload aan eten zodat ik meteen na school kan gaan trainen :').

Ik vond dat soort dingen al lekker lang voordat ik met bb begin. Inderdaad lastig uitleggen. Dan begrijpen ze het maar niet he :rolleyes:.

Terug
Naar boven