Fitness Seller

zaho VS dehoost

zaho

Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Het idee van dit log is om middels rivaliteit de motivatie hoog te houden. We gebruiken beiden verschillende methodes om onze doelen te bereiken (10-12%); dehoost is aan het cutten (40/40/20), en ik volg een KETO dieet (CKD). Zie bijgesloten bestanden voor zowel voeding als training.

27-02-11: 21 jaar; 179cm; 84kg; 21%
27-03-11: 21 jaar; 179cm; 82kg;

Bijlagen

Laatst bewerkt:
27-02-11 Week 01 80.0kg; 17.25%;
07-03-11 Week 02 79.9kg; 17.15%;
17-03-11 Week 04 79.2kg; 16.41%;
31-03-11 Week 06 77.5kg; 14.58%;
14-04-11 Week 07 77.0kg; 14.03%;

Update 1
Vandaag mijn vetvrije massa opnieuw laten wegen, ik heb 66.2 kg spier dat is dus 2.2 meer dan ik dacht. Ik heb deze cijfers meteen doorgerekend hierboven. Streef gewicht wordt nu 73/74 kg. Start vetpercentage is niet 20% maar 17.25%.

Update 2
Na 2 weken heel strikt mijn dieet gevolgd te hebben en veel cardio gedaan, ben ik 1,7 kg afgevallen in 2 weken! Dat is een behoorlijke prestatie volgens mij.

Update 3
Vorige week geopereerd aan mijn benen, dus voor mij geldt 2 weken geen cardio MEH... Gewicht is nu 77kg 500 gram afgevallen in 2 weken tijd. Ik val nu 428 gram per week af dus dat is netjes te noemen. Wanneer ik dit vol hou dan weeg ik in juni 74kg met 10.5% vet, dus dan is mijn doel bereikt!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Verwijder svp!

Laatst bewerkt:
Dat gaat vast voor juni lukken. Ben wel benieuwd wie van jullie dat eerder bereikt dan. Trainen jullie even veel en beide evenveel cardio?

Zaho:
Maandag: Upper Body
Dinsdag: Lower Body
Woensdag: Cardio
Donderdag: Cardio
Vrijdag: Full Body
Zondag: Cardio

dehoost:
4x fitnessen 2x cardio daarna
3x 90 minuten voetballen

Laatst bewerkt:
Succes, beide manieren zullen werken, Keto werkt naar mijn mening iets sneller, vooral het gewicht daalt iets sneller bij keto omdat je meer vocht verliest en dus een drogere look krijgt.
Echter puur 10% BF dalen zal met beide methodes lukken, discipline zal de doorslaggevende factor zijn hier!

Succes :thumbs:

Thanks! Ik hoop dat ik de discipline kan vasthouden zodat ik mijn doelen kan realiseren. Sinds ik begonnen ben met zoveel maaltijden per dag moet ik wel vaak poepen zeg :P. Nu naar sportschool voor borst + triceps + cardio.

Klein update:
Maandag: borst + triceps getrained daarna 20 minuten cardio.
Dinsdag: Rug + Schouders + biceps getrained + 90 minuten voetbal.
Woensdag: 45 minuten cardio.

Huidige gewicht 79,2

Vrijdag heb ik alleen het jaarlijks onbeperkt sparerib eet uitje wat ik niet ga afzeggen. Vorig jaar at ik 4 hele ribs op, zal het dit jaar max bij 2 laten ;). De voedingswaarde van spareribs is:

sparerib 100g
E: 22.2
K: 0.9
V: 24

(Heel vet dus ;))

Boeiend dat vet, gewoon helemaal vol vreten vanavond anders ben je echt een lomperik als je dat niet doet omdat je bang bent dat je wat meer vet eet dan normaal ! Eet de rest van de dag dan wat minder. Spareribs is ook maar vlees.

Gast: ONBEPERKT SPARE RIBS :heart::heart::heart::heart:

Haha ga jij maar een maand lang ribs eten (niet slecht).

Vandaag mijn pr bankdrukken verbeterd namelijk 100kg. Wat goed eten wel niet met je doet ;) Verder 90 minuten gevoetbald.

Mooi!!

Ik heb een simpel programma gemaakt om je vetpercentage uit te rekenen je kan hem downloaden uit de 2e post. Voor aan- opmerkingen / toevoegingen kan je altijd naar mij pm-en.
(zit nog geen fout afhandelingen in dus je moet alleen cijfers en punten invoeren.

Laatst bewerkt:
Gisteren rug getraind en geen cardio gedaan. Vandaag 60 minuten gevoetbald.

Ik woog zaterdag ochtend trouwens 80.5 maar had vrijdag avond 4 sparerib gegeten 2 loempia's en enkele glazen bier. Ben benieuwd wat ik morgen weeg zal rond half 9 updaten.

Meeh ben de eerste week niet veel opgeschoten ben 100 gram afgevallen. Moest na het wegen wel flink plassen dus als ik daarna had gewogen was ik wellicht wat lichter.

Na een weekje wat minder op mijn voeding heb gelet heb ik voor de komende 2 weken weer gezond eten ingeslagen. Ik ga de komende 2 weken geen updates geven! Ik hoop dat ik na die 2 weken op 76 kg zit! groeten

Klein berichtje weer, week flink gesport en heel goed aan mijn schema gehouden. Ik zie/voel nu dat ik aan het afvallen ben waar ik heel blij mee ben! Ik merk wel dat mijn kracht aan het afnemen is bijboorbeeld:
Bankdrukken: 80 -> 60 70
Borst schuin dumbels: 30 -> 24

Maar dat lijkt mij een logisch gevolg van het afvallen :) over een ruime week weer een keer wegen!

Oja 20+ kaas is echt het meest smerige product ooit! Smaakt alsof je een plak kaas los in de koelkast hebt bewaard voor een week :P

Laatst bewerkt:
Cut je niet met te weinig kcals?

Nee dat lijk mij niet neem 2400 cal onderhoud is 2800 zo uit mijn hoofd. Het is pas ook sinds een week dus misschien is het gewoon een wat mindere week.

Terug
Naar boven