Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Verder is alles ongewijzigd: nog steeds KETO, nog steeds elke dag in de gym, nog steeds elke dag 0,0% energie. Dus echt een k*t dieet, maar wel effectief.
want dan doe je eigenlijk iets wat je normaal volgens de natuur niet zou doen. Maar als het werkt, werkt het. Ik wil het resultaat hier van wel zien natuurlijk
Als die 1.7 kilo die je af valt in 2 weken puur vet is (dus niet voor de helft vocht zoals bij mij), is het wel gruwelijk hehe
. Krijg je geen last van je denkvermogen met dit dieet trouwens? Tenminste, je hersens hebben wel suiker nodig om goed te functioneren, dus ik kan me voorstellen dat je wel wat last kan hebben dat je wat trager word ofzo. Je organen ook trouwens. (vandaar dat ik t eng vind, die extreme shit)
Inmiddels weeg ik 81kg.
De komende periode heb ik zelfstudie, dus ik ben 10 weken thuis. Ik ben van plan om een 5 of 6 daagse split te doen. Volgens mij gaat dit niet lukken met KETO, dus ik ga over op 40/40/20. Ik denk er zelfs aan om misschien te gaan clean bulken![]()
Ik doe momenteel een 4 daagse UB/LB split. Ik merk dat ik te weinig energie heb om mijn training goed af te ronden. Ik voel me suf en zwak.
Ik doe momenteel een 4 daagse UB/LB split. Ik merk dat ik te weinig energie heb om mijn training goed af te ronden. Ik voel me suf en zwak.