XXL Nutrition

Zeer pijnlijke injecties!!

speur ik hier weer een reclame blokje?
of het nu gaat over middel A of middel B het ging om de pijntjes die men ervan heeft.
reclame blijven maken is ZWAAR achterhaalt want 99,99% van de boardmembers kennen alle merken wel.
wat me HEEL erg opvalt is dat de wannabee-suppliers enkel reclame maken voor UG en niet voor HG!! weird he?
kom op deels volwassen mannen laat die reclame toch eens achterwege komt nml een beetje ERG knullig over.

na een tijdje went je lichaam aan de AS en doet het geen pijn meer, vroeger had ik veel pijn al was het van 2 ml..., nu gaat er per keer 4ml in de benen en voel niets meer van pijn.

eerst 4ml zetten en dan de dag erna benen gaan trainen, waha mega pomp:D

• Topic Starter Topic Starter
Okay jongens,

bedankt voor alle reacties maar ik denk dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest.

Ten eerste heb ik geen klachten over GG, ook geen rede toe nog...
Ook kan ik best leven met de pijn, maar er zit nu nog steeds(van zes dagen geleden) een soort spoiler op mijn reet van een ontsteking. Hij doet pijn, is warm, is super opgezwollen en steekt. Auto rijden? Pfff, ik kom er niet eens in...!

Het is nu wel over zijn ergste punt heen maar ik heb dus weer een week geen benen kunnen trainen. De verdikking is keihard en als ik er met mijn vinger hard op druk dan druk ik er een put in die zeker 2 minuten blijft zitten! Ik kan hem dus helemaal vormen. Als ik op mijn kont heb gezeten dan druk ik hem helemaal naar boven en daar blijft hij dan een tijd zo zitten. Het is net een stuk klei...

Maakt allemaal niet uit... Ik zet hem morgen zeker in mijn been dus dan zullen we zien of het echt een reactie is van mijn lichaam. Ik denk het niet. Waarom is de 2e keer anders erger? Terwijl ik de 1e keer 2 keer heb moeten prikken.

Mazzel...

En zit die al in je been?

Voorverwarmen van gear geeft geen enkele zin en de werking van je gear kan verminderen hierdoor.
Dat deze manier het injecteren zou vergemakkelijken is bullshit
K weet niet waarom jullie het doen, in de medische wereld wordt het ook nooit gedaan.

Anyway

Je hebt wss je product ingespoten terwijl je je spier onbewust aangespannen hebt.

Ben je rustig tijdens het injecteren? Of zenuwachtig?

Ofwel heb je de vloeistof te snel ingespoten, hoe rustiger en trager je injecteert, hoe beter.
Door ervaring leer je hoe snel je kan inspuiten, soms doe ik wel een minuut over een injectie, soms 5 seconden. Kwestie van aanvoelen.
Ik heb ook nooit last van pijn tijdens of na een injectie.

Of anders zit er een teveel aan BA in je gear.

Gegroet

Laatst bewerkt:
Voorverwarmen van gear geeft geen enkele zin en de werking van je gear kan verminderen hierdoor.
K weet niet waarom jullie het doen, in de medische wereld wordt het ook nooit gedaan.

Jawel hoor. Kheb een arts een keer een paar vials zien voorverwarmen. En ik vroeg haar, is dat beter dan? Toen zei ze ja.

Het is beter als het een beetje richting lichaamstemperatuur is.
Het heeft als voordeel dat je minder last hebt ervan en het spuit makkelijker met een dunnere naald.

Jawel hoor. Kheb een arts een keer een paar vials zien voorverwarmen. En ik vroeg haar, is dat beter dan? Toen zei ze ja.

Het heeft als voordeel dat je minder last hebt ervan en het spuit makkelijker met een dunnere naald.

Hahaha, tuurlijk werkt dat beter.

Werking zal er echt niet minder op worden, das gelul.
Zou betekenen dat wanneer je het in je donder spuit het ineens minder gaat worden :D

Ben je al naar een doktor geweest toevallig, zou niet zo'n stom idee zijn in jou geval?

In het ziekenhuis waar ik werk doen ze het nooit.
Ik heb nooit problemen gehad om 3-4 ml in 1 keer in te spuiten, geen pijn tijdens het spuiten en geen pijn erna.

In 1 van mijn cursussen stond dat een te hoge temperatuur van medicijnen op termijn de werking "kan" verminderen.
Maar miss bedoelden ze niet de injecteerbare.

Laatst bewerkt:
Hoe prik je trouwens? In 1 keer.. of heel langzaam?

In 1 van mijn cursussen stond dat een te hoge temperatuur van medicijnen op termijn de werking "kan" verminderen.

Je moet je vials ook niet 5 minuten @ 1200W in je magentron stoppen nee, maar opwarmen in je hand of heet water heeft geen invloed op de werking hoor. ;)

en die vial voorverwarmen enzo dat is allemaal onzin kerel ik spreek uit ervaring

Lul niet zo dom man....elke mong**l hier weet dat het beter is om te verwarmen dus wie ben jij om het onzin te noemen?

Het is sowiezo beter om vial of spuit te verwarmen omdat je vloeistof dunner wordt en het dan makkelijker in te spuiten is....zeker als je een 0.6 gebruikt.

Wat topicstarter even moet doen is de naald iets DIEPER proberen te prikken.

Als ik een 0,6x25mm gebruik heb ik ook pijn in mn poten omdat de vloeistof niet diep genoeg komt.Ik gebruik nu 0,6x30mm en dat is een wereld van verschil.

Kan je die naalden niet krijgen duw dan je 0.6x25mm er dieper in dan normaal.

In de medische wereld spuiten ze ook geen 500mg test,he?:rolleyes:

Verwarmen met test werkt gewoon beter dan als je het niet verwarmt.

In de medische wereld spuiten ze ook geen 500mg test,he?:rolleyes:

Verwarmen met test werkt gewoon beter dan als je het niet verwarmt.

KUL!!! ben het graag en vaak met je eens, maar wat je hier schrijft klopt helemaal niet!
Ik heb mijn statement erover al gemaakt en ga er dan ook niet verder op in want kennelijk gelooft men niet wat ik schrijf.
Voor de ongelovigen op dit board vooral blijven verwarmen en jezelf goed voor de gek houden!!:p :p :p

Terug
Naar boven