MuscleMeat

Zeer pijnlijke injecties!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zet 0,6x25 in mijn been. Je zou 0,4 kunnen proberen in de schouders.
Maar benen is relax vind ik zelf. Ik zet schuin en recht. Dan weer hoog op mijn been en dan weer laag op mij been. Op die manier heb je toch op 2 benen een hoop verschillende spuit plekken.

Het makkelijskte is je been aanpsannen en dan voelen waar je spier op zijn dikst is ongeveer en hem dan daar insteken. Ik ga altijd zitten en houd mijn been tussen 90 graden en 45 graden. Er zijn mensen die strekken en sommige doen 90gr je moet doen waaar jij je fijn bij voelt.

Hoog en laag hoeft bij mij niet want ik spuit toch maar 1 x per week.
Maar wat bedoel je met recht en schuin?

Thanks!

Nou dan kan ik met elektra werken met me ogen dicht had ik nou toch maar electricien geworden.

Borst is erg makkelijk zet ik zelf ook, je kan beide handen gebruiken en heel ontspannen gaan zitten en er zolang over doen als dat je zelf wilt. Maar heleboel mensen vinden het eng om in borst te injecteren zelf vind ik het de makkelijkste plek die er is.

zet je het wel op de goeie plaats in je achterste? ik heb het probleem ook nooit gehad. wel wat stijf gevoel maar dat verdwijnt vlug.

zet je het wel op de goeie plaats in je achterste? ik heb het probleem ook nooit gehad. wel wat stijf gevoel maar dat verdwijnt vlug.

Bovenste en buitenste kwart van je bil. De eerste keer zat ik precies in het midden daarvan. Toen veel pijn. Tweede keer ben ik iets hoger gaan zitten en wat meer naar buiten. Ook veel pijn.

Ik weet niet hoe hoog je vetpercentage is jwan maar je moet bij bilinjecties wel zien dat je naald lang genoeg is als je op 15% bf zit.

Ik weet niet of het dat is maar het zou wel kunnen

Ik weet niet hoe hoog je vetpercentage is jwan maar je moet bij bilinjecties wel zien dat je naald lang genoeg is als je op 15% bf zit.

Ik weet niet of het dat is maar het zou wel kunnen

Bedoel je nou dat er 4 cm vet op mijn bil zit? :D

Zo dik ben ik nou ook weer niet maar ik snap je punt, dat zal het niet zijn.

Ik ga gewoon in mijn been proberen, kan nooit veel erger zijn dus...

Het ligt niet aan je manier van zetten. Ligt aan het spul wat je erin spuit. Had zelf ook iedere keer pijn na de injectie. Geswitched van merk en nergens geen last meer van. Het jammere ervan is dat als je elke keer zo'n harde pijnlijke plek hebt, dat de vloeistof ook minder goed wordt opgenomen. De werking wordt dus ook minder.

Het ligt niet aan je manier van zetten. Ligt aan het spul wat je erin spuit. Had zelf ook iedere keer pijn na de injectie. Geswitched van merk en nergens geen last meer van. Het jammere ervan is dat als je elke keer zo'n harde pijnlijke plek hebt, dat de vloeistof ook minder goed wordt opgenomen. De werking wordt dus ook minder.

Nou word die helemaal mooi, het ligt wel degelijk aan het spul dat je gebruikt. Wat zeker mee speelt is gewenning als jou spieren nog nooit zo`n vloeistof tegen zijn gekomen gaan ze het zeker afstoten zeker als het een lagere temperatuur heeft als je eigen lichaamstemperatuur. Heb precies dezelfde batchnr`s en deze doen geen pijn en bij het vorige kuurtje kon ik haast niet lopen. Overigens klopt het in enige mate wel wat je zegt dat sommige merken minder pijn doen als andere.

Vloeistof verwarmen helpt zeker wel zoals velen hier al zeggen.

In je bil zetten is wat lastig, maar stel je krijgt een onsteking, dan heb je em liever in je bil dan in je been. Je moet ook met 1 hand kunnen injecteren het liefst. Rechterhand voor rechterbil, linkerhand voor linkerbil.

Succes!

Injecteren in de bil is moeilijk, maar is te doen, oefenen baart kunst heren.
Benen is makkelijk.
Chemical zei het laatst heel mooi.
Span je been spieren aan,dan zul je vanzelf je been spieren zien en dan daar de spuit.
Op de foto van James is ook duidelijk te zien waar je je spuit kunt zetten.
En ja tis ook een gewiing aan de stof die je injecteerd.
Zelf heb ik altijd last na mijn 1e twee injecties, maar daarna wordt het een stuk minder of ik heb er geen last meer van.

Iig succes ermee

hmmmm ben het met veel dingen niet eens!!
je kan de vial verwarmen etc etc en nog veel andere zaken, maar waar het aan ligt is de benzyl alcohol waarin de poeders opgelost worden.
de concentratie ligt vaak ERG hoog zeker als men het gaat hebben over SUPER ....& SUPER.... blabla.
Veel mensen kunnen niet tegen de redelijk hoge concentraties Benzyl alcohol waarin de poeders opgelost worden en daardoor krijgt men pijn op de plek van injectie.'
je kan de vial verwarmen, warm douchen etc etc, maar de stof zit reeds in je spier en vaak de dag erna merk je het pas echt goed en die dag daarna weer is het op zijn hevigst.
We hebben het nu over die vervelende bijweking die soms voorkomt bij UnderGround producten, MAAR dit wil NIET zeggen dat dit bij Human-Grade niet voorkomt.
Neem bijvoorbeeld Omnadren of Sustanon veel mensen ervaren dezelfde vervelende pijn ook bij deze middelen.
Maar ja wat doen we hier tegen?........... niets want WIJ stoere brde bodybuilders en wanabees willen toch zo graag groot en stoer overkomen dus moeten we die pijntjes maar voor lief nemen.
Keer op keer leest men over dit onderwerp en ik had nu toch al wel verwacht van de meesten dat men het voor lief nam, maar nee keer op keer wordt dit onderwerp aanroert en veelal denk men dat het komt omdat een bepaald merk slecht is of etc etc.
sommige mensen kunnen beter tegen een iets hogere concentratie Benzylalcohol in hun bloed dan anderen en das het verschil waarom pietje er geen last van heeft en jantje weer wel, maar beiden groeien ze er goed op en daar gaat het uiteindelijk om want NO PAIN NO GAIN en dan bedoelt men niet de pijn van de ijzers in de gym, maar de pijn van het Benzyl alcohol.

Stoere BB,rs kom op en miemel niet als een Sissy over die kleine pijntjes:rolleyes:

Goh, weer 1 met stoere praat.

Als je je niet meer kan bewegen van de pijn, is dat zeker niet prettig.

is mooi k*t voor je Jwan had zelf de eerste paar keer last van de injectie ook test e van gg zet1,5 ml per keer maar nu niets meer owja hoef niet zelf te zetten doet vrouwtje;maar je zou inderdaad je been kunnen proberen succes.

nooit nergens last van en in mijn omgeving hoor ik ook niemand klagen over GG

je kan de vial verwarmen etc etc en nog veel andere zaken, maar waar het aan ligt is de benzyl alcohol waarin de poeders opgelost worden.
de concentratie ligt vaak ERG hoog zeker als men het gaat hebben over SUPER ....& SUPER.... blabla.
Veel mensen kunnen niet tegen de redelijk hoge concentraties Benzyl alcohol waarin de poeders opgelost worden en daardoor krijgt men pijn op de plek van injectie.'
je kan de vial verwarmen, warm douchen etc etc, maar de stof zit reeds in je spier en vaak de dag erna merk je het pas echt goed en die dag daarna weer is het op zijn hevigst.
We hebben het nu over die vervelende bijweking die soms voorkomt bij UnderGround producten, MAAR dit wil NIET zeggen dat dit bij Human-Grade niet voorkomt.
Neem bijvoorbeeld Omnadren of Sustanon veel mensen ervaren dezelfde vervelende pijn ook bij deze middelen.
Maar ja wat doen we hier tegen?........... niets want WIJ stoere brde bodybuilders en wanabees willen toch zo graag groot en stoer overkomen dus moeten we die pijntjes maar voor lief nemen.
Keer op keer leest men over dit onderwerp en ik had nu toch al wel verwacht van de meesten dat men het voor lief nam, maar nee keer op keer wordt dit onderwerp aanroert en veelal denk men dat het komt omdat een bepaald merk slecht is of etc etc.
sommige mensen kunnen beter tegen een iets hogere concentratie Benzylalcohol in hun bloed dan anderen en das het verschil waarom pietje er geen last van heeft en jantje weer wel, maar beiden groeien ze er goed op en daar gaat het uiteindelijk om want NO PAIN NO GAIN en dan bedoelt men niet de pijn van de ijzers in de gym, maar de pijn van het Benzyl alcohol.

Stoere BB,rs kom op en miemel niet als een Sissy over die kleine pijntjes:rolleyes:

:bow2: to the master

@ hitman!

jeps zo zie je maar dat Benzyl alchol het onscheidt maakt tussen de p*ssy,s en THE MASTERS.

Helemaal mee eens pipo! Ik zit ook vaak aan de 100mg/ml test prop, en als ergens veel BA in zit is het daar wel in! Ik was me vorige kuur gewoon ZIEK door onstekingen in me spier van die bende! Het is indd waar dat je het pas de dag erna gaat voelen, en de dag daarna nog erger!
Ik 3 weken mank gelopen, op 1 zij kunnen liggen met een kussen tussen me benen, tot 40 graden koorts gehad. Maar het resultaat is er wel naar! :D
Daarom ben ik weer een zelfde soort kuurtje begonnen :o

Wat bij mij zeker wel helpt is injecteren voor het slapen en NOOIT inmasseren! Dan versprijdt de stof zich veel sneller door de hele spier en dan kan je helemaaaaal al niet meer lopen de dag erna!

Goh, weer 1 met stoere praat.

Als je je niet meer kan bewegen van de pijn, is dat zeker niet prettig.
No pain no gain ;)

@ hitman!

jeps zo zie je maar dat Benzyl alchol het onscheidt maakt tussen de p*ssy,s en THE MASTERS.

:coffee: mee eens :D

Terug
Naar boven