AndroidHealthClinic

Zoals beloofd: Fotos van me laatste shoot...

Botjebouwer

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Dit is 1 van de fotos die ik stiekem via de mail toegestuurd heb gekregen van me laatste fotoshoot. De rest krijg ik op cd toegestuurd.
Had de foto ook al in me galerij gezet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Post je de anderen ook als je ze krijgt?

Brute foto !

Die schouders komen wel afschuwelijk goed uit...

mooie fysiek, inderdaad die schouders :thumbs:

keep up the good work!

Ja ziet er gewoon mooi uit, maar hoe is het allemaal gekomen dat je 'model' bent geworden?

goed bezig bassie, een mooi voorbeeld !

men's health zoekt cover boys ;) net fisiek

Dit topic gaat over de pic van Botjebouwer (die trouwens top is zo te zien :thumb: ), niet over de avatar en/of sig van Delguy.

Ontopic dus svp.

ja netjes hoor ben benieuwd naar de andere foto's

Goed bezig Dimitri :).

Laatst bewerkt:
leuk voor een fotomodel maar we zitten hier wel op een bodybuilding-forum. train je met als doel een goed figuur voor een model of voor de bodybuilding?

• Topic Starter Topic Starter
leuk voor een fotomodel maar we zitten hier wel op een bodybuilding-forum. train je met als doel een goed figuur voor een model of voor de bodybuilding?

Ik weet niet of je al andere fotos van me heb gezien, maar ik vind dit bodybuilding genoeg! Ben groot zat, me vriendin vind me groot zat, ik ook, de jongens in de kroeg die ruzie zoeken ook :D Dus waarom groter worden dan dit! Alle lijnen zitten er naar mijn inzien.

Maar natuurlijk komen er wel een paar kilotjes bij om een buffer op te bouwen voor de zomer aangezien ik dan niet zo fanatiek ben met trainen omdat ik dan meestal zo een 2 maanden in het buitenland zit ;)

Niks mis met je fysiek, maar dit is natuurlijk wel een heel voordelige lichtinval.

Terug
Naar boven