Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is 1 van de fotos die ik stiekem via de mail toegestuurd heb gekregen van me laatste fotoshoot. De rest krijg ik op cd toegestuurd.
Had de foto ook al in me galerij gezet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik weet niet of je al andere fotos van me heb gezien, maar ik vind dit bodybuilding genoeg! Ben groot zat, me vriendin vind me groot zat, ik ook, de jongens in de kroeg die ruzie zoeken ookDus waarom groter worden dan dit! Alle lijnen zitten er naar mijn inzien.
Maar natuurlijk komen er wel een paar kilotjes bij om een buffer op te bouwen voor de zomer aangezien ik dan niet zo fanatiek ben met trainen omdat ik dan meestal zo een 2 maanden in het buitenland zit![]()
Hmm beetje jammer die opmerking bro. Ik zal er niet warm of koud van worden iig
...Pfff moet ik dacht echt gaan vertellen? Het zit namelijk zo... Ik train inmiddels anderhalf jaar, waarvan 3 maanden in het buitenland gezeten en niks gedaan heb. En nu komt ie..... Ik heb 9 weken gekuurd... Ik weet dat ik er vroeg mee begonnen ben, maar dat is wel het laatste wat me boeit. Heb nu gewoon me streef fysiek behaald en dit gaat niet meer weg ook!in hemelsnaam waarom
en hoelang heb je hiervoor getraint?
en heb je vaak een kuurtje gedaan?
Stats zijn niet zo boeiend. Ergens net over de 80 kilo bij 1,82m. Kracht stats ben ik stiekem wel een beetje trots opWat zijn je stats precies, is iets beter in te schatten dan namelijk
Als ik er over heen gelezen heb, dan excuses.
Hehe, nee als het hinderlijk was hadden ze het wel weg gefotoshopt! Als ik het weg haal krijg ik allemaal bultjes die weken blijven zittenZiet er netjes uit gab alhoewel ik van meer spiermassa houdt. Je staat er iig mooi scherp bij. Maar had je niet voor de fotoshoot je borst haar moeten scheren of zie ik het verkeerd?
...
Hehe de smiley erachter bedoeld dat het een geintje was indd.Ach is toch maar gewoon een ouwehoer opmerking jongens.
Hulde! Iemand die eerlijk zegt dat hij kuurt. Veel mensen liegen daar over.Pfff moet ik dacht echt gaan vertellen? Het zit namelijk zo... Ik train inmiddels anderhalf jaar, waarvan 3 maanden in het buitenland gezeten en niks gedaan heb. En nu komt ie..... Ik heb 9 weken gekuurd... Ik weet dat ik er vroeg mee begonnen ben, maar dat is wel het laatste wat me boeit. Heb nu gewoon me streef fysiek behaald en dit gaat niet meer weg ook!
Stats zijn niet zo boeiend. Ergens net over de 80 kilo bij 1,82m. Kracht stats ben ik stiekem wel een beetje trots op![]()
Bankdruk 4x130kg, max is 140.
Schuin dumbbell press doe ik met 48kg dumbbells.
Shoulder press doe ik met dumbbells van 40kg 4x.
Squat is niet zo heel impressive omdat ik lang last heb gehad van me knie. Doe altijd rustig aan setjes met 100 á 120 kilo.
Hehe, nee als het hinderlijk was hadden ze het wel weg gefotoshopt! Als ik het weg haal krijg ik allemaal bultjes die weken blijven zitten![]()
Hehe de smiley erachter bedoeld dat het een geintje was indd.
...

Heb de foto effe gesaved naar photoshop en het contrast en helderheid aangepast zodat ik je borst en buik ook kan zien.
Mooie nauwsluitende pecs, goede lijnen ook in de abs, hoewel het nog wel wat dieper kan. Die lijnen bij je lies zijn wel goed zichtbaar. Armen en schouders goed droog. Allemaal goed in verhouding ook.
Persoonlijk zou zelf voor meer massa gaan en benen ook huge maken. Maar omdat je een menshealth fysiek nastreeft, vind ik het dik in orde.![]()

Heb de foto effe gesaved naar photoshop en het contrast en helderheid aangepast zodat ik je borst en buik ook kan zien.
Mooie nauwsluitende pecs, goede lijnen ook in de abs, hoewel het nog wel wat dieper kan. Die lijnen bij je lies zijn wel goed zichtbaar. Armen en schouders goed droog. Allemaal goed in verhouding ook.
Persoonlijk zou zelf voor meer massa gaan en benen ook huge maken. Maar omdat je een menshealth fysiek nastreeft, vind ik het dik in orde.![]()