AndroidHealthClinic

Zoals beloofd: Fotos van me laatste shoot...

• Topic Starter Topic Starter
**** off shit, die gozer heeft een hele goeie fysiek, en ziet er gewoon goed uit

dat is toch niet zo moeilijk om gewoon te beamen????

misschien, denk je bij jezelf, had je uit 4 jaar, meer kunnen halen maar wat doet dat er toe? post dan lekker even een foto met net zoveel spierkwaliteit als botjebouwer, of nog veeel beter, en heb dan pas commentaar.

Steek je energie liever in het bekritiseren of becomplimenteren van iemands fysiek ipv van lopen zeiken of iemand beter zijn best had kunnen doen of niet, en daarnaast: ben jij degene die dat bepaald???

let niet op dat gezeur botjebouwer, je bent 1 van de weinige die uberhaupt een fysiek heeft om shoots te kunnen draaien, haha.

ga zo door jongen!

ps lichaamsgewicht zegt niks in bodybuilding, ik heb ook 115kg gewogen nounou poepoe wat stelde ik veel voor maar niet heus:D

Je moet wat karma verdelen over andere leden voordat je mass_builder.... lalalalalalalla ;)

ps, dit is nog maar het begin! :D Ik ga tot de zomer zo keihard knallen, ik ga m'n doel ver overschreiden, want ik weet dat het van de zomer zeuren wordt kwa discipline, en wil gewoon ff kijken hoever je het kan schoppen in 1 seizoen, ook al vind ik mezelf al meer dan groot genoeg.

Na de zomer zie ik wel wat ik het mooist vond. Wat kleiner of wat groter! :D

Oja, en de eerste bijeenkomst voor de menshealth cover contest is in september, exact na de zomer, dus moet ff een buffertje opbouwe :D

Laatst bewerkt:
Goed lichaam botje!!

En mooi dat je zo fanatiek blijft door gaan! Succes ermee...

Is je EQ en sT ook in orde?

haha ik zag net de cover-oproep in MH staan.

Ik wens je veel succes. Je fysiek is iig zeker in orde.
Respect daarvoor!

EQ? haha dat is het gayste dat ik ooit gehoord heb.

mooie foto hoor !!

prachtig resultaat, goed groot niet te, lekker droog en geweldige symmetrie.mijn persoonlijke einddoel, zal helaas nog wel even duren bij mij

Mooie foto!!

Succes met MH

zo hey,ben ne nieuw op het forum,maar met zulke foto's zal ik nog zeker vaker langs komen;) ziet er echt goed uit!

zo hey,ben ne nieuw op het forum,maar met zulke foto's zal ik nog zeker vaker langs komen;) ziet er echt goed uit!

Jij mag wel meer fotos zien hoor ;) Wanneer krijgen we wat fotos van jou te zien? :rolleyes:

Foto's, ik zie er nog steeds maar eentje Botje ;)
De rest zijn prive he! Heb al *30 leden pm's gestuurd met wat fotos!

Overigens is m'n fysiek op dit moment iets minder imposant als op de fotos hier. Stond daar op 7-8% bf, en door m'n auto ongeluk en 2 weken all-in op de dominicaanse republiek is het inmiddels 9-10%bf geworden :D
Maar das er binnen 2 weken weer vanaf :p
Heb trouwens 3 weken niet meer getrained, en alles meet nogsteeds hetzelfde! Geen grammetje spier eraf volgens mij, ben alleen wel 2 kilo zwaarder :(

ow nou stuur mij dan ook maar z'on pm hoor haha,wie weet post ik dan ook nog eens foto's:D

Nee niet doen!, Denk aan Lauw zijn topic! Sterk blijven.

Ziet er netjes uit,je armen zijn alleen wat te klein tegenover je schouders,maarja daar hebben er wel meer last van:o

Tjah, hier kan van gezegd worden wat men wil. De foto's die hier staan bewijzen gewoon vrij weinig, kan er niet veel van maken buiten dat je fysiek alleszinds niet slecht is. Met dezelfde lichtinval zie ik er ook net zo bruut uit en droger ook.

Post anders eens een foto met een duidelijke pose en met normaal licht. Dan valt het gewoon makkelijker te beoordelen.

Tja,bij de meeste ja......maar ik???Bij mij ist net andersom,als ik eenmaal opgepompt ben zijn mn schouders gewoon TE huge voor mn armen....Maar daar word aan gewerkt:thumb:

Das juist bruut :D Ik heb fotos waarbij me schouders ver buiten me armen komen! Vooral gaaf als je een smal middeltje heb :p

Terug
Naar boven