MuscleMeat

Zoals beloofd: Fotos van me laatste shoot...

Lichtinval is natuurlijk super, maar zijn fysiek is gewoon goed :D

Top man !

geinig hoor

ziet er goed uit hoor!!

Ziet er goed uit bro! Zo kun je wel meedoen met de MH covermodel-competitie.:D

kut cam foto's

weinig tot geen lijnen mede door foto kwali
rug probeer mijn linkerlat aan te spannen dikte is wel te zien damn iets ging fout hoe kan ik dit ff verwijderen ?

Mooie fysiek voor zover ik die kan zien.

Nog een Armani-parfum flesje onderaan je foto en het kan zo door naar marketing afdeling.

Ik weet niet of je al andere fotos van me heb gezien, maar ik vind dit bodybuilding genoeg! Ben groot zat, me vriendin vind me groot zat, ik ook, de jongens in de kroeg die ruzie zoeken ook :D Dus waarom groter worden dan dit! Alle lijnen zitten er naar mijn inzien.

Maar natuurlijk komen er wel een paar kilotjes bij om een buffer op te bouwen voor de zomer aangezien ik dan niet zo fanatiek ben met trainen omdat ik dan meestal zo een 2 maanden in het buitenland zit ;)

er is niks met je fysiek. dat ziet er goed uit, ik was benieuwd wat je doel was. maar als je doel is om een goed fysiek op te bouwen voor het modellenvak dan ben je altijd gauw té groot. ze zoeken altijd meer van die figuren die niet al te veel spiermassa hebben maar wel goed droog zijn.

by the way: vrouwen vinden een bodybuilderfysiek al gauw té extreem;)

Wat vor een model ben je eigenlijk? Een model dat grotendeels gebruikt wordt voor zn lichaam of ook voor facepics? Maw: ben je bloedmooi?
:cool:

Laatst bewerkt:
you are goddamn hot dimitri :lick:

speciaal streng gecut?

stuur hem door naar bjorn borg. misschien hang je binnenkort in de bushokjes :D

ziet er netjes uit!

Erg mooie foto, ben benieuwd hoe is was geweest als de fotograaf een licht invulflitsje had gebruikt op de voorkant om de lijnen te accentueren. Maar goed, van zo'n fysiek kan ik voorlopig alleen maar dromen.

• Topic Starter Topic Starter
Nou heb de nieuwe pics gezien :eek:

Mooie foto's Botje...

Haha man wat een pics, gayer than being a member of a boyband.

All kidding aside, ziet er goed uit man.

Ziet er zeker goed uit maar het modellengedoe doet me niet echt iets.
:rolleyes:

Wat zijn je stats precies, is iets beter in te schatten dan namelijk :)
Als ik er over heen gelezen heb, dan excuses.

Terug
Naar boven