Fitness Seller

Zoektocht naar een fatsoenlijke proteine bar.

D.

Huge Freak
Waardering
2
Nee, geen zelfgemaakt maar gewoon uit de winkel!!
Hier één van optimum nutrition op 1fast400.com
Supplement Facts:
Serving Size: 1 bar
Servings Per Container: 15
Amount Per Serving
Total Calories 180
Calories From Fat 25
Total Fat 2.5 g 4%
Saturated Fat 2 g 10%
Cholesterol 5 mg 2%
Sodium 200 mg 8%
Total Carbohydrates 19 g 6%
Sugars 0 g
Sugar Alcohols (Polyols) 18 g
Protein 20 g 40%
Iron 6%

15 repen 18$.
lijkt me betaalbaar.

wie volgt? Wat hebben onze duitse vrienden ons te bieden, naast goedkope whey en casseinaat?

Zie avatar

Amount Per Serving:
Calories: 304
Calories from Fat: 36
Total Fat: 4 g
Saturated Fat: 1 g
Cholesterol: 0 mg
Sodium: 177 mg
Potassium: 175 mg
Total Carbohydrates: 35 g
Dietary Fiber: 1 g
Sugars: 29 g
Protein: 30 g
Vitamin A: 4500 IU
(50% as Beta Carotene)
Vitamin C: 60 mg
Vitamin D: 100 IU
Vitamin E: 30 IU
Thiamin: 1.5 mg
Riboflavin: 1.7 mg
Niacin: 20 mg
Vitamin B6: 2 mg
Folic Acid: 400 mcg
Vitamin B12: 6 mcg
Biotin: 105 mcg
Pantothenic Acid: 10 mg
Calcium: 0.2 g
Iron: 6 mg
Phosphorus: 0.35 g
Magnesium: 100 mg
Zinc: 5 mg
Selenium: 25 mcg
Copper: 0.7 mg
Manganese: 1 mg
Chromium: 30 mcg
Molybdenum: 30 mcg

Ingredients:
Hi-Protein Blend (Containing Isolated Soy Protein, Calcium Caseinate, Whey Protein Isolate, Glutamine), Rice Syrup, Barley Malt Syrup, Chocolate Coating (Containing Sugar, Soybean And Cottonseed Oil, Whey Powder, Soya Lecithin, Salt And Flavor), Glycerine, Invert Sugar, Water, Peanut Butter, Rice Crisps, Animal Pak Nutrient Complex (Containing Potassium Phosphate, Ascorbic Acid, Folic Acid, Molybdenum Aspartate, Ginseng, Linoleic Acid, D-Alpha Tocopheryl, Selenium Aspartate, Bee Pollen, Niacinamide, Oleic Acid, Ferrous Fumerate, Inosine, Calcium Panothenate, Biotin, Potassium Phosphate, Betaine HCL, Dibencozide, Beta Carotene, Zinc Gluconate, Vitamin A Acetate, Manganese Citrate, Pyridoxine HCL, Riboflavin, Thiamin HCL, Ergocalciferol, Copper Gluconate, Cyanocobalamin, Chromium Aspartate, Pepsin, Papain And Lecithin) And Peanut Flavor.

(wel duur, 16 voor 50 euro bij Bardolino)

Maar ook [Link niet meer beschikbaar]. Ik ken hem van een nieuwsgroep. Helaas lijken de verzendkosten nogal hoog (67 voor vier dozen), hoewel hij wat andere mogelijkheden zou bekijken en over een weekje weer terug is van vakantie. Afhankelijk van de totale kosten en interesse misschien handig om met een aantal DBB leden te bestellen, hoewel er dan weer verzendkosten van mij naar de leden in NL bij zullen komen. :(

• Topic Starter Topic Starter
op 1fast400 lijkt dit mij iig de beste optie:
[Link niet meer beschikbaar]

Supplement Facts:
Sering Size 1 Bar
Serings Per Container 12
Amount Per Serving % Daily Value
Calories 310
Calories from Fat 30
Total Fat 3.5 g 5%*
Saturated Fat 2.5 g 13%*
Cholesterol 10 mg 3%*
Total Carbohydrate 35 g 12%*
Sugars 0 g
Sugar Alcohol 32 g
Protein 35 g 70%*
Vitamin A 2,500 IU 50%*
Vitamin C 60 mg 100%*
Vitamin D 200 IU 50%*
Vitamin E 30 IU 100%*
Riboflavin 0.85 mg 50%*
Niacin 10 mg 50%*
Vitamin B6 1 mg 50%*
Folic Acid 160 mcg 40%*
Vitamin B12 3 mcg 50%*
Biotin 150 mcg 50%*
Pantothenic Acid 5 mg 50%*
Calcium 200 mg 20%*
Iron 1.8 mg 10%*
Phosphorus 25 mg 25%
Chromium 120 mcg 100%*
Sodium 300 mg 13%*

Proprietary Amino Acid Blend 50 mg
Glutamine Peptides
L-leucine
L-Isoleucine
L-Valine
Aminogen

Ingredients:
Pro Complex Bars Multi-Protein Blend (Calcium Caseinate, Whey Protein Isolate, Soy Protein Isolate), Glycerine, Maltitol, Coating (maltitol, Palm Kernel Oil, Cocoa, Whey Powder, Lecithin, Natural Flavor), Filtered Water, Natural & Artifical Flavor, Lecithin, Vitamin/Mineral Blend (Ascorbic Acid, d-alpha Tocopheryl Succinate [Natural Vitamin E], Maltodextrim, Niacinamide, d-Calcium Pantothenate, Pyridoxine Hydrochloride, Chromium Polynicotinate, Riboflavin, Vitamin A Palmitate, Biotin, Folic Acid, Cholecalciferol. Cyanocobalciferol, Cyanocobalamin), Salt, Suralose(Splenda Brand), Acesulfame Potassium.

kort samengevat:
1reep: 35gram eiwit, 310kcal, no sugar.
12stuks voor 20dollar. dus een euri of 16-18. is wel 'iets' goedkoper dan een animal snak :) (al staat dat wel vet stoer op je avatar, axe :) )

Bij drie dozen komt er toch weer $40 aan verzendkosten bij. Wanneer gaan ze nou 's van die dingen in NL maken en tegen een redelijke prijs verkopen? :sad:

D. zei:
op 1fast400 lijkt dit mij iig de beste optie:
[Link niet meer beschikbaar]

Supplement Facts:
Sering Size 1 Bar
Serings Per Container 12
Amount Per Serving % Daily Value
Calories 310
Calories from Fat 30
Total Fat 3.5 g 5%*
Saturated Fat 2.5 g 13%*
Cholesterol 10 mg 3%*
Total Carbohydrate 35 g 12%*
Sugars 0 g
Sugar Alcohol 32 g
Protein 35 g 70%*
Vitamin A 2,500 IU 50%*
Vitamin C 60 mg 100%*
Vitamin D 200 IU 50%*
Vitamin E 30 IU 100%*
Riboflavin 0.85 mg 50%*
Niacin 10 mg 50%*
Vitamin B6 1 mg 50%*
Folic Acid 160 mcg 40%*
Vitamin B12 3 mcg 50%*
Biotin 150 mcg 50%*
Pantothenic Acid 5 mg 50%*
Calcium 200 mg 20%*
Iron 1.8 mg 10%*
Phosphorus 25 mg 25%
Chromium 120 mcg 100%*
Sodium 300 mg 13%*

Proprietary Amino Acid Blend 50 mg
Glutamine Peptides
L-leucine
L-Isoleucine
L-Valine
Aminogen

Ingredients:
Pro Complex Bars Multi-Protein Blend (Calcium Caseinate, Whey Protein Isolate, Soy Protein Isolate), Glycerine, Maltitol, Coating (maltitol, Palm Kernel Oil, Cocoa, Whey Powder, Lecithin, Natural Flavor), Filtered Water, Natural & Artifical Flavor, Lecithin, Vitamin/Mineral Blend (Ascorbic Acid, d-alpha Tocopheryl Succinate [Natural Vitamin E], Maltodextrim, Niacinamide, d-Calcium Pantothenate, Pyridoxine Hydrochloride, Chromium Polynicotinate, Riboflavin, Vitamin A Palmitate, Biotin, Folic Acid, Cholecalciferol. Cyanocobalciferol, Cyanocobalamin), Salt, Suralose(Splenda Brand), Acesulfame Potassium.

kort samengevat:
1reep: 35gram eiwit, 310kcal, no sugar.
12stuks voor 20dollar. dus een euri of 16-18. is wel 'iets' goedkoper dan een animal snak :) (al staat dat wel vet stoer op je avatar, axe :) )

Daar had ik toen 2 dozen van besteld, eentje choco en eentje aardbei.
Er zit geen suiker in, maar ze zijn wel mierenzoet. Zal wel door die sugar alcohol komen...

Ook van 1fast400: de detour repen zij qua smaak zeer aan te raden. Ze zijn van next nutrition en hebben wel wat van snickers, vooral de bovenste 2 lagen.
De volgende die ik wil gaan proberen zijn ook tri-o-plex repen

jammer dat ze geen assortibox hebben

Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally Posted by bestoldschool
Tri-O-Plex repen
--------------------------------------------------------------------------------

Die ga ik ook proberen... 12 voor $23

Sugar: 11 g........

Ik had in juli van die myoplex lite bars besteld, die van die aanbieding hier geloof ik door capricik gemeld. Die repen smaakten heerlijk en er zat naar mijn weten geen suiker in. Alleen jammer dat ze maar een maand houdbaar waren...

hm ja maar die sugar alcohols waren toch juist goede carbs ofzo....kan het nu alleen niet weervinden :(

volgens mij boeit het niet zo veel... suiker zet als het gaat gisten om in alcohol, dus waarschijnlijk komt het op hetzelfde neer.

ik hoorde laatst van iemand dat sugar alcohol minder zoet is als normale suiker, maar die pro complex bars bewezen het tegendeel... je tanden knallen er zowat uit.

Ik let er eigenlijk niet zo heel erg op suikers in de bulk. Ik weet 't, het is niet slim, maar die Detour is echt ongelooflijk lekker. Heb er net gewoon 2 op en dat zijn bij elkaar alweer (even uitrekenen) 18 gr suikers+mango en een zo'n grote stuk kerststol. (is wel m'n cheatdag, dus)

Meeste van die repen halen hun labelclaims niet.

De tri o plex bars zagen er goed uit maar bleken totaal hun labels niet te halen.

hoe bedoel je dat zwier?
weinig proteine? of gewoon keihard wel veel suiker en/of andere ter*ngzooi?

ben ik nu de enige die geen proteine bars eet? ???

wanneer eten jullie trouwens zo'n ding, 3h ofzo?

Terug
Naar boven