Fitness Seller

Zomervakantie 2012

Riina

Cool Novice
Waardering
17
Lengte
1m90
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Ik ben op zoek om een vakantie te boeken naar één van de welgekende badplaatsen.

Wat verwacht ik:

- Trainingsfasciliteiten (yes srs, inb4 wat ga jij trainen op vakantie enz...)
- Drukke uitgaansgelegenheden
- Heel veel lekkere chicks
- Het ruikt er naar coïtus
- Leeftijd 22-28
- Goed hotel met fatsoenlijke voeding (all-in formule)
- Periode tussen 10 en 25 augustus

Dat is het kort samengevat.

Ben al eens Lloret geweest paar jaar geleden, kon er heel goed trainen, voeding goed en net buiten centrum prima discotheek waar lekkere chicks tussen 22 en 28 kwamen. Dus het was ideaal met andere woorden. Maar naar het centrum toe was het er erg jong 17-20 jaar.

Ibiza, Blanes, Lloret, Sunny Beach Bulgarije (vooral deze), Salou, Cherso, en dergelijke

Graag had ik hierover een paar reacties gehoord van dbb'ers die net dezelfde vakantie zochten en vonden of net niet.

Thx

Ik ga naar Lloret, wordt eerste keer, ik vind het de normaalste zaak van de wereld om een tijdelijke gym membership te nemen hoor, zelfs op vakantie, het is een hobby, je doet ook andere hobbies op vakantie toch? ;)
Verder kan ik je niet echt helpen, misschien dat cherso goed is

Rimini is ook wel chill, alleen wel duur.

• Topic Starter Topic Starter
Lloret is zeker aan te raden. Wel verhouding 70/30 mannen/vrouwen. Maar als je beetje Alpha bent lukt het makkelijk om vrouwen te versieren ginder.

Rimini heb ik ook veel goeds van gehoord ;)

Sunny Beach Bulgarije hoor ik veel verhalen over die buitenaards klinken, maar ik heb liever bevestiging van een mede dbb'er :cool:

dat je met 23 jaar nog naar Lloret gaat..... was leuk toen ik 17 was.
Zou zeker naar Ibiza gaan, als je dat duur vindt zou ik voor sunny beach kiezen.

---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 17:24 ----------

dat je met 23 jaar nog naar Lloret gaat..... was leuk toen ik 17 was.
Zou zeker naar Ibiza gaan, als je dat duur vindt zou ik voor sunny beach kiezen.

Herlees wat ik heb geschreven. In het centrum kwam ik als 20 jarige jongen niet eens omdat het mij te jong was. Ik ging naar clubs net buiten centrum waar chicks tussen 22 en 28 jaar kwamen.

Ibiza is idd mijn favoriet maar is te duur voor mijn kameraden die meegaan.

Vrienden van mij die ook allemaal rond de 20-24 zijn zijn vorig jaar naar sunny beach geweest. Vonden het te gek en echt heel goed te betalen qua drankjes etc. Zelf ga ik naar Lloret dit jaar vorig jaar naar terschelling geweest maar dat was vrij k*t.

Vrienden van mij die ook allemaal rond de 20-24 zijn zijn vorig jaar naar sunny beach geweest. Vonden het te gek en echt heel goed te betalen qua drankjes etc. Zelf ga ik naar Lloret dit jaar vorig jaar naar terschelling geweest maar dat was vrij k*t.

Ja ik hoor ook steeds meer en meer goede dingen over Sunny Beach. Je zal je zeker amuseren in Lloret. De vooroordelen van te jong geldt niet voor heel Lloret. Inderdaad de bekende uitgangsstraat is de leeftijd 16-21. Maar net erbuiten liggen een aantal goede plaatsen om de wat oudere doelgroep chicks te vinden. In ieder geval amuzeer je daar ;)

Loret = K* fail
Ga je toch niet meer heen als je beetje fatsoenlijke vakantie wilt en je bent 18+ ???

Kroatïe

Belgrado , srs is op het moment de hoofdstad van de wereld als het om party gaat... Ben er nog niet geweest maar ga er deze zomer wel heen , is eindbestemming van onze oost- europa trip :cool:

Zoals ik al zei ben er zelf nog niet geweest, maar een kameraad van me studeert vrije tijds management , die is al op veel plekken geweest ook in Belgrado en die bevestigde het.. Ook heb je hier geen last van 16-20 vrouwen.. veel meer 21+ ;)

Ben 2 x in Lloret geweest vond het matig.. veels te druk en mannen vrouwen 75/25.. Geen chille sfeer

Loret wil ik nog niet dood gevonden worden. Damn toen we in malgrat waren zijn we er ook geweest maar wat een t*fus hol zeg.

Alanya was top! Meest gedoet.
Sunny Beach was lache maar hadden wel wat gezeik.
Malgrat was ook top, wel appartement uit gezet maar gelukkig een goed hotel weer kunnen vinden.
Albufeira is gezellig ( niet met vrienden geweest though)

Belgrado , srs is op het moment de hoofdstad van de wereld als het om party gaat... Ben er nog niet geweest maar ga er deze zomer wel heen , is eindbestemming van onze oost- europa trip :cool:

Zoals ik al zei ben er zelf nog niet geweest, maar een kameraad van me studeert vrije tijds management , die is al op veel plekken geweest ook in Belgrado en die bevestigde het.. Ook heb je hier geen last van 16-20 vrouwen.. veel meer 21+ ;)

Ben 2 x in Lloret geweest vond het matig.. veels te druk en mannen vrouwen 75/25.. Geen chille sfeer

Belgrado is leuk, ben er 1 avond wezen stappen. Nou niet echt de party hoofdstad van de wereld als je het mij vraagt, Las vegas en miami en ibiza vond ik 100x vetter vooral las vegas.

Boedapest is heeeeel sick. Afgelopen 3 jaar geweest, zijn veel openlucht clubs, waar dat festival Sziget is, zijn normaal gesproken ook allemaal dikke clubs met de mooiste chicks.

mykonos paradise beach is ook een aanrader, heb daar de tijd van me leven gehad. overdag kan je terecht in de tropicana beach bar, is altijd feest, veel lekkere vrouwen in bikini en drank is goedkoop. 's avonds kan je dan naar de club; paradise club, cavo paradiso etc. daar is het wel al gauw 10 euro voor een drankje + 20-30 euro entree. en er zijn gyms genoeg op het eilandje, ik heb er de zotste beesten zien rondlopen

http://www.youtube.com/watch?v=Jp4hV2e1Xf8

ik kwam daar toe 's avonds, ik loop met mijn valies over dat strand en ik hoor direct *kets kets kets* haha :D loop een beetje verder en het was weer van dat

Laatst bewerkt:
Boedapest is heeeeel sick. Afgelopen 3 jaar geweest, zijn veel openlucht clubs, waar dat festival Sziget is, zijn normaal gesproken ook allemaal dikke clubs met de mooiste chicks.

Ah , daar ga ik ook heen deze zomeer (onderdeel van onze trip) ben er een week... Mooi om te horen ;)

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 20:17 ----------

Belgrado is leuk, ben er 1 avond wezen stappen. Nou niet echt de party hoofdstad van de wereld als je het mij vraagt, Las vegas en miami en ibiza vond ik 100x vetter vooral las vegas.

Ja oké je hebt gelijk... tegen Las vegas kan denk ik niks op :D:o

Brasil :)

Vrienden waar ik mee op vakantie ga hebben niet een al te groot budget over voor de vakantie. Dus Las Vegas, Miami en zelfs Ibiza zal er niet inzitten :(

Ik zoek dus nog steeds een alternatief, vrij goedkoop, mooie en gewillige gangas, noem maar op..

Boedapest heb ik ook idd veel van gehoord. Alvast bedankt aan de nuttige reacties van hier boven ;)

Iemand ervaringen met Salou eigenlijk? Als ik het goed heb kan er in Europa niks op tegen Ibiza of heb ik dit verkeerd?

Ah , daar ga ik ook heen deze zomeer (onderdeel van onze trip) ben er een week... Mooi om te horen ;)

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 20:17 ----------

Ja oké je hebt gelijk... tegen Las vegas kan denk ik niks op :D:o

Weet niet wanneer je gaat, maar 11-15 juli is Balaton Sound. Zeker de moeite waard om daar vanaf Boedapest met de trein (30min reis) heen te gaan. Hele sicke line-up, dagticket Balaton Sound kost 50eu maar dan heb je wel de sickste line-up ooit (http://ostfest.com/ostfest/festivals/balaton-sound/festival_info).

Ik ga zelf dit jaar van 10-18 juli. Eerst dagje Boedapest, dan naar dat festival (huisje in de buurt gehuurd) en daarna nog 2 dagen Boedapest. Wordt sick :)

Sunny beach bulgarije is FTW.
Flessen drank aan de bar voor 40 euro!
heel veel vrouwen, vooral uit Zweden, denemarken en dat soort landen.
Er heerste ene relaxtere sfeer dan Chersoasos en was ook eens tuk groter qua uitgaansgelegenheden.

Top vakantie gehad en kost geen drol.

Terug
Naar boven