Riina
Cool Novice
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik ben op zoek om een vakantie te boeken naar één van de welgekende badplaatsen.
Wat verwacht ik:
- Trainingsfasciliteiten (yes srs, inb4 wat ga jij trainen op vakantie enz...)
- Drukke uitgaansgelegenheden
- Heel veel lekkere chicks
- Het ruikt er naar coïtus
- Leeftijd 22-28
- Goed hotel met fatsoenlijke voeding (all-in formule)
- Periode tussen 10 en 25 augustus
Dat is het kort samengevat.
Ben al eens Lloret geweest paar jaar geleden, kon er heel goed trainen, voeding goed en net buiten centrum prima discotheek waar lekkere chicks tussen 22 en 28 kwamen. Dus het was ideaal met andere woorden. Maar naar het centrum toe was het er erg jong 17-20 jaar.
Ibiza, Blanes, Lloret, Sunny Beach Bulgarije (vooral deze), Salou, Cherso, en dergelijke
Graag had ik hierover een paar reacties gehoord van dbb'ers die net dezelfde vakantie zochten en vonden of net niet.
Thx
Wat verwacht ik:
- Trainingsfasciliteiten (yes srs, inb4 wat ga jij trainen op vakantie enz...)
- Drukke uitgaansgelegenheden
- Heel veel lekkere chicks
- Het ruikt er naar coïtus
- Leeftijd 22-28
- Goed hotel met fatsoenlijke voeding (all-in formule)
- Periode tussen 10 en 25 augustus
Dat is het kort samengevat.
Ben al eens Lloret geweest paar jaar geleden, kon er heel goed trainen, voeding goed en net buiten centrum prima discotheek waar lekkere chicks tussen 22 en 28 kwamen. Dus het was ideaal met andere woorden. Maar naar het centrum toe was het er erg jong 17-20 jaar.
Ibiza, Blanes, Lloret, Sunny Beach Bulgarije (vooral deze), Salou, Cherso, en dergelijke
Graag had ik hierover een paar reacties gehoord van dbb'ers die net dezelfde vakantie zochten en vonden of net niet.
Thx

loop een beetje verder en het was weer van dat