AndroidHealthClinic

Zomervakantie 2012

Weet niet wanneer je gaat, maar 11-15 juli is Balaton Sound. Zeker de moeite waard om daar vanaf Boedapest met de trein (30min reis) heen te gaan. Hele sicke line-up, dagticket Balaton Sound kost 50eu maar dan heb je wel de sickste line-up ooit (http://ostfest.com/ostfest/festivals/balaton-sound/festival_info).

Ik ga zelf dit jaar van 10-18 juli. Eerst dagje Boedapest, dan naar dat festival (huisje in de buurt gehuurd) en daarna nog 2 dagen Boedapest. Wordt sick :)

Damn , gaath em neit worden... We vertrekken donderdag na de zwarte cross (weet zo datum neit) Gaan eerst naar Praag, Daarna slowakijke, daarna Siöfok , dan Budapest.. sighet meepakken... daarna gaan we nog ff naar Belgrado.. totaal 3,5 week :D

Ik ga dit topic ook volgen, ga deze zomer waarschijnlijk richting Gran Canaria. Iemand van DBB die hier ervaringen mee heeft?

Ik ga voor het eerst naar sunnybeach Bulgarije dit jaar, twee andere vriendengroepen van mij zijn er al wel geweest en hebben het er uitstekent naar hun zin gehad. Ik ben wel benieuwt of iemand die er al eerder geweest is weet of er ook trainings mogelijkheden zijn?

Daar is er weer een die wilt trainen op vakantie :o

Ben er ook geweest 3 jaar geleden en was wel leuke vakantie. Eten was alleen slecht waardoor iedereen ziek in het vliegtuig terug zat, damn dat was een hell.. Trainen kan je er vast wel want er liepen ontiegelijk veel grote bulgaren rond. Appartement was ook echt goed.. Zelfs nog een gat in de muur veroorzaakt maar dat was allemaal geen probleem, ondanks dat we hem vol hadden gestopt met kauwgom en tandpasta :p

Ik ga dit topic ook volgen, ga deze zomer waarschijnlijk richting Gran Canaria. Iemand van DBB die hier ervaringen mee heeft?

Welke plaats ga je, Playa de Ingles? Auto huren en de bergen in, da's leuk om te doen. Als je in playa de ingles zit weet ik wel een relaxte beach bar voor je.

Daar is er weer een die wilt trainen op vakantie :o

Ben er ook geweest 3 jaar geleden en was wel leuke vakantie. Eten was alleen slecht waardoor iedereen ziek in het vliegtuig terug zat, damn dat was een hell.. Trainen kan je er vast wel want er liepen ontiegelijk veel grote bulgaren rond. Appartement was ook echt goed.. Zelfs nog een gat in de muur veroorzaakt maar dat was allemaal geen probleem, ondanks dat we hem vol hadden gestopt met kauwgom en tandpasta :p

Ik heb ook al gezocht naar een gym op vakantie :o

Welke plaats ga je, Playa de Ingles? Auto huren en de bergen in, da's leuk om te doen. Als je in playa de ingles zit weet ik wel een relaxte beach bar voor je.

Waarschijnlijk gaat het Playa del Ingles worden inderdaad :)

Heb je ook nog bepaalde landen/plekken waar ee vrouwen echt gewillig zijn? Een beetje zoals in scandinavië bijvoorbeeld.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Ik heb ook al gezocht naar een gym op vakantie :o

Waarschijnlijk gaat het Playa del Ingles worden inderdaad :)

Bij Beach Bar Mono (google het ff, dan krijg je hun FB) kan je voor 5/6 euro echt goede cocktails drinken + dat je ook waterpijp kan roken. Ze hebben ook een loungebank waar je op kan chillen en je kan er tot een bepaalde tijd ook eten bestellen. Hele relaxte muziek en leuk barpersoneel.

Verder zijn alle uitgaansgelegenheden gespreid, waarvan de grootste Jumbo is, maar dat is wel een gay centra haha. Was daar met m'n vriendin en heb me echt kapot gelachen er om. Ben naar verschillende tenten geweest maar Mono is echt de beste.

Als je nog wilt gaan winkelen zit er in Vecindario een heel groot winkelcentrum dat tot 11/12 uur (volgens mij) open is.

Wij zaten in hotel Escorial, echt een top hotel. Groot zwembad, goed eten + binnenzwembad, zoutwaterbad en een gym wat gewoon gratis is :D Die gym was nog best wel goed, dumbelrack, bankjes en een stang (geen olympische) + veel machines. het is nu wel een wat duurder hotel dan vorig jaar. Overigens zijn de taxis ook zeer goedkoop.

Heb je ook nog bepaalde landen/plekken waar ee vrouwen echt gewillig zijn? Een beetje zoals in scandinavië bijvoorbeeld.

Wat bedoel je met echt gewillig? Dat ze bij één knipoog al gedoet willen worden ? Dan moet je naar Thailand gaan :o

Bij Beach Bar Mono (google het ff, dan krijg je hun FB) kan je voor 5/6 euro echt goede cocktails drinken + dat je ook waterpijp kan roken. Ze hebben ook een loungebank waar je op kan chillen en je kan er tot een bepaalde tijd ook eten bestellen. Hele relaxte muziek en leuk barpersoneel.

Verder zijn alle uitgaansgelegenheden gespreid, waarvan de grootste Jumbo is, maar dat is wel een gay centra haha. Was daar met m'n vriendin en heb me echt kapot gelachen er om. Ben naar verschillende tenten geweest maar Mono is echt de beste.

Als je nog wilt gaan winkelen zit er in Vecindario een heel groot winkelcentrum dat tot 11/12 uur (volgens mij) open is.

Wij zaten in hotel Escorial, echt een top hotel. Groot zwembad, goed eten + binnenzwembad, zoutwaterbad en een gym wat gewoon gratis is :D Die gym was nog best wel goed, dumbelrack, bankjes en een stang (geen olympische) + veel machines. het is nu wel een wat duurder hotel dan vorig jaar. Overigens zijn de taxis ook zeer goedkoop.

Super bro, hier kan ik iets mee! Ga je tips zeker meenemen. Weet je toevallig ook of die gym in dat hotel voor buitenstaanders toegankelijk is?

Volgens mij komen er wel redelijk wat Scandinavische chicks in Bulgarije, bij Sunny Beach. Geen idee of ze gemakkelijk zijn, daar moet je zelf maar achterkomen :D

Volgens mij wel, want er is geen controle op kamers ofzo. Ze vragen wel altijd je kamernummer als je naar het spa gedeelte gaat, maar dat zit na de gym. Je moet gewoon je handdoek meenemen alsof je van t strand komt, daar neerleggen bij t zwembad en trap af om te trainen ;) er is niet alleen maar all inclusive dus er wordt niet gecontroleerd op bandjes ofzo.

Heeft er iemand tips voor Playa de la Americas in Tenerife?

• Topic Starter Topic Starter
Een paar geweldige tips hierboven ;) Sunny Beach lijkt me meer en meer te boeien. Scandinavische chicks zijn ook warmbloedig dus dat komt wel goed :cool: No offence, maar ik wil ook absoluut een goeie gym in het hotel of op zen minst dichtbij :o Zonder goed eten en trainen, heb ik de gewoonte mezelf depressief te voelen :D

Dus iedereen met ervaringen, tips of mensen die ook richting Sunny Beach gaan, feel free to share :cool:

Beste hotels, gyms, eetgelegenheden, promoties, uitgaansbuurten, easy-p*ssy spots, noem maar op..

Ahja, ik hoorde dat er ook veel vrouwen zichzelf aanbieden om gedoet te worden, alles met je doen en als je slaapt alles mee jatten uit je kamer. Nu ik denk niet dat ik er problemen mee ga hebben, want ik neuk chicks wel op men kamer maar erna moeten ze wel altijd vertrekken, ik ga echt niet lepeltje liggen, heb men rust nodig :o

Lloret is zeker aan te raden. Wel verhouding 70/30 mannen/vrouwen. Maar als je beetje Alpha bent lukt het makkelijk om vrouwen te versieren ginder.

Rimini heb ik ook veel goeds van gehoord ;)

Sunny Beach Bulgarije hoor ik veel verhalen over die buitenaards klinken, maar ik heb liever bevestiging van een mede dbb'er :cool:

Sunny beach Bulgarije is erg knallen

deze zomer albufeira portugeese zijn hot

Klinkt goed! Heb je nog aanraders om daar te gaan doen?

Uhhm ja, Huur een auto of ga met de bus naar amadorus, ligt een stukje voor puorto rico, dat is een baai met wit opgespoten zand wat van die caribische eilanden af komt. Supermooi water en je ligt er gewoon super! Quad rijden is ook wel een aanrader, Dit kan je regelen onder het hotel sandy beach. En de beste gym is toch echt wel Olympic Beach Gym, als je wilt weten waar hij zit zou je gewoon even moeten kijken op internet. Is redelijk duur maarja je hebt er dan ook alle apparaten en dumbbells tot 60kg.
Onder bij de plaza naast shopping centrum de Kasbah kan je goed uitgaan (veel kroegentochten etc.) Als je er meer over wilt weten over goed tentjes waar je kan eten enz moet je me maar even een pm sturen, kom er namenlijk al vanaf dat ik 3 maanden was :)

Dus iedereen met ervaringen, tips of mensen die ook richting Sunny Beach gaan, feel free to share :cool:

Ben zelf 2 of 3 jaar geleden naar Sun Village geweest met 11 man, mooi hotel met grote kamers. Strand valt wel tegen omdat het de eigendom is van een maffiabaas, voor het grootste gedeelte moet je dus betalen. Den Glade Viking dansen chicks naakt dus zeker een aanrader:D Vond zelf club Iceberg erg leuk.

Terug
Naar boven