AndroidHealthClinic

zonnebank gay?

Peiling Peiling wat vind je van zonnebanken?

• zonnebanken is voor janetten

Stemmen: 38 25,3%
  • zonnebanken moet kunnen

Stemmen: 112 74,7%

• Totaal stemmers
    150
Niet gay, zolang je maar niet overdrijft. 1keer om de 2weken vind ik al meer dan genoeg, mss in het begin iedere week :). Komen je spieren ook beter uit.

Hoe gaan de trainingen killerbee?

Dan is zonnen op het strand ook gay.

Kemmyhuid bruin -> Gay!!

zonnebanken is wel ok, maar het werkt niet zo goed, niet zon ding die ik thuis heb staan...

Trouwens niks lekkerders dan de echte zon, ik lig nu al te zonnen kan mijn huid alvast wennen voor het geval ik in een hittegolf ga zonnen...

maar een zonnebank is wel handig om je zomertintje te behouden

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er niks mee, vorige maand voor het eerst gedaan. Ligt daar een beetje te zweten op een stuk plastic, bah. Doe mij de sauna maar en de Spaanse zon. :D

Zonnebanken moet kunnen, net zoals een creme smeren ook. Ik vind het best wel normaal dat er reacties komen van dat lijkt mij allemaal gay, maar je bent pas gay als je gay oogt vind ik.

tuurlijk moet dat kunnen...

danku voor de verwelkoming en al DIRECT recht DEROP

ik word echt dood ziek van vragen van onzekere types die zich afvragen of iets gay is...! who cares man en ga onder die zonnebank liggen!

Mijn mening is, is dat wanneer je heel mager bent en een mouwloos shirt draagt zonder schouderbedekking heftig gezonnenbankt de indruk van homoseksueelkan wekken. Bijvoorbeeld postuur Jan smit, no offence verder.

Ben je massief dan is dik bruinen een must, je kunt nog zo big ripped zijn met een mooi lijnenspel, maar als een witte vlek lijkt het nergens op.

Verder valt het mij op dat gays een stapje voor hebben bij de vrouwen, als je als hetero man er deels een vertoning van hebt tot op zekere hoogte maar het niet bent, heb je alsnog de aandacht.

ik zonnenbank wel is en ben nog steeds hetero

Helpt zo een zonnebank wel als je toch weinig pigment hebt? Ik zelf heb een bruine kop, en een beetje bruine armen van het fietsen, maar bleke benen en voetjes omdat ik altijd een broek en schoenen aan heb tijdens het fietsen. Wat doe ik hieraan. En nee heren, naakt door Amsterdam centrum heen fietsen is geen oplossing. :P

Terug
Naar boven