Fitness Seller

zonnebank gay?

Peiling Peiling wat vind je van zonnebanken?

• zonnebanken is voor janetten

Stemmen: 38 25,3%
  • zonnebanken moet kunnen

Stemmen: 112 74,7%

• Totaal stemmers
    150
Helpt zo een zonnebank wel als je toch weinig pigment hebt? Ik zelf heb een bruine kop, en een beetje bruine armen van het fietsen, maar bleke benen en voetjes omdat ik altijd een broek en schoenen aan heb tijdens het fietsen. Wat doe ik hieraan. En nee heren, naakt door Amsterdam centrum heen fietsen is geen oplossing. :P
Lopen er niet genoeg kleine meisjes rond in Amsterdam?

Gewoon doen kerel, wtf maakt het uit wat anderen er van denken... :)

Ik heb van een geestelijke gehoord dat een jonge maagd nken je huid op bruin laat springen.

ik heb een zonnebank thuis staan, en een paar x per week komen er een aantal dames daar ook even gebruik van maken :D eve helpe insmeren...eff samen onder zonnebank enz.(want in der eentje vinde ze het vaak zo saai:D ) en van et een komt het ander :hornyna: :clap:

:D

Ik ben KeMmY.....

Gewoon doen kerel, wtf maakt het uit wat anderen er van denken... :)

Mmm, weet je nog wel vroeger: Toen ik nog in het centrum werkte was er een of andere gay die 's-middags naakt door Amsterdam centrum skate-te. Is die er nog trouwens?

Nou ja ik kan in de zomer wel een hele hele korte broek aan gaan doen, maar zelfs mijn eigen dochter zegt dus dat dat gay is. :o

bruin = bruin en wit = wit, wat is daar moeilijk aan?

af en toe zonnebanken is best ok, zolang je maar niet overdrijft...

heb 2 weken geleden een zonnebank gekregen van een collega

helemaal gratizzz... lucky mie :p

Mmm, weet je nog wel vroeger: Toen ik nog in het centrum werkte was er een of andere gay die 's-middags naakt door Amsterdam centrum skate-te. Is die er nog trouwens?

Nou ja ik kan in de zomer wel een hele hele korte broek aan gaan doen, maar zelfs mijn eigen dochter zegt dus dat dat gay is. :o
Die zin was dus al on-topic, maar ok. Geen idee waar je het over hebt verder. :roflol:

ik heb een zonnebank thuis staan, en een paar x per week komen er een aantal dames daar ook even gebruik van maken :D eve helpe insmeren...eff samen onder zonnebank enz.(want in der eentje vinde ze het vaak zo saai:D ) en van et een komt het ander :hornyna: :clap:

:D

Die UV stralen werken blijkbaar in op je hersenen:rolleyes:

ga je van hallucineren

nou ja beetje zonnebanken kan geen kwaad. Maar zo'n ding in huis hebben en dag en nacht eronde liggen tot je half gaar bent zoals die hottis......dat is behoorlijk gay...ghey...whey

Ik zou het zelf niet doen, ik snel genoeg bruin;)

Maar als andere mensen het doen heb ik er geen problemen mee.

niks gay aan, gewoon doen.

ik vind het persoonlijk wel gay, zeker als je blond of geb;londeerd bent.

Terug
Naar boven