XXL Nutrition

zonnebank gay?

Peiling Peiling wat vind je van zonnebanken?

• zonnebanken is voor janetten

Stemmen: 38 25,3%
  • zonnebanken moet kunnen

Stemmen: 112 74,7%

• Totaal stemmers
    150
Niks mis met af en toe een zonnebankje pakken.

is gewoon relaxed een zonnebank

ga in je blote bast vissen als het mooi weer is!

Tot op zekere hoogte acceptabel, maar vanaf een bepaald punt gayer than doing fullbody training with 2 exercises for biceps, triceps, calves and abs.

Zonnebaden is gewoon normaal, kerel. Niets gays aan.

Is toch gewoon normaal?

Zonnenbanken... tja ik zou het eens vaker moeten doen...

je hebt zonnebanken en je hebt zonnebanken... Als je er bijna als n*ger bij loopt vind ik het te gay, maar als je lichtgetint bent valt het wel mee vind ik

Je zorgen maken over wat anderen ervan vinden dat je onder de zonnebank gaat is pas gay, misschien nog wel gayer dan gay

ik heb ook voor het eerst de zonnebank gebruikt en moet zeggen ben er blij mee

ik ben een zuiders type en als ik te bleek begin uit te slagen zie ik er gewoon ziek uit, 2 keer eronder en ik kom precies uit griekenland :)

20070106-dunkleseite.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het kan nog erger dan Kemmy dus.

dit is dus zwaar erover! G A Y

:D

Ik zie het verband niet helemaal tussen een zonnebank en coïtusuele geaardheid :scratch:

ik bruin ook redelijk snel maar ik ben zaterdag erondergeweest en nogthans heb ik gesmeerd maar ik ben toch iets rood op mijn borstkas. smeren jullie ook en hoeveel keer ga je eronder in een week?

ik bruin ook redelijk snel maar ik ben zaterdag erondergeweest en nogthans heb ik gesmeerd maar ik ben toch iets rood op mijn borstkas. smeren jullie ook en hoeveel keer ga je eronder in een week?

zeker moet je iets smeren, merk ontgaat me nu, maar ik dacht dat op de mijne een koalabeertje stond, wel prijzig maar goeie shizzle
de eerste keren 2x per week en dan gewoon onderhouden

zeker moet je iets smeren, merk ontgaat me nu, maar ik dacht dat op de mijne een koalabeertje stond, wel prijzig maar goeie shizzle
de eerste keren 2x per week en dan gewoon onderhouden

ik heb iets gekocht in mijn gym een blauw flesje waarop er staat tan. speciaal voor de zonnebank er staat wel vermeld dat het geen zonnefilters bevat

de uitbaatster van de gym waar ik train en nu ook een zonnebankkuur doe, zegt dat je na de zonnebank niet meteen mag douchen omdat het pigment naar de oppervlakte komt en dat de porien door de warmte openstaan en dat je daardoor minder zal bruinen. da klopt toch niet???

Terug
Naar boven