Yff
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
En toch geilen de meeste jongens op semi-bicoïtusuele meisjes (van 17)..
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de uitbaatster van de gym waar ik train en nu ook een zonnebankkuur doe, zegt dat je na de zonnebank niet meteen mag douchen omdat het pigment naar de oppervlakte komt en dat de porien door de warmte openstaan en dat je daardoor minder zal bruinen. da klopt toch niet![]()
Semi-bicoïtusuele meisjes van 17Wat is dat voor iets? Meisjes die half biseksueelzijn en dus eigenlijk hetero?

Nee dat zijn meisjes die met meisjes zoenen (vooral tijdens uitgaan etc) om de aandacht van jongens te krijgen, ze zetten zichzelf neer als goedkope makkelijke snol om bekijks te krijgen, als ze iets van hersens hadden zouden ze kunnen snappen dat ze zodoende ook als goedkope makkelijke snol gezien en benadert zullen wordenSemi-bicoïtusuele meisjes van 17Wat is dat voor iets? Meisjes die half biseksueelzijn en dus eigenlijk hetero?
ik heb gisteravond nog onder de zonnenbank geleden en ben nog steeds hetero

zeker moet je iets smeren, merk ontgaat me nu, maar ik dacht dat op de mijne een koalabeertje stond, wel prijzig maar goeie shizzle
de eerste keren 2x per week en dan gewoon onderhouden

Nee dat zijn meisjes die met meisjes zoenen (vooral tijdens uitgaan etc) om de aandacht van jongens te krijgen, ze zetten zichzelf neer als goedkope makkelijke snol om bekijks te krijgen, als ze iets van hersens hadden zouden ze kunnen snappen dat ze zodoende ook als goedkope makkelijke snol gezien en benadert zullen worden