XXL Nutrition

zonnebank gay?

Peiling Peiling wat vind je van zonnebanken?

• zonnebanken is voor janetten

Stemmen: 38 25,3%
  • zonnebanken moet kunnen

Stemmen: 112 74,7%

• Totaal stemmers
    150
de uitbaatster van de gym waar ik train en nu ook een zonnebankkuur doe, zegt dat je na de zonnebank niet meteen mag douchen omdat het pigment naar de oppervlakte komt en dat de porien door de warmte openstaan en dat je daardoor minder zal bruinen. da klopt toch niet???

klopt wel hoor

Semi-bicoïtusuele meisjes van 17 :roflol: Wat is dat voor iets? Meisjes die half biseksueelzijn en dus eigenlijk hetero?

Semi-bicoïtusuele meisjes van 17 :roflol: Wat is dat voor iets? Meisjes die half biseksueelzijn en dus eigenlijk hetero?

die pubertjes waarvan het broekje nat word als ze een meisje kussen, maar dan toch maar voor het derde beentje gaan :p

Als jij wilt gaan liggen moet je dat gewoon doen, sch*t aan de rest ! !
En zoals eerder gezegd komen je spieren ook beter uit , and last but not least ,... je zult merken dat de vrouwtjes het ook leuker vinden als je wat bruiner bent :D :D

Nee dat zijn meisjes die met meisjes zoenen (vooral tijdens uitgaan etc) om de aandacht van jongens te krijgen, ze zetten zichzelf neer als goedkope makkelijke snol om bekijks te krijgen, als ze iets van hersens hadden zouden ze kunnen snappen dat ze zodoende ook als goedkope makkelijke snol gezien en benadert zullen worden

Niet meer of minder gay dan bodybuilden.

Je doet het om er beter uit te zien.

Ik doe het alleen als ik superwit ben of last heb van wintermelancholie:). Echt bruin zijn in de winter vind ik niet mooi.

ik heb gisteravond nog onder de zonnenbank geleden en ben nog steeds hetero

ik typ dit vanonder de zonnebank en moet zeggen voel wel een kleine verandering in geaardheid :rolleyes:

zeker moet je iets smeren, merk ontgaat me nu, maar ik dacht dat op de mijne een koalabeertje stond, wel prijzig maar goeie shizzle
de eerste keren 2x per week en dan gewoon onderhouden

Da's Tan, van die vochtinbrengende cremes enzo waar je dan sneller van bruint, da's wel fijn spul. Stinkt alleen zo muf als je onder de bank uit komt.

Met zonnebrandcreme moet je je juist niet insmeren knuppels, dan betaal je voor jan lul :rolleyes:

Nee dat zijn meisjes die met meisjes zoenen (vooral tijdens uitgaan etc) om de aandacht van jongens te krijgen, ze zetten zichzelf neer als goedkope makkelijke snol om bekijks te krijgen, als ze iets van hersens hadden zouden ze kunnen snappen dat ze zodoende ook als goedkope makkelijke snol gezien en benadert zullen worden

Waauuwww jij gaat door voor de wasmachine.. eindelijk iemand die het snapt :)

Terug
Naar boven