AndroidHealthClinic

Zoranos need to bulk log

Training:

5x5 barbell row
3x10 cable rows
3x10 small grip pulldown
3x10 shrugs
4x10 hammer curls
4x10 seated dummbel curls
4x10 standing cable curls

Kom aan hé. Dit zijn géén trainingen! Niet lullig bedoeld, maar focus je op compounds, 3-4 x per week en verspil je energie niet met 12 sets curls en andere onzin.

• Topic Starter Topic Starter
Kom aan hé. Dit zijn géén trainingen! Niet lullig bedoeld, maar focus je op compounds, 3-4 x per week en verspil je energie niet met 12 sets curls en andere onzin.
Je hebt helemaal gelijk voor een magere beginner als ik.. Maar ik wil ook graag trainen naar waar ik zin in heb.. voor mij blijft dat zo leuker. Vanaf maandag ub/Lb waar maar 1 oefening biceps en triceps zullen bij zitten.

Je hebt helemaal gelijk voor een magere beginner als ik.. Maar ik wil ook graag trainen naar waar ik zin in heb.. voor mij blijft dat zo leuker. Vanaf maandag ub/Lb waar maar 1 oefening biceps en triceps zullen bij zitten.

Waarom vind je dit leuker?

Training:

3x8 Romanian deadlift
3x10 Leg press
3x10 Leg extension
3x10 Standing calf raise
3x15 hanging leg raise

Voeding

1: 100 gram havermout - 30 gram whey - 100 gram blauwebessen/frambozen/bramen mix
2: 40 gram whey - 100 gram blauwe bessen/frambozen/bramen mix
3&4: 500 gram zoete aardappel - 300 gram spinazie - 200 gram tonijn steak - 3 eieren
5: shake 350ml griekse yoghurt - 150ml volle melk - 30 gram whey
6: 400 gram kwark - 40 gram almond butter

Kcal: 2700+

Koolhydraten: 250 - Eiwitten 238 - Vet 70 gram

op nog geen 60 kg bw en dan 238 gr eiwitten.... tja... dat werkt ook niet echt lekker op je darmen he. ;) kon het niet laten hoor... sorry :o

Progressie benen

IMG_0593.JPG

Training:

Bench press 3x8
Incline dumbell press 3x8
Barbell row 3x8
Small grip pulldowns 3x12-10-8
Seated dumbell press 3x8
Shoulder fly's 3x10
Ez bar tricep ext. 3x10
Dumbell curls 3x12

Voeding:

1. 100 gram havermout-30 gram whey-kiwi-10 gram cacao poeder
2. 40 gram whey - 100 gram mango
3. 400 gram zoete aardappels - 400 gram spinazie
4. 80 gram basmati rijst - 200 gram kippendijfilet - 20 gram cashewnoten - 10 gram kokosolie
5: 350ml griekse yoghurt - 150ml halfvolle melk - 30 gram whey
6: 40 xxl night protein - 40 gram almond butter

Kcal 2828

Veel volume weer he.....
En ook weer veel eiwitten tov vetten zo te zien... KOm op he! Up the fats!! ze zijn niet slecht!

Waarom zet je de gewichten er niet bij? Zo kan je toch geen progressie bijhouden.

Training

3x8 deadlift 80kg
3x10 leg press 100 kg
3x8 leg extensions 60kg
3x10 standing calf raises 100 kg
3x15 cable crunch
3x15 hanging leg raises

Voeding

1. 100 gram havermout - 30 gram whey - kiwi - 10 gram cacao
2. 40 gram whey - banaan
3. 400 gram aardappels - 150 gram rode bieten
4. 100 gram avocado - 300 gram tomaten - 20 gram walnoten - 200 gram kabeljauw
5. 500ml griekse yoghurt - 30 gram whey
6. mosterdsoep met zalm
7. 500 gram kwark + 40 gram pindakaas

Kcal 2800+

Laatst bewerkt:
Training:

T-bar row 3x8 (60kilo)
Lat pulldown 3x8 (60kilo)
Dumbell press 3x8(20kilo)
Cable cross 3x8 (15kilo)
Seated shoulder press 3x8(16kilo)
Shruggs 3x10(20kilo)
Dumbell tricep extensions 3x10(12kilo)
Preacher curls 4x8(20kilo)

Voeding:

1: 100 gram havermout - 30 gram whey - 100 gram frambozen
2: 40 gram whey - 125 gram ananas
3: 100 gram rijst - 100 gram doperwten
4: 200 gram kip - 40 gram cashewnoten - 3 eieren - 10gr kokosolie - 400 gram spinazie
5: 400ml griekse yoghurt - 100 gram ananas
6: 40 gram xxl night protein - 30 gram almond butter - 10 gram kokosolie

Kcal:2800+

Goed bezig. Volgens mij traint dit al een stuk fijner.

Je voeding is nog verre van optimaal trouwens! Ik zou hier echt wat aan doen, want op deze manier moet je onnodig veel (volume) eten en voor je vertering is het ook niet fijn vermoed ik.

Eiwitten verlagen, en carbs + vetten wat verhogen zou ik zeggen. Ik heb dit zelf ook vrij recent aangepast in mijn dieet en ik heb er spijt van dat ik dat niet eerder heb gedaan, haha!

Zou je misschien je complete trainingsroutine kunnen posten? Allicht dat je daar ook nog wat verbeteringen kunt doorvoeren!

Goed bezig. Volgens mij traint dit al een stuk fijner.

Je voeding is nog verre van optimaal trouwens! Ik zou hier echt wat aan doen, want op deze manier moet je onnodig veel (volume) eten en voor je vertering is het ook niet fijn vermoed ik.

Eiwitten verlagen, en carbs + vetten wat verhogen zou ik zeggen. Ik heb dit zelf ook vrij recent aangepast in mijn dieet en ik heb er spijt van dat ik dat niet eerder heb gedaan, haha!

Zou je misschien je complete trainingsroutine kunnen posten? Allicht dat je daar ook nog wat verbeteringen kunt doorvoeren!
Bedankt , nou kip moet ik echt eruit gooien...noten gaat redelijk...rijst moet ik echt pureren en dan nog moeilijk..

Moet echt meer shake gaan maken...
Ik word binnenkort opgenomen in het ziekenhuis..dus het is even aankloten tot die tijd.

Ik train ub/lb met elke keer wissel ik af met wat oefeningen.

Bedankt , nou kip moet ik echt eruit gooien...noten gaat redelijk...rijst moet ik echt pureren en dan nog moeilijk..

Moet echt meer shake gaan maken...
Ik word binnenkort opgenomen in het ziekenhuis..dus het is even aankloten tot die tijd.

Ik train ub/lb met elke keer wissel ik af met wat oefeningen.

Waarvoor moet je op worden genomen?

Dat gaat niet werken. Je wil natuurlijk wel progressief blijven laden :P.

[
Waarvoor moet je op worden genomen?

Dat gaat niet werken. Je wil natuurlijk wel progressief blijven laden :P.
omdat ze er niet uitkomen wat ik heb , Naja shakes krijg ik makkelijker weg... ub/Lb gaat best prima en die afwisseling houd het persoonlijk leuker. Bijvoorbeeld barbell row en tbar row wissel ik af , of bench press met dumbbel presses, hammer ipv curls etc

[

omdat ze er niet uitkomen wat ik heb , Naja shakes krijg ik makkelijker weg... ub/Lb gaat best prima en die afwisseling houd het persoonlijk leuker. Bijvoorbeeld barbell row en tbar row wissel ik af , of bench press met dumbbel presses, hammer ipv curls etc

Dat deed ik eerder ook, maar vervolgens ga je niet vooruit qua gewichten.

Doel je op de verteringsproblemen die je momenteel ervaart?
Als je geen moeite hebt met shakes, dan kan je daar gewoon makkelijk het gros van je kcals uithalen natuurlijk!

Terug
Naar boven