Fitness Seller

Zoranos need to bulk log

Bezoekers in dit topic

Maar dan wel shakes met koolhydraten erin ;)

Probeer bij je whey shake na het trainen eens wat rijstpoeder. Bij je yoghurt in de avond ook.
Je vetten liggen ook nog wat laag he. Daar kan je vast ook wel wat mee. Meer pindakaas/notenboter of gewoon een scheutje olie door je shake.
Het zijn de kleine dingen die het doen. En vooral bij verstoppingen kan een scheutje extra olie ook al wat helpen.

Heb je al meer info over je opname?

Goed dat je nu wat minder volume op je training pakt. Genoeg rust pakken tussen je trainingen is erg belangrijk op laag gewicht. Energie goed verdelen en goed luisteren naar je lijf. Dat is moeilijk... I know... hier ook nog steeds hoor. :o
 
Maar dan wel shakes met koolhydraten erin ;)

Probeer bij je whey shake na het trainen eens wat rijstpoeder. Bij je yoghurt in de avond ook.
Je vetten liggen ook nog wat laag he. Daar kan je vast ook wel wat mee. Meer pindakaas/notenboter of gewoon een scheutje olie door je shake.
Het zijn de kleine dingen die het doen. En vooral bij verstoppingen kan een scheutje extra olie ook al wat helpen.

Heb je al meer info over je opname?

Goed dat je nu wat minder volume op je training pakt. Genoeg rust pakken tussen je trainingen is erg belangrijk op laag gewicht. Energie goed verdelen en goed luisteren naar je lijf. Dat is moeilijk... I know... hier ook nog steeds hoor. :o
Ja ik vond trouwens nog een zak xxl fine oats..denk dat ik die erbij ga gooien bij de yoghurt... en meer olie idd. zoals Basma zegt eet ik teveel volume, die noten van gisteravond proef ik nog in m'n strot ofzo..

Betreft de opname heb ik nog niks gehoord..ik verwacht binnen 2 weken uiterlijk. tot die tijd probeer ik maar aan te sterken betreft voeding en toch maar een beetje training verder doe ik rustig aan.
 
Ik had het al eerder gezegd... minder volume eten en meer kcal rijk eten! Dus ga ervoor! Het zal het echt eenvoudiger maken. Voor je maag en je darmen.

Ben benieuwd wanneer je wat hoort!
Inderdaad goed eten en trainen wat kan... vergeet niet less = more.
Heeft bij mij ook lang geduurd voordat ik eraan wilde geloven. Maar het werkt echt op zo een laag gewicht.
 
Back
Naar boven