Fitness Seller

Zwarte vlekken voor ogen

Bezoekers in dit topic

micr

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
15 jun 2005
Ik heb het meestal als ik een zware werkdag heb gehad en dan ga trainen. Zolang je geen te lage bloeddruk hebt is er niets aan de hand.

Moob

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 aug 2004
Yzord zei:
Alle vier heb ik niet, alleen dus megaveel glittervlekken voor mijn ogen die na verloop van tijd minder worden... niemand dus ooit zilveren glittervlekken gehad?

heb ik ook wel eens. echt super wazig is dat. lekker spacen :D
maar zonder dollen: erg vaag is dat idd. maar heb het nooit door het trainen eigenlijk die zilveren glittervlekken.

zwarte vlekken heb ik wel eens, das meestal met benen training.

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
Lengte
1m76
Massa
100kg
Ik heb het ook met benen....misschien toch de lsd die weer in werking treedt. Dat verklaart waarom ik Thanatos als een roze olifant zag denk ik :D

Thanatos

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
27 jun 2003
Yzord zei:
Ik heb het ook met benen....misschien toch de lsd die weer in werking treedt. Dat verklaart waarom ik Thanatos als een roze olifant zag denk ik :D
Lol.. flinke slurf heb ik he :D

Bij mij wordt het ook wel eens zwart voor de ogen.. zeker na een zware set. Dit is volgens mij gewoon zuurstof gebrek.

Schitteringen is denk ik het gevolg van een hoge bloeddruk.

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
Lengte
1m76
Massa
100kg
Hoge bloeddruk....hmm...hoe check ik zoiets zonder mr.dokter te moeten bellen?

Jinsu

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 nov 2004
Yzord zei:
Idd ja, die dwarrelen dan zo voorbij....tis op zich geinig, maar of het ook gezond is....

Dat komt door een te hoge bloeddruk ;) .

builderB

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
11 apr 2005
mijn idee:

het krijgen van de vlekken voor je ogen, het gevoel van flauw te vallen etc: te lage bloeddruk. Tijdens een set bouwt de bloeddruk in je hoofd zich op (adertjes in je oog die knappen e.d.). Als je klaar bent is ineens die druk er af: duizeligheid

is net zoiets als te snel opstaan en dan duizelig worden: orthostatische hypotentie.

wimmos

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
3 aug 2005
Ik krijg gele vlekken, in zo'n beeld met ruis, en geluid ook met ruis, tis alsof je naar een tv zender kijkt die op een slechte frequentie ingesteld is.

OP
anak

anak

Dutch Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2005
wimmos zei:
Ik krijg gele vlekken, in zo'n beeld met ruis, en geluid ook met ruis, tis alsof je naar een tv zender kijkt die op een slechte frequentie ingesteld is.

Nieuwe antenne kopen :D

Nee hoor, even serieus. Blijkbaar lijkt het dan toch het geval van probleem met de bloeddruk. Denk dat builderB er het dichtste bij zit maar alleen een doc zal uitsluitsel kunnen geven.

don Piedro

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
14 dec 2004
Dacht dat het meer te maken had met je bloedsuikerspiegel: goed eten dus. Ben er amenlijk wel eens voor naar de dokter geweest en die heeft het toen bij mij getest. Ik

(Soulfly)

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2005
Glitters zijn bij mij ook wel es van de partij:D, ach het houd je bezig he:D

Powerblade

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
10 dec 2004
Het treedt direct na een aantal zware sets op, heb ik ook met benen, of met superzware shrugs.
Ten eerste loopt je bloeddruk wat op tijdens de set.
Ten tweede vragen de spieren die getraind worden veel bloed en dus zuurstof, er blijft dan wel eens wat weinig over voor de hersenen.
En bij squat en shrugs bijv. zijn je traps en nek flink aangespannen en kunnen de halsslagader een beetje beknellen waardoor ook een zuurstof tekort in de hersenen ontstaat.
Hetzelfde gevoel kun je ervaren buiten de training als je halsslag aders die aan de zijkant van je nek zitten dichtgedrukt worden, als bijv. iemand met zijn handen je nek stevig vastheeft.
Maar het kan dus allemaal geen kwaad als het alleen na een setje is en in een paar minuten verdwijnt.

Man-Mountain

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2003
soms na een zware squatsessie zie ik glitterende sterretjes en ga ik vaak bijna out als ik blijf staan

DiSTuRBeD

Natural Fatty
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
14 jan 2004
Lengte
1m77
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Euhmz iemand wel eens last van oorsuizingen na het legpressen?

micr

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
15 jun 2005
als je oorsuizen hebt kun je beter even naar de dokter gaan vriend...

De Jos

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 sep 2004
Yzord zei:
Alle vier heb ik niet, alleen dus megaveel glittervlekken voor mijn ogen die na verloop van tijd minder worden... niemand dus ooit zilveren glittervlekken gehad?
ja ook dat mijn ogen heel veel pijn doen dan.gek

Naar boven