XXL Nutrition

voor de beginners

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi rnbflavour, kun je ook een schema voor mij maken?
Ik ben pas 2 maanden aan het trainen, maar ik heb nog geen strak trainingsschema. Ik train ook thuis dus de oefeningen zijn beperkt, maar ik doe als vervanger van squats lunges, ipv bench press doe ik push ups, en als vervanger voor deadlifts doe ik de superman.
Ik heb wel een dumbbell.

Verder nog wat stats:
Leeftijd: 17
Lengte (cm): 185
Totale lichaamsgewicht (kg): 63.0
Vetpercentage: 9-11% denk ik

Ik kan 6 dagen in de week trainen, ik speel ook nog handbal 3 x in de week. Mijn doel is om meer spiermassa te kweken, en ik zou ook graag harder gooien met handbal (dus de schouders denk ik).

Kun je een schema voor mij bedenken?

Alvast heel erg bedankt!
 
relaxt hey...
heb ik wel nodig hey.
ik train nu al 4jaar.Ik ben 77 kg en 1.90 lang.
maar het probleem ik sta helemaal stil.
En ik train verder 4 x per week.Te weinig??neej toch?
Ik wil gewoon echt hard groeien en groeien....maar heb het idee da ik gewoon geen meter voor uit kom.
misschien dat omdat ik altijd het zelfde schema aan hou?
maandag borst en biceps(biceps wissel ik soms af met triceps)
dinsdag rug en triceps dan.
woensdag buik en benen en schouders.
donderdag borst en biceps en rug.....
njah da ist dan?greetzzzzz hoopeljk weet je wat.
 
relaxt hey...
heb ik wel nodig hey.
ik train nu al 4jaar.Ik ben 77 kg en 1.90 lang.
maar het probleem ik sta helemaal stil.
En ik train verder 4 x per week.Te weinig??neej toch?
Ik wil gewoon echt hard groeien en groeien....maar heb het idee da ik gewoon geen meter voor uit kom.
misschien dat omdat ik altijd het zelfde schema aan hou?
maandag borst en biceps(biceps wissel ik soms af met triceps)
dinsdag rug en triceps dan.
woensdag buik en benen en schouders.
donderdag borst en biceps en rug.....
njah da ist dan?greetzzzzz hoopeljk weet je wat.

ik denk dat ik het probleem al weet.

je zegt dat je stil staat.