AndroidHealthClinic

Het trainingslog van: MichaelSmink

Bezoekers in dit topic

Die 100kg DL is binnen handbereik imo :wl:
 
Je gaat hard man!:D
 
Vandaar weer getraind:) Gisteren teveel spierpijn, en dat traint niet lekker. (die spierpijn was van de training daarvoor, en vrijdagavond waterpolo) Vanmorgen niet echt lekker gemotiveerd om te trainen. Was er al vroeg uit, moest kranten lopen:o

Uiteindelijk toch maar naar de garage gegaan. Had geen zin in compounds. Normaal zou ik SQ, BP en rows doen. Had zin in wat isolatie.
Heb mijn borst, buikspieren en biceps getrained :sd:

BORST

Fly's (flat)
10X12KG
8X12KG

Fly's (incline)
8X12KG
6X12KG

Dumbbell press (flat & incline)
10X12KG (flat)
10X12KG " "

10X12KG (incline)
10X12KG " "

BICEPS

Paar sets hammer curls en gewone curls met dumbbells.
En barbell curls

BUIKSPIEREN

2 sets van 25 leg raises
Gewone crunch 2 sets 20
Oblique crunch 2 sets 15
En zo'n crunch met benen in de lucht zegmaar. Ook 2 sets 20 keer.

Een k*ttraining dus. Ik had wel een aardige pomp, maar dat zegt ook niet alles...
 
als de intensiteit maar hoog was.. iedereen heeft wel eens een k*tdag.
 
volgende keer gewoon savonds trainen, heb je meer energie.

en volgende keer gewoon vast houden aan je normale trainingsschema en daarnaast gewoon dan die isolatie oefeningen doen waar je zin in hebt ;)
 
Oké, trager dan normaal? want daar heb je je prikkel al.. geslaagde training dus :thumb:

Ja had de tijd dus ik concentreerde me goed op de uitvoering. Ben overigens van plan om bij fitness-seller 4X5kg te kopen. Zodat ik wat meer gewicht kan pakken bij dumbbell oefeningen.
volgende keer gewoon savonds trainen, heb je meer energie.

en volgende keer gewoon vast houden aan je normale trainingsschema en daarnaast gewoon dan die isolatie oefeningen doen waar je zin in hebt ;)

Ja klopt, maar in het weekend komt 's ochtends altijd beter uit.

Het was 1 keer dat afweek van mijn normale schema. Trouwens, meestal na mijn gewone schema heb ik geen kracht meer voor isolatie.. ;)
 
oh oke, dan kan je het gerust zo een keer doen, zolang het maar niet iedere keer is he :P

en als je weinig kracht over hebt gewoon lagere gewichten pakken bij de volgende oefening :p
 
oh oke, dan kan je het gerust zo een keer doen, zolang het maar niet iedere keer is he :P

en als je weinig kracht over hebt gewoon lagere gewichten pakken bij de volgende oefening :p

Haha nee want dan boek ik geen goeie resultaten:p

Slimmerik;)
 
Hier nog 2 pics van me satéprikkers:
Vooral me kuiten zijn echt ****ing dun. Ik span me kuiten trouwens niet aan. Maarja. Me quads zijn iets van 56cm. Net opgemeten


[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
je begint al wat voller te worden.. hou dit vast.
 
schminkie vreten en goed bezig!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk huis overigens. :D
 
Back
Naar boven