AndroidHealthClinic

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
ik hoop dat je dit percentage vast kan houden... Heb je trouwens poduim ambities dat je zo knetter droog wil zijn? Ik bedoel, tis niet eens zomer meer eh? hehehe :D
 
Nee dat zweten snachts is echt een ware hel. 2 weken lang snachts niet slapen en baden in het zweet is geen pretje. Kon zelfs een nieuw dekbed kopen vanwege de stank.

@Kwark --> precycle bf laag =:thumbs:
 
Ja inderdaad ik heb geleerd hoe rattengif smaakt en hoe het voelt om in een sauna te slappen hehehhee:D
 
Beterschap toegewenst. ;)
 
Gaat het al wat beter trouwens, Sarge ? Of nog steeds koorts? Heb je niet een te grote jas uitgetrokken van die zooi? Hoe je het ook wendt of keert, als het zo hard gaat kan het haast niet anders of je lichaam stoot ook essentiële voedingsstoffen af...
 
Laatst bewerkt:
Gaat het al wat beter trouwens, Sarge ? Of nog steeds koorts? Heb je niet een te grotje jas uitgetrokken van die zooi? Hoe je het ook wendt of keert, als het zo hard gaat kan het haast niet anders of je lichaam stoot ook essentiële voedingsstoffen af...

daar dacht ik ook al aan ja:(
 
ook beterschap, je zal er zo wel bovenop zijn.
veel rusten
 
Hmm, aanrader voor als het snahcts weer gaat vriezen. -10graden buiten? Ik pak wel ff een DNPtje, dan heb ik het niet koud vannacht ;)
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven