XXL Nutrition

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zat toevallig net vandaag te denken waar je bleef!

6-8 procent? Ben erg benieuwd..
Hoe heb je het gefixt? Veel cardio?
Voelde je je k*t?
 
Joooo, wat heb jij uitgevreten de laatste weken man, flink vet gedumpt zo te zien.

Me aboo loopt nog op je topic bro :D
 
welcome back bro!
 
aan de dnp gezeten ?
 
Mosselini, welkom terug...
Ben ook benieuwd naar de foto's!
 
Welkom terug Sarge! Sjee, ik ben wel heel erg benieuwd naar je foto's kerel! Ben je zo droog? Holy shit...
 
Welkom back!
 
Yooo, welkom terug. Post eens wat foto's kerel, ben nu wel erg benieuwd...
 
Idd, welkom terug maat :thumbs: .

Nog met dnp bezig?
 
Damn Sarge! Ben benieuwd naar foto's, 108 bij 7/8%.. TIEFUS!!! :eek:
 
Sarge, de verwachtingen zijn denk ik hoog genoeg gespannen om je te doen beslissen eens een foto reportagetje te plaatsen waarop "we" je huidige fysiek kunnen aanschouwen... :rolleyes:
 
Straks weer een rondje voor de support. Wat is er eigenlijk veranderd dat verhoudingen kleiner zijn geworden voordat je op een hogere level zit. Ik vind het zwaaaaaar k*t potverdomme ik had eindelijk een grote e-penis was hard op weg naar het onsterfelijke karmakoninkrijk van de kroontjes.

DNP is ****ed up wat een hel 14 dagen zweten als een otter in je bed. Sinds zondag gestopt ik ben helemaal depleted oftel DNPLETED. Sinds gisteren griep en koorts volgens mij komt het door het rattengif in combinatie met het lage vet %.

Kijken of ik morgen wat kan cardio-en om strak te blijven ben zo snel afgevallen damn.....sick gewoon. Blijf nog vocht droppen nu dat ik gestopt ben eer een kg weg.
 
ga je nog een foto posten ik ben wel zeer benieuwd!
 
Straks weer een rondje voor de support. Wat is er eigenlijk veranderd dat verhoudingen kleiner zijn geworden voordat je op een hogere level zit. Ik vind het zwaaaaaar k*t potverdomme ik had eindelijk een grote e-penis was hard op weg naar het onsterfelijke karmakoninkrijk van de kroontjes.

DNP is ****ed up wat een hel 14 dagen zweten als een otter in je bed. Sinds zondag gestopt ik ben helemaal depleted oftel DNPLETED. Sinds gisteren griep en koorts volgens mij komt het door het rattengif in combinatie met het lage vet %.

Kijken of ik morgen wat kan cardio-en om strak te blijven ben zo snel afgevallen damn.....sick gewoon. Blijf nog vocht droppen nu dat ik gestopt ben eer een kg weg.


Nu MOET ik een pic zien kerel, klinkt echt zeer goed...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven