Fitness Seller

Opleidingsniveau DBB

Wat is je opleidingsniveau?

  • Geen

    Stemmen: 10 4,5%
  • LBO

    Stemmen: 9 4,1%
  • MBO (HAVO/MAVO)

    Stemmen: 43 19,5%
  • HBO

    Stemmen: 113 51,1%
  • WO

    Stemmen: 71 32,1%

  • Totaal stemmers
    221

Bezoekers in dit topic

Wo informatica.
 
55% hbo,
Damn dan is dbb echt wel een uitlaatklep voor jullie, hopelijk gedragen de meesten zich niet zo in het dagelijks leven als hun epic posts:D

Oja mijn laats genoten opleiding: hbo commerciële bedrijfskunde
 
Laatst bewerkt:
Halve Beroeps Opleiding
;)
 
Meesten studeren hier wel HBO/WO maar de helft haalt de eindstreep niet, stopt met krachttraining en begint aan een nieuw levensverhaal in de wereld van het werken.
 
Meesten studeren hier wel HBO/WO maar de helft haalt de eindstreep niet, stopt met krachttraining en begint aan een nieuw levensverhaal in de wereld van het werken.
amen.
 
HBO laatste jaar jonguh.
 
Heb TVWO gedaan... Daarna jaartje Rechtsgeleerdheid gestudeerd aan de Universiteit van Utrecht. Dit was niks voor moi... dus nu een HBO studie Sportmanagement.
 
Heb TVWO gedaan... Daarna jaartje Rechtsgeleerdheid gestudeerd aan de Universiteit van Utrecht. Dit was niks voor moi... dus nu een HBO studie Sportmanagement.

Dat vind ik zo raar, mensen die WO kennis hebben en die dan HBO gaan doen
 
HBO maar dat stelt tegenwoordig niks meer voor, iedereen heeft zowat een HBO diploma, wil je een beetje een normale baan hebben moet je tenminste HBO hebben. Ik zie HBO nu eigenlijk meer als het MAVO van vroeger ook omdat je eigenlijk verplicht bent door te leren na je vmbo, halen velen een hbo diploma. Mensen op de unie zijn nog wel speciaal :)
 
HBO, technische informatica
 
HBO en WO baby, ballin!!!
 
Nu nog steeds aan het studeren of werk je in de ICT? En wat voor werk dan precies??

ben nog aan t studeren, heb examen al gehaald, maar moet nog half jaartje stage lopen en dan heb ik m binnen als t goed is :D

ik heb al wel diploma van niveau 3
 
Back
Naar boven