XXL Nutrition

Mijn poeder stackje via sportpoeders.nl!

Bezoekers in dit topic

KoekieMonster

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
7.756
Waardering
536
Lengte
1m84
Zojuist besteld bij sportpoeders.nl

AMP 3 Gram

PEA HCL 10 Gram

Hordenine HCL 1 Gram

Dendrobium Nobile 10 Gram


Totaal ''shotje'' gaat dus worden:

100mg AMP HCL
100mg Hordenine
100mg Dendrobium Nobile
1000mg (1 gram) PEA HCL

:hedbang:

Zodra mijn poedertjes binnen zijn (ik verwacht morgen, vrijdag 8 mei) ga ik het zaterdagochtend gebruiken.

Stay tuned!
 
Laatst bewerkt:
Ik veronderstel dat je het als PWO neemt? :p
 
hoe weeg je zoiets man?
 
Deze doet weegschaal doet ook zijn werk en binnen een dag thuis :

http://www.sportpoeders.nl/webshop/accesoires/digitale-weegschaal/

By the way gister mijn tweede training gehad met AMP-stack ,en had de noxipro feeling denk dus dat het door de PEA komt.
Niet beresterk maar wel een focus /agressie en telkens zin om nog een extra set te pakken,
geen crash gehad, maar na de traininig nog dikke uur een lekkere relaxte gevoel.
enige wat ik niet of nauwelijks had was de pomp.
(200mg AMP+400mg PEA+50mg hordinine+150mg caffeini+4gram citrulline malaat +1scoop cheapass preworkout ) kan natuurlijk per persoon verschillen!

Ben benieuwd naar je training van zaterdag Koekimonster :)
 
Deze doet weegschaal doet ook zijn werk en binnen een dag thuis :

http://www.sportpoeders.nl/webshop/accesoires/digitale-weegschaal/

By the way gister mijn tweede training gehad met AMP-stack ,en had de noxipro feeling denk dus dat het door de PEA komt.
Niet beresterk maar wel een focus /agressie en telkens zin om nog een extra set te pakken,
geen crash gehad, maar na de traininig nog dikke uur een lekkere relaxte gevoel.
enige wat ik niet of nauwelijks had was de pomp.
(200mg AMP+400mg PEA+50mg hordinine+150mg caffeini+4gram citrulline malaat +1scoop cheapass preworkout ) kan natuurlijk per persoon verschillen!

Ben benieuwd naar je training van zaterdag Koekimonster :)

Die weegschaal gaat 0,00 en niet 0,000

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Deze doet weegschaal doet ook zijn werk en binnen een dag thuis :

http://www.sportpoeders.nl/webshop/accesoires/digitale-weegschaal/

By the way gister mijn tweede training gehad met AMP-stack ,en had de noxipro feeling denk dus dat het door de PEA komt.
Niet beresterk maar wel een focus /agressie en telkens zin om nog een extra set te pakken,
geen crash gehad, maar na de traininig nog dikke uur een lekkere relaxte gevoel.
enige wat ik niet of nauwelijks had was de pomp.
(200mg AMP+400mg PEA+50mg hordinine+150mg caffeini+4gram citrulline malaat +1scoop cheapass preworkout ) kan natuurlijk per persoon verschillen!

Ben benieuwd naar je training van zaterdag Koekimonster :)

via ebay n-carbamylglumate. Dat is denk ik het beste product voor een monster pump
 
Voor mij was 100mg AMP, 100mg hordenine, 100mg caffeine en wat creatine/beta genoeg voor een lekkere PWO. Doe AMP en Hordenine nog wel eens bij iets als 1 M.R. Vortex ofzo. Moet wel zeggen dat ik vind dat PEA zeer tijdelijk is, en het allemaal vooral erg je hart omhoog jaagt en op zeker moment echt averechts gaat werken. Too much amphetime-ish als je het mij vraagt.
 
Krijg altijd flinke koppijn van Guarana, maakt niet uit hoeveel water ik drink.
 
Dat wordt flink stuiteren haha. ben benieuwd naar je ervaring.
 
Klinkt goed man! Dat wordt een lekker mixje :D

Klein tipje.. probeer de PEA eerst ff wat lager te doseren. 1000 mg. in deze stack is aan de hoge kant!
In dendrobium nobile schijnen ook nog wat PEA's voor te komen.

weegschaaltje is misschien wel handig.. en een weegschaal die per 10 mg. weegt is toch voldoende met deze producten. Geen weegschaal voor nodig die per 1 mg. weegt. Bij sportpoeders was die iets van 12 euro dacht ik

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Deze doet weegschaal doet ook zijn werk en binnen een dag thuis :

http://www.sportpoeders.nl/webshop/accesoires/digitale-weegschaal/

By the way gister mijn tweede training gehad met AMP-stack ,en had de noxipro feeling denk dus dat het door de PEA komt.
Niet beresterk maar wel een focus /agressie en telkens zin om nog een extra set te pakken,
geen crash gehad, maar na de traininig nog dikke uur een lekkere relaxte gevoel.
enige wat ik niet of nauwelijks had was de pomp.
(200mg AMP+400mg PEA+50mg hordinine+150mg caffeini+4gram citrulline malaat +1scoop cheapass preworkout ) kan natuurlijk per persoon verschillen!

Ben benieuwd naar je training van zaterdag Koekimonster :)

Gooi er nog wat Agmatine bij voor de pomp! Dit zal zeker verschil gaan maken
 
Zojuist het pakje binnen gehad! Erg tevreden met de service so far, so good!

Morgenochtend mijn mixje pakken! (zie eerste post).
 
Korte update:

6:30 100mg Hordenine + 100mg AMP HCL ingenomen
7:45 Voel (nog niks)
7:50 1000mg PEA ECL + 1000mg Dendrobium Nobile + 1000mg PEA HCL
7:00 Voel (nog niks)
7:05 1 Kop groene the.... heb dorst
7:15 DAMN DAMN DAMN... ''feels high''???
7:25 NU op dit moment..... zweverig, gefocust, lekker gevoel, beetje warm, soort van lichte (Beta Alanine) tintelingen.
7:30 Ik pak er een kop koffie bij ;)

IK hou jullie op de hoogte.... :D

Ik wil om 9:00 gaan trainen dus ben benieuwd!
 
AMP 2h30 voor het trainen??
 
Wrm neem je die hele stack zo vroeg op voorhand?
 
Korte update:

6:30 100mg Hordenine + 100mg AMP HCL ingenomen
7:45 Voel (nog niks)
7:50 1000mg PEA ECL + 1000mg Dendrobium Nobile + 1000mg PEA HCL
7:00 Voel (nog niks)
7:05 1 Kop groene the.... heb dorst
7:15 DAMN DAMN DAMN... ''feels high''???
7:25 NU op dit moment..... zweverig, gefocust, lekker gevoel, beetje warm, soort van lichte (Beta Alanine) tintelingen.
7:30 Ik pak er een kop koffie bij ;)

IK hou jullie op de hoogte.... :D

Ik wil om 9:00 gaan trainen dus ben benieuwd!

Jaman gewoon 20 minuten van tevoren. Dan ben je met je eerste setje bezig dan begint het wel te werken. Lijkt me dat het na 2,5 uur weer is uitgewerkt.
 
7:15 DAMN DAMN DAMN... ''feels high''... might be the PEA :D

En zoals boven al vermeld ben ik ook van mening dat je 30/40 minuten voor je training de AMP en de rest het best kan nemen,
Ik neem alleen als eerste hordinine en 15 minuten later de rest...
 
Reden dat ik het ''zo vroeg'' in de ochtend nam, is omdat ik het voor de eerste ging gebruiken en het écht op lege maag wilde nemen om echt het effect te merken/voelen zoals velen op de wereld beschrijven en ervaren.

Erg leuk spul allemaal. :D Nu voorlopig echter even ''off''. 1x was voorlopig voldoende. over 2 a 3 weken weer een keertje (ab)usen :D
 
Back
Naar boven