XXL Nutrition

Fallingout probeer sterker te worden.

Bezoekers in dit topic

Jammer dat je spotter zo vroeg en hardhandig ingreep denk dat je die derde met een grinder nog wel had broeder. Fuckk ik kan max maar op 2300 zitten anders kom ik al aan.
 

je bent veel te sterk hoody :(
Jammer dat je spotter zo vroeg en hardhandig ingreep denk dat je die derde met een grinder nog wel had broeder. Fuckk ik kan max maar op 2300 zitten anders kom ik al aan.


mwa was al een afgekeurde rep en grinden is ook niet altijd goed.



hoe dan, echt wtf.
doe jij de hele dag niets?
 
je bent veel te sterk hoody :(



mwa was al een afgekeurde rep en grinden is ook niet altijd goed.



hoe dan, echt wtf.
doe jij de hele dag niets?

8 tot 5 stage wel hele dag achter de laptop daarna kt met toch echt goeie intensiteit. Met 10/20 mins cardio.

Elke dag fiets ik ook nog zo'n 10km naar stage en gym dus vertel jij het maar [emoji853]
 
8 tot 5 stage wel hele dag achter de laptop daarna kt met toch echt goeie intensiteit. Met 10/20 mins cardio.

Elke dag fiets ik ook nog zo'n 10km naar stage en gym dus vertel jij het maar [emoji853]

Up the dose.
 

oke oke
8 tot 5 stage wel hele dag achter de laptop daarna kt met toch echt goeie intensiteit. Met 10/20 mins cardio.

Elke dag fiets ik ook nog zo'n 10km naar stage en gym dus vertel jij het maar [emoji853]

ik loop een KM of 10 op me werk, maar verder ziet het er het zelfde uit als bij jou lol.

hoe kan jouw maintanence 2300 zijn???

when in doubt.







O.T

ingeschreven voor de DRC.

danzij een oplettende bro in me gym nog optijd die opeens naar me toe kwam dat na een half uur al driekwart van de inschrijvingen vol zaten.



training.


squat lowbar

167x3
169x3
171x3

op de 3de rep van de 3de set na alles hard.


bench touch en go.

107x6 keihard. rofl at deze bench gainz
108x6
109x6
110x6
111x6

bench gaat echt super lekker laatste tijd.


tricep en bicep pompen 8 setjes.
 
Bas het podium op.
 
ik loop een KM of 10 op me werk, maar verder ziet het er het zelfde uit als bij jou lol.

hoe kan jouw maintanence 2300 zijn???

Wel erg vreemd dat er zoveel verschil kan inzitten
 
Wel erg vreemd dat er zoveel verschil kan inzitten


zit er niet.

Ik kan me niet voorstellen dat je daadwerkelijk 2300 eet.

Een man die niet traint en minder weegt met een kantoorbaan zou dat moeten eten.
 
zit er niet.

Ik kan me niet voorstellen dat je daadwerkelijk 2300 eet.

Een man die niet traint en minder weegt met een kantoorbaan zou dat moeten eten.

Toch track ik alles wat ik eet, tuurlijk soms zit er een dag bij dat ik wat meer eet maar nooit extreem teveel.
 
Als je structureel veel eet dan gaat je metabolisme omhoog toch? Misschien dat daar ook een deel van je kcal verdwijnt.
 
Als je structureel veel eet dan gaat je metabolisme omhoog toch? Misschien dat daar ook een deel van je kcal verdwijnt.

Hier zijn de meningen over verdeeld..
Je metabolisme wordt volgens mij maximaal zo een 5% bevorderd
 
Nja ik dacht zoiets andersom gelezen te hebben in het topic van JW, dat tijdens het cutten je metabolisme vertraagt, dus dan neem ik aan dat met veel eten je metabolisme versnelt.

Volgens mij maximaal maar 10%
 
Over het algemeen gaat je BMR omhoog als je meer eet en omlaag als je minder eet maar die adaptaties zijn vrij klein. Een groter verschil maakt NEAT (non exercise activity thermogenesis) en dan in het bijzonder het deel waar je niet bewust over nadenkt. Eet je minder dan voel je je minder energiek en heb je eerder de neiging om beweging te vermijden. Omgekeerd voel je je bij meer eten energieker en beweeg je onbewust ook meer. Denk hierbij bijvoorbeeld ook aan kleine dingetjes zoals stil zitten of de hele dag een beetje ronddraaien en met je voeten bewegen, it all adds up.

Er zijn ook sterke aanwijzingen dat mensen die onbewust dmv meer/minder NEAT compenseren voor te veel/te weinig eten een stuk beter zijn in het reguleren van hun lichaamsgewicht.

dus als je moeite hebt met afvallen, word een hyperactieve zenuwpees! en als je moeite hebt met aankomen moet je wat meer couch potatoen, wel opletten dat je ECHT stil zit. (semi srs)
 
Back
Naar boven