XXL Nutrition

Media

Motivatie quotes

"When you promise yourself something, make a commitment, you can’t give up. Because, when you’re in the gym, you have to fulfill the promise you made to yourself. The people who can self motivate – in any field – are usually the ones who win. Regardless of talent." - Tom Platz

Populaire media

Media statistieken

Categorieën
34
Albums
95
Geüploade media
8.160
Externe media
7
Reacties
96.855
Schijfgebruik
675,6 MB
Beoordeling Beoordeling
5,00
Geplaatst door Geplaatst door
angerfist2
Datum plaatsing Datum plaatsing
11 sep 2014
Aantal vertoningen Aantal vertoningen
908
Reacties Reacties
4
after holidaypic, 185L, 85.2kg, 18% vp
Beoordeling Beoordeling
5,00
bricone
10 sep 2014
1.888
Reacties Reacties
1
Beoordeling Beoordeling
5,00
pothuizen
7 sep 2014
1.810
Reacties Reacties
3
Beoordeling Beoordeling
5,00
pothuizen
6 sep 2014
1.969
Reacties Reacties
4
Beoordeling Beoordeling
5,00
inVorm
31 aug 2014
1.996
Reacties Reacties
6
Beoordeling Beoordeling
3,85
Foto Contests
25 aug 2014
4.414
Reacties Reacties
17
Mijn naam is Erik, ik ben op het moment dat deze foto's online gaan enkele dagen 23 en ik train nu 3 jaar. De afgelopen jaren zijn voor mij gekenmerkt door veel ups en downs. Ik heb veel last van ernstige maag-darm stoornissen en door problemen met mijn rug en core word ik flink beperkt in het aantal oefeningen dat ik kan doen. Toch heb ik mezelf weten op te werken van een startgewicht van 74 kg (1,88m) naar een gewicht van 94 kg voordat ik begin met de cut deze zomer. De afgelopen periode was het zwaar, maar het was het allemaal waard. Van de 94 kg aan het begin de cut zijn er nu nog 85 over, en ik ben klaar om een hoop massa te gaan pakken!
Beoordeling Beoordeling
3,19
Foto Contests
25 aug 2014
2.542
Reacties Reacties
7
Al meer dan 7 jaar ben ik met bodybuilding bezig en nog steeds is het een grote passie voor me.
De progressie die na hard werken zich iedere keer weer laat tonen, geeft een gevoel die ik moeilijk in andere dingen kan vinden.
Het is letterlijk een fysieke manifestatie van hard werk en doorzettingsvermogen, het is iets waar je trots op kan zijn!

Daarbij is mijn interesse naar verschillende aspecten zoals voeding en gezondheid ook flink gestegen.
Door bodybuilding ken ik mijn lichaam ieder jaar steeds beter en weet ik precies wat wel en niet goed voor mij is.
Dat is een waardevol iets wat niet veel mensen kunnen ervaren.
Een doel van mij is dan ook om mensen te motiveren om zichzelf te pushen en misschien wel hun leven te veranderen.
Het is zwaar en hard werk, maar wanneer je ziet wat het allemaal voor je doet, dan is het het allemaal waard.

Iedereen heeft hard geknokt voor deze contest dus ik wens iedereen succes!
Beoordeling Beoordeling
4,50
Foto Contests
25 aug 2014
7.939
Reacties Reacties
33
Beoordeling Beoordeling
4,27
Foto Contests
25 aug 2014
3.689
Reacties Reacties
12
Ook dit jaar doe ik weer mee aan de contest. Ook al gaat het trainen en eten allemaal op een wat lager pitje ivm werk is het toch weer wat extra motivatie. In de afgelopen jaren het cutten me net zoveel massa heeft gekost als het bulken me opleverde. Dus de netto winst per jaar is al 2 jaar 0. En dat is slechte zaak. Daarom heb ik me na de vorige cut voorgenomen om in 2014 niet meer te cutten om zo eens te kijken waar ik uit kom. Doel voor eind 2014 is 95 kg op een acceptabel vetpercentage (12-14%). Uiteraard snap ik dat een hoger vp resulteert in een lagere plaatsing maar ik ben het mezelf verplicht door te bulken voor de lange termijn doelen.
Beoordeling Beoordeling
4,28
Foto Contests
25 aug 2014
4.361
Reacties Reacties
20
Terug
Naar boven