- Waardering
- 23.885
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Het is je vergevenHeb niet heel trouw gelogd.. Maar dat komt vooral omdat werken weer vaker lukt en daarom hebben andere dingen prioriteit.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is je vergevenHeb niet heel trouw gelogd.. Maar dat komt vooral omdat werken weer vaker lukt en daarom hebben andere dingen prioriteit.

Hahahahaha, thanks Neet!
Zo.... jezelf even helemaal leeg pressenBb bench press
Warmup tot 1 x 85
5 x 80
8 x 75
9 x 70 (6 x + 3 x na beetje adem bij(
9 x 65
9 x 60
8 x 60 (faal)

Ja ik wil liever een bro split op het moment, want dan kan ik elke dag een beetje doen. Maar mijn energie is zo laag sommige dagen dat ik dan toch niet kan trainen en dan doe ik liever alles eruit persen inderdaad.
ik weet niet eens wat dit voor shit is, nou ja koffie welkratom (door invloeden op dopamine)
Cafeïne
Mucuna pruriens (door invloeden op dopamine)
Maar jij zal het zuivere poeder wel bedoelen.Kratom is een hele goede pijnstiller. Het werkt op dezelfde receptoren als opiaten en daarom is het ook zo effectief. Het is daarom ook vanaf een gegeven moment lichamelijk verslavend. Dan moet je een week of twee ff door de zure appel heen bijten.ik weet niet eens wat dit voor shit is, nou ja koffie welMaar jij zal het zuivere poeder wel bedoelen.