Fitness Seller

Forum Challenge N°8 Push ups

Bezoekers in dit topic

Ik ben erover aan het nadenken maar ik heb alleszins geen kans om te winnen. Gewoon deelnemen om te zien waar ik uitkom. Nog wat geduld want ik zit voor het ogenblik met een oorontsteking en die zal binnen een paar dagen wel over zijn.

Die is binnen enkele dagen over. Gewoon mee doen en je eigen doelstelling verbeteren.
 
ik ga hem donderdag denk ik even proberen 50-60 moet ik toch wel kunnen halen verwacht ik zo, maar gaan het zien
Na borst training zal een uitstekende pomp geven.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Sorry, niet echt super actief hier de laatste tijd en ik doe echt helemaal nooit push ups
 
Net gedaan camera viel uit beetje jammer 45 reps in 1 min Maarja geen filmpje dus heb er niks aan haha
 
Zal het binnenkort eens proberen. Borst tot de grond is wel erg diep, normaal zou ik 90 graden (armen) aanhouden of vuistafstand.
 
Zal het binnenkort eens proberen. Borst tot de grond is wel erg diep, normaal zou ik 90 graden (armen) aanhouden of vuistafstand.
Vuistafstand is handiger. Maja het is voor iedereen hetzelfde dusja :) ik doe nooit pushups dus ben benieuwd
 
Vuistafstand is handiger. Maja het is voor iedereen hetzelfde dusja :) ik doe nooit pushups dus ben benieuwd
Wat bedoel je met vuistafstand? Dat je handen bijna tegen elkaar staan zodat er maar juist een vuist tussen past. Of bedoel je op je vuisten opdrukken zodat je dieper kan gaan.
 
Wat bedoel je met vuistafstand? Dat je handen bijna tegen elkaar staan zodat er maar juist een vuist tussen past. Of bedoel je op je vuisten opdrukken zodat je dieper kan gaan.

Hij bedoelt waarschijnlijk dat er een vuist tussen de grond en zijn borst kan ;-) maar kan het mis hebben.
 
Hij bedoelt waarschijnlijk dat er een vuist tussen de grond en zijn borst kan ;-) maar kan het mis hebben.
Daar had ik niet aan gedacht. Inderdaad, lijkt mij logischer.
 
Hij bedoelt waarschijnlijk dat er een vuist tussen de grond en zijn borst kan ;-) maar kan het mis hebben.

Klopt. Maar maakt niet uit eigenlijk he. Het is voor iedereen hetzelfde dus voor iedereen evenmoeilijk/lastig :)
 
Met een afstand toe te laten wordt het ook wel moeilijker om te beoordelen imo, met de borst tegen de grond maakt het voor iedereen hetzelfde, het is wel moeilijker maar het moet natuurlijk ook een uitdaging blijven.
 
Vuistafstand is handiger. Maja het is voor iedereen hetzelfde dusja :) ik doe nooit pushups dus ben benieuwd
Exact, dus het maakt ook niet uit, leeg gaan doe je toch wel.
Hij bedoelt waarschijnlijk dat er een vuist tussen de grond en zijn borst kan ;-) maar kan het mis hebben.
Exact ;).
Met een afstand toe te laten wordt het ook wel moeilijker om te beoordelen imo, met de borst tegen de grond maakt het voor iedereen hetzelfde, het is wel moeilijker maar het moet natuurlijk ook een uitdaging blijven.
Klopt. Het geldt voor iedereen, dus maakt ook niet uit. Daarnaast is het zo tenminste duidelijk en laat weinig ruimte voor discussie of dat iemand diep genoeg gaat. Anders is het altijd lastig dit te beoordelen. :D

Ik doe mee aan de contest hier op ' t forum, over een week foto's schieten. Voor die tijd ga ik het nog even niet proberen, omdat ik aan het depleten ben. Misschien na de carb-load, dan heb ik sowieso een energierush. Na de contest lekker cheaten. Als ik dan zorg dat ik goed bloated ben, hoef ik minder diep te zakken, haha ;);).
 
Nog altijd geen inzendingen?? Donderdag of vrijdag doe ik eens een poging denk ik
 
Die gaan wel komen duurt altijd even
 
Back
Naar boven