AndroidHealthClinic

Anoniem36295 WeakLifts (v3)

Bezoekers in dit topic

Hoe lang ben je?

Nevermind, zie het in je profiel staan:).
 
Hoe lang ben je?

Nevermind, zie het in je profiel staan:).
Manlet helaas.. :mad:

Wel breed op zich, train al wel even maar lange tijd totaal niet gericht op strength gains. Als ik toch eens terug kon in de tijd..
 
Topper, dit was mijn plan inderdaad. Ik ga volgende week nog één poging wagen (3x5) en goed op mijn form letten; abs en glutes tight en hoofd 'door' de bar drukken. Indien het weer een fail wordt, ga ik deloaden (app rekent uit hoeveel procent) en dan langzamer opbouwen. Bedankt voor de tip.
Je kunt ook push presses toevoegen, om te wennen aan zwaarder gewicht boven je hoofd/op de borst.
 
Je kunt ook push presses toevoegen, om te wennen aan zwaarder gewicht boven je hoofd/op de borst.
Thanks voor de tip! Ik dacht zelf ook aan wat zware Shoulder Dumbell Presses 1 a 2 keer per week voor de variatie. Vind dat ook wel een toffe oefening.
 
Thanks voor de tip! Ik dacht zelf ook aan wat zware Shoulder Dumbell Presses 1 a 2 keer per week voor de variatie. Vind dat ook wel een toffe oefening.
Zeker geen slecht idee, imo. En de triceps pompen kan ook helpen.
 
Haha is dat zo? Ik zie mezelf niet als powerlifter ofzo, maargoed het is ook geen bodybuilding.
Ik kloot ook maar iets aan.. Ik haat het om trainingen voor af geprogrammeerd te hebben staan. Vooral sets,reps ik ben ook niet echt gemotiveerd meer train meer om het trainen zelf.
 
Succes man, ben benieuwd of je je doelen gaat halen :thumbs:
 
Ik kloot ook maar iets aan.. Ik haat het om trainingen voor af geprogrammeerd te hebben staan. Vooral sets,reps ik ben ook niet echt gemotiveerd meer train meer om het trainen zelf.
Het moet wel leuk blijven natuurlijk, maar doelen voor jezelf en voor je trainingen stellen daar is niets mis mee. Het motiveert me altijd om de nummers van die dag van te voren even te bekijken. Zeker met squats, waar ik toch altijd een beetje tegenop zie. Die 'angst' om het zo maar even te noemen, overwinnen is het mooiste wat er is aan liften wat mij betreft. Daar wordt je sterker van, in zowel mentaal als fysiek opzicht. :)
 
Het moet wel leuk blijven natuurlijk, maar doelen voor jezelf en voor je trainingen stellen daar is niets mis mee. Het motiveert me altijd om de nummers van die dag van te voren even te bekijken. Zeker met squats, waar ik toch altijd een beetje tegenop zie. Die 'angst' om het zo maar even te noemen, overwinnen is het mooiste wat er is aan liften wat mij betreft. Daar wordt je sterker van, in zowel mentaal als fysiek opzicht. :)
Ik ben al lang blij als ik afdoende gedaan heb.. Squats zijn kut.. Doe ze 2x pw waarvan 2 dagen backsquat,frt,dl rdl gob squat voor legs ivbm ontbreken machines. 120 tot 180 reps per training :toilet:
 
Squats zijn kut, wat? ?????????
 
Ik heb ook moeten cutten op 1800 -> 1500 kcal. Ik voel je pijn.
 
Ik heb ook moeten cutten op 1800 -> 1500 kcal. Ik voel je pijn.
Pain is temporary, pride is forever. Vind ik altijd wel een mooie quote. Ik heb een persoonlijk mijlpaal bereikt als ik klaar ben met de cut, zeker als klassieke endo. Daarna weer lekker gainen.
 
Pain is temporary, pride is forever. Vind ik altijd wel een mooie quote. Ik heb een persoonlijk mijlpaal bereikt als ik klaar ben met de cut, zeker als klassieke endo. Daarna weer lekker gainen.

Somatotypes zijn een achterhaald concept :punch:
Je hebt waarschijnlijk wel net zoals ik een trager metabolisme icm erg lage activiteitsfactor.
 
Ik zie ertegen op, maar als ik bezig ben is er geen fijner gevoel dan 2plates aan elke kant en lekker diep squatten. :rocker:

Ik wil m'n werksets ook weer snel naar de 100+ hebben, helemaal met die ijzeren platen, lekker geluid erbij.
 
Somatotypes zijn een achterhaald concept :punch:
Je hebt waarschijnlijk wel net zoals ik een trager metabolisme icm erg lage activiteitsfactor.
Maar dit is toch wetenschappelijk overtuigend bewijs of niet dan soms?!

images?q=tbn:ANd9GcSmLHSC83fWWCpIJS8r0ht5LFa8HfRNd4N_cZQ96ZLy3AJr00XC.jpg


:roflol:
 
Back
Naar boven