Fitness Seller

Anoniem36295 WeakLifts (v3)

• Topic Starter Topic Starter
Dan nog is 1500 wel extreem laag, hoor! Maar goed, als je er snel vet mee verliest dan neem je het tijdelijke krachtverlies inderdaad maar even voor lief.
Ik ben een behoorlijke endo, dat speelt ook mee. Ik besef me wel degelijk dat dit een hele drastische cut is, maar dat heeft een reden. Ik deel dit jaar in fases in eigenlijk. Mijn initiele doel voor januari/februari/maart was om de 85kg te bereiken, zonder al te veel krachtsverlies. Daar zit ik nu al bijna op, ik ga daarom door tot 80kg (wat een normaler BMI is voor mijn lengte). Daarna (lente/zomer) komt een lean bulk, met waarschijnlijk een ander powerlifting-schema of RPT-training.

1500 kcal dagtotaal. U MAD?! :eek:
Haha een beetje wel ja! Dit ga ik nog maximaal een maandje doen. Daarna langzaam richting maintenance. Ik heb gewoon nauwelijks honger momenteel en dat vind ik geeneens zo erg, heb in het verleden altijd vreetbuien gehad (junkfood).

1500kcal.

Inappropriate joke coming in.
Arbeit macht frei.

In

Haha een beetje wel ja! Dit ga ik nog maximaal een maandje doen. Daarna langzaam richting maintenance. Ik heb gewoon nauwelijks honger momenteel en dat vind ik geeneens zo erg, heb in het verleden altijd vreetbuien gehad (junkfood).

Dus je hebt totaal geen last van cravings momenteel?! Dat is best bizar zeg!
Anyway, als je redelijk wat reserves hebt en daarnaast een duidelijk doel voor ogen hebt, dan moet je natuurlijk lekker doen waar je jezelf goed bij voelt!

LOL :roflol: @JochemB

Dus je hebt totaal geen last van cravings momenteel?! Dat is best bizar zeg!
Anyway, als je redelijk wat reserves hebt en daarnaast een duidelijk doel voor ogen hebt, dan moet je natuurlijk lekker doen waar je jezelf goed bij voelt!

LOL :roflol: @JochemB
Ben nu een maand junkvrij en voel me daar echt heerlijk bij. Wat ik wel eens doe is een cheat meal, denk aan een dubbele beefburger met kaas en bacon ofzo. Zie ook mijn posts in het wat eet je nu topic. Een hele cheat day inlassen vind ik wat ver gaan. Dat zet je alleen maar verder terug.

Wat voor lichaamsgewicht zit je nu op?

Wat voor lichaamsgewicht zit je nu op?
86,3kg.

Ik weeg me elke ochtend (nuchter) en log dat dan in MyFitnessPal. Morgen weer even kijken of er wat af is, zal naar verloop van tijd wel minder hard gaan dan momenteel. Grafiekje zit een mooie steady dalende lijn in.

Denk wel het beste hoe ik er uit heb gezien in mijn trainingscarrière. Pics volgen wel als ik de 10% bereik ofzo. Had vroeger hier ook een gallery, maar verwijderd.

Ben nu een maand junkvrij en voel me daar echt heerlijk bij. Wat ik wel eens doe is een cheat meal, denk aan een dubbele beefburger met kaas en bacon ofzo. Zie ook mijn posts in het wat eet je nu topic. Een hele cheat day inlassen vind ik wat ver gaan. Dat zet je alleen maar verder terug.

Ik begrijp het! In het verleden waarschijnlijk té veel junk gegeten denk ik.
Eens in de zoveel tijd een goede refeed lijkt mij niet geheel onverstandig in dit geval.

86,3kg.

Ik weeg me elke ochtend (nuchter) en log dat dan in MyFitnessPal. Morgen weer even kijken of er wat af is, zal naar verloop van tijd wel minder hard gaan dan momenteel. Grafiekje zit een mooie steady dalende lijn in.

Denk wel het beste hoe ik er uit heb gezien in mijn trainingscarrière. Pics volgen wel als ik de 10% bereik ofzo. Had vroeger hier ook een gallery, maar verwijderd.

Ah, zit zelf net iets onder de 86, als je het niet erg vindt ga ik even eten, ik blijf zo ver mogelijk bij die 1500cal vandaan :D

Oef.. 1500 kcal op een dag? :eek:
Mijn ontbijt is al bijna net zo groot... :o

Sterkte zou ik zeggen :o ik zou het niet kunnen zo laag. :p

Lichaamsgewicht in de ochtend (nuchter): 86,0kg (-0,3kg)

Cardio van vandaag:
30 minuten wandelen in de buitenlucht

Oef.. 1500 kcal op een dag? :eek:
Mijn ontbijt is al bijna net zo groot... :o

Sterkte zou ik zeggen :o ik zou het niet kunnen zo laag. :p
Haha, ja maar het werkt voor mij wel. Ik eet overigens wel dagelijks zo'n 150-180gr protein als het niet meer is, dus veel spierverlies heb ik niet last van. Al mijn kleren zitten wel een stuk beter meteen. In mei ga ik langzaam richting de 2000kcal en dan door richting 2500, wat ongeveer mijn onderhoud is.

Ga dan een lean bulk doen, waarbij ik niet teveel vet aankom door een lichtelijk calorie-overschot en lekker zwaar trainen (RPT denk ik).

Wat is je Vet % nu?

Terug
Naar boven