XXL Nutrition

Anoniem36295 WeakLifts (v3)

Bedankt voor je reactie. Moet je student zijn aan de UvA of hoeft dat niet per se?

Volgens mij hoeft dat niet. Wellicht dat @ProudPizza hier antwoord op heeft. Zij traint daar, als ik me niet vergis.

Ik train nu net 3 maandjes ongeveer bij USC. Je hoeft geen student te zijn, je betaald alleen minder als je aan de UvA / HvA studeerd. Overigens betaal je ook al minder als je een studie volgt aan een andere hbo- of wo-instelling.
Hier kan je zien in welke prijscategorie je valt.
Vind USC zelf heel chill vanwege het (voldoende) Eleiko materiaal.
Heb me onlangs ingeschreven bij de vereniging Kratos die bin het USC traint. Op maandag gaaan ze samen weighliften en donderdag powerliften. Niveau maakt niet uit.

Edit: en je kan natuurlijk met mensen via fb of whatsapp afspreken van Kratos.

USC is top. Onwijs veel keuze uit verschillende barbells en verder gewoon wedstrijdequipment. Als je student bent dan is het echt goed betaalbaar. ‘s Avonds wel bijzonder druk.

Vondelgym is bijna niet te evenaren. Wel ontzettend duur inderdaad... Verder zijn er wel wat basic-fits/fit for free’s verspreid in Amsterdam. Tegenwoordig zijn ook die gyms best wel goed.

USC is top. Onwijs veel keuze uit verschillende barbells en verder gewoon wedstrijdequipment. Als je student bent dan is het echt goed betaalbaar. ‘s Avonds wel bijzonder druk.

Vondelgym is bijna niet te evenaren. Wel ontzettend duur inderdaad... Verder zijn er wel wat basic-fits/fit for free’s verspreid in Amsterdam. Tegenwoordig zijn ook die gyms best wel goed.
Is dat nu de gym van haarie B?

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag:

Squat:
3x3x107,5kg (gekozen voor triples ipv helemaal skippen)

Shoulder Dumbell Press:
4x8x20kg (ga ik opbouwen elke week)

Deadlift:
3x140kg (met daarna twee singles en static hold na elke rep)

Chinups:
3x5xBW

Hanging Knee Raises:
2x8xBW

Verder nog wat high rep side en rear delt werk en wat curls.

Comment:
Prima gehaaste workout wel. Had pre-workout alleen een banaan gehad en dat beviel goed. Zat te twijfelen over een geheel fasted workout, misschien later. Deadlift form is wmb goed genoeg om weer wat kg erbij te gooien de volgende keer. Heb ook de deadlift stang voor het eerst gebruikt, ipv die dikke olympische met knurling. Zo dat is wel even verschil zeg. Veel fijner! Ga ik dus vaker doen. De chinups gingen super, steeds vijf snelle en goede reps.

Voeding:
Banaan
Rijst en biefstuk
Skyr
Appel
Vanavond misschien wat hapjes en speciaalbier, ga naar oude studievrienden toe. :D

Cardio:
Naar de gym heen en weer fietsen!

Lichaamsgewicht:
85,8kg (-0,2kg)

Cutten gaat goed dus, hou daarom het volume lekker aan de lage kant.

Laatst bewerkt:
In. Ik ben een beetje aan het nadenken over mijn vervolgstap na mijn huidige cutperiode en fullbody. Wat jij doet spreek mij ook aan.

Ik train alleen up (ik train op de zolder...:D)
Nee hoor, train mijn benen drie keer per week. Mijn deadlift is 140kg.
Haha, dan heb je een goed fysiek met die stats.................. Je zult er iig niet mee door de vloer storten :P Dat laten we dan maar weer aan @Sanca over.

Terug
Naar boven