MuscleMeat

Reactive Training Systems

Bezoekers in dit topic

Des te meer motivatie om jezelf te overtreffen en je cycle nu wel naar wens te doorlopen toch :)
Yes, is alleen jammer van die onderrug blessure die toch een flinke 5 weken heeft zitten kloten. Merk dat mijn squatvorm nu een stuk minder is en ook de deadlift is wat onnatuurlijker geworden, maar dat was verwacht met de hookgrip erbij. Komt goed, moet en zal een 600kg totaal neerzetten op de SBD.:D
 
Sheiko intermediate medium load 32v2 W2D2
Deadlift tot de knietjes
8x60kg
3x112,5kg
3x135kg
3x1x157,5kg

Ez reps, deze oefening nog nooit echt moeilijk gevonden.

Bench press
12x20kg

3x55kg
3x65kg
3x75kg
2x2x85kg
3x1x92,5kg

RFFNCK en anderen zagen dat mijn grip slecht was en dat ik de bar fout vast had. Weer een verbeterpuntje voor de bench en gaan we aan werken.

Deadlift
3x112,5kg
2x2x135kg
3x1x160kg
5x3x180kg

Eerste set mixed gedaan, daarna 2 sets allemaal hook en laatste 2 sets de eerste 2 reps hooked. Deed echt tyfus pijn en mentaal wilde ik de pijn niet. Was ook een matige tren door de warmte en kijk echt uit naar de komende rustige weken.
 
Deed echt tyfus pijn en mentaal wilde ik de pijn niet.
Dat heb ik dus ook regelmatig als ik meerdere reps doe met hook grip. De eerste rep gaat dan prima, de 2de rep voelt ook nog best goed en vanaf dan is het soms vechten om niet aan de pijn toe te geven. Plots lijkt die barbell dan ook 20kg zwaarder.
Maar soms lukt het ook voor een setje van 5. En dan zijn ze heerlijk.
Gebruik je magnesium?
 
Dat heb ik dus ook regelmatig als ik meerdere reps doe met hook grip. De eerste rep gaat dan prima, de 2de rep voelt ook nog best goed en vanaf dan is het soms vechten om niet aan de pijn toe te geven. Plots lijkt die barbell dan ook 20kg zwaarder.
Maar soms lukt het ook voor een setje van 5. En dan zijn ze heerlijk.
Gebruik je magnesium?
Ja exact dit ja, je brein wil die pijn niet en daardoor is het opeens zwaarder dan het hoort te zijn. Ik gebruik wel magnesium maar wel pas bij de Werksets en als het nodig is de set vantevoren
 
RFFNCK en anderen zagen dat mijn grip slecht was en dat ik de bar fout vast had. Weer een verbeterpuntje voor de bench en gaan we aan werken.
Dat kan zomaar weer een paar KG schelen. Mijn benchgrip kan ook wel wat werk gebruiken.
 
Ja exact dit ja, je brein wil die pijn niet en daardoor is het opeens zwaarder dan het hoort te zijn. Ik gebruik wel magnesium maar wel pas bij de Werksets en als het nodig is de set vantevoren
Ik heb gemerkt dat die magnesium goed helpt om de pijn uit te stellen. Waarschijnlijk moet je iets minder hard knijpen voor dezelfde grip of trek je minder hard aan je vel of zo.
Ik heb het een tijdje zonder magnesium gedaan omdat ik de top sets ook zo kon houden. Maar als ik dan toch magnesium gebruik lijkt het minder pijnlijk te zijn.
Vanavond is het weer zover.
 
Vriendenweekend gehad en flink vermaakt, maar hierdoor de tren van vrijdag vergeten te posten en deze ook zonder accessoires kunnen doen.

Sheiko intermediate medium load 32v2 W2D3
Squats gingen vrij simpel maar het was even werken zeg. Dit had ik na een werkweek niet kunnen doen en had deze keer gelukkig de vrijdag vrij. Omdat ik fitter was ook mijn scheve Squat gefixt door mijn polsen in een andere positie te doen en de stang anders in mijn rug te planten. Ik had niet durven hopen dat het zo makkelijk zou zijn om dit te fixen.:roflol: merk wel nog een beetje een assymetrie die ik daarna wel voelde. Ook stiekem veel sets en reps met 80% gedraaid. Hierna nog wat benchen maar we gingen eerder dan gepland en hierdoor niet de flyes en hyperextensions gedaan en ook vele uren later pas goed eten wat ik later nog uitkotste ook:roflol: Begint nu wel een probleem te worden met al dat gekotst. Sws niet goed gegeten dit weekend ondanks het vele vlees en ei, maar nu wel gemotiveerd na dit weekend even sociaal doen. Ook het nk gekeken, prachtige dingen gezien en op en top gemotiveerd om daar volgend jaar eens wat te laten zien. Nu lekker deloaden tot 4/5mei en dan eens mockmeeten.

Screenshot_20180422-212948~2.jpg
 
Hoe komt al dat gekots dan? :(
Teveel bier:( Ik drink nog nauwelijks, maar als ik drink, dan denk ik dat ik nog net zoveel als vroeger kan drinken, wat dus totaal niet is.
 
Nog niet gewongen, zal ik morgen weer eens doen.

Sheiko intermediate medium load 32v2 W3D1

Squats
12x20kg
5x60kg

3x100kg
3x120kg
3x140kg
4x2x160kg

Gingen lekker hard, ondanks het zware weekend. Enige minpunt was een rare pool die 5cm van mij af zat op het bankje en waardoor ik bijna op zijn schoot moest squaten. Ik zei dat die moest opflikkeren, maar dat begreep die pas na 5 min. Ik weet nu iig hoe vrouwen zich voelen.:o

Bench press
12x20kg

3x55kg
3x65kg
3x75kg
2x2x85kg
2x1x92,5kg

Deze gingen dan nog niet hard, even wennen met de nieuwe pols/handpositie, maar denk dat het uiteindelijk wel helpt.

Dumbbell flyes
3x6x16kg

Goede MMC flinke SQUEEEZZZ:fire::fire::fire:

Dumbbell alternate hammer curls
3x8x16kg

Beach bois gainzzzz

Abz machine
3x8x65kg

Wordt te makkelijk, mss krijg ik eens sterke abs:bang:
 
Gingen lekker hard, ondanks het zware weekend. Enige minpunt was een rare pool die 5cm van mij af zat op het bankje en waardoor ik bijna op zijn schoot moest squaten. Ik zei dat die moest opflikkeren, maar dat begreep die pas na 5 min. Ik weet nu iig hoe vrouwen zich voelen.:o
LOL
Hij heeft zijn handjes toch braafjes thuis gehouden?

Deze gingen dan nog niet hard, even wennen met de nieuwe pols/handpositie, maar denk dat het uiteindelijk wel helpt.
Wat heb je aan je grip veranderd?
 
LOL
Hij heeft zijn handjes toch braafjes thuis gehouden?


Wat heb je aan je grip veranderd?
Ja anders had hij 160kg op zijn schoot:roflol:

Uuhm ligt aan hoe ik mijn polsen hou bij de setup en de stang nu btr in mijn nek duw. Hierdoor kan die minder naar een kant rollen. Is wel zwaar mijn polsen goed recht te houden en mijn linkerschouder wordt nu ook anders belast maar het werkt.
:treuren:
 
Uuhm ligt aan hoe ik mijn polsen hou bij de setup en de stang nu btr in mijn nek duw. Hierdoor kan die minder naar een kant rollen. Is wel zwaar mijn polsen goed recht te houden en mijn linkerschouder wordt nu ook anders belast maar het werkt.
Je klapte je polsen naar achteren?
 
In het begin niet maar onderin na elke rep wel en daardoor ging die dan steeds schever.
Vreemd. Maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Lijkt me niet zo eenvoudig om daar elke keer op te letten.
Wrist wraps kunnen dan helpen, maar dat lost het probleem op zich niet echt op.
 
Succes met naar achter klappende polsen met wrist wraps om.
Zoals ik al zei zal dit het probleem niet oplossen. Maar bij gewichten die wij benchen kan je de polsen best veel beter recht houden met wraps.
Het kan een lapmiddel zijn als je echt een lift wil halen tijdens een wedstrijd.
 
Back
Naar boven