- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Ooh kut ik reageerde over mijn Squat. Bij mijn bench probeer ik mijn wrists meer onder de bar te stacken.Vreemd. Maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Lijkt me niet zo eenvoudig om daar elke keer op te letten.
Wrist wraps kunnen dan helpen, maar dat lost het probleem op zich niet echt op.
Bij Squat iddBij benches
Waarom doe je trouwens niet een ab rollout / leg raise / cable crunches / oid voor abs? Heb zelf altijd het idee dat je je abs minder optimaal kan hitten met een machine.
puur gemak eigenlijk, cable crunches is sws moeilijk want ik wil dan snel uit andere spieren trekken. Leg raises de vorige cycle vaak gedaan maar moet ze verzwaard doen en heb geen goede oplossing dumbbells vind ik maar kut.Succes met naar achter klappende polsen met wrist wraps om.
Drm leg ik de stang nu meer naar onderen in mijn palm. Maar dat is nog flink wennen.Zoals ik al zei zal dit het probleem niet oplossen. Maar bij gewichten die wij benchen kan je de polsen best veel beter recht houden met wraps.
Het kan een lapmiddel zijn als je echt een lift wil halen tijdens een wedstrijd.

Ik drink nog nauwelijks, maar als ik drink, dan denk ik dat ik nog net zoveel als vroeger kan drinken, wat dus totaal niet is.

?