XXL Nutrition

Reactive Training Systems

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
Vreemd. Maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Lijkt me niet zo eenvoudig om daar elke keer op te letten.
Wrist wraps kunnen dan helpen, maar dat lost het probleem op zich niet echt op.
Ooh kut ik reageerde over mijn Squat. Bij mijn bench probeer ik mijn wrists meer onder de bar te stacken.
Bij benches ???

Waarom doe je trouwens niet een ab rollout / leg raise / cable crunches / oid voor abs? Heb zelf altijd het idee dat je je abs minder optimaal kan hitten met een machine.
Bij Squat idd:roflol: puur gemak eigenlijk, cable crunches is sws moeilijk want ik wil dan snel uit andere spieren trekken. Leg raises de vorige cycle vaak gedaan maar moet ze verzwaard doen en heb geen goede oplossing dumbbells vind ik maar kut.
Succes met naar achter klappende polsen met wrist wraps om.
Zoals ik al zei zal dit het probleem niet oplossen. Maar bij gewichten die wij benchen kan je de polsen best veel beter recht houden met wraps.
Het kan een lapmiddel zijn als je echt een lift wil halen tijdens een wedstrijd.
Drm leg ik de stang nu meer naar onderen in mijn palm. Maar dat is nog flink wennen.

• #1.003
En wat is je excuus voor ab rollouts? :P

• #1.006
  • #1.007
Voor de science nerds onder ons wat leuke artikelen.

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/best-of-mass-pdf.662328/

Pagina 41

KEY POINTS 1. Static stretching directly before lifting may decrease rate of muscle growth, possibly due to a decrease in volume load.
2. However, static stretching before training may not compromise strength gains.
3. Adding static stretching to a strength training protocol increases gains in flexibility (duh).

Bijlagen

MASS is iets dat ik altijd al eens wilde lezen maar altijd weer vergat. Ga hem eens doorspitten en kijken hoe mijn concentratie met lezen tegenwoordig is :D

Dat artikel over diet breaks had ik trouwens al besproken zien worden door Jeff Nippard en Layne Norton. Erg interessant vind ik die.

• #1.010
MASS is iets dat ik altijd al eens wilde lezen maar altijd weer vergat. Ga hem eens doorspitten en kijken hoe mijn concentratie met lezen tegenwoordig is :D
Haha ik heb ook een korte aandachtspan en ben dan halverwege alweer met 3 andere dinge bezig.
Dat artikel over diet breaks had ik trouwens al besproken zien worden door Jeff Nippard en Layne Norton. Erg interessant vind ik die.
Ja, heeft ook te maken met leptin, dat stofje is verantwoordelijk voor o.a. je hongergevoel en zorgt ervoor als je 16 weken non stop dieet dat je daarna veel sneller weer meer gaat eten.

Haha ik heb ook een korte aandachtspan en ben dan halverwege alweer met 3 andere dinge bezig.

Ja, heeft ook te maken met leptin, dat stofje is verantwoordelijk voor o.a. je hongergevoel en zorgt ervoor als je 16 weken non stop dieet dat je daarna veel sneller weer meer gaat eten.

Me too haha. Maar het lukt aardig met een muziekje op de achtergrond aan, alinea per alinea dan.

Duidelijk inderdaad.
Belangrijke note was wel daarbij dat beide groepen 30% onder onderhouds-kcals zaten. En in de weken van "op onderhoud eten" het nieuwe onderhoudsniveau berekend was. Leuke studie!

Hey.

• #1.015
Me too haha. Maar het lukt aardig met een muziekje op de achtergrond aan, alinea per alinea dan.

Duidelijk inderdaad.
Belangrijke note was wel daarbij dat beide groepen 30% onder onderhouds-kcals zaten. En in de weken van "op onderhoud eten" het nieuwe onderhoudsniveau berekend was. Leuke studie!
Muziekje ja? Ik moet volkomen stilte hebben en dan na een paar minuten heb ik een add focus.

Als je meer over voeding, etc wil weten Lyle McDonald vind ik op dat gebied wel een goede uitschieter met veel goede informatie.
Hey:hoody:
Huh
Dacht hier zelf ook nog aan toen ik het typte.
DBB, we are one :heart::heart::heart::heart:
:hoody:

Gewicht 86,6kg

Sheiko intermediate medium load 32v2 W3D2
Bench press
12x20kg

3x55kg
3x65kg
3x75kg
4x2x85kg

Waren weer mooie reps en ze voelde vandaag ook weer lekker. Ik ga nog even wachten met mijn polspositie te verbeteren en focus mij nu op volgende week 110kg knallen.

Deadlifts
12x20kg
5x60kg

3x112,5kg
2x3x135kg
2x3x157,5kg
5x2x170kg

Alle reps hookgrip gedaan, rip duimen. Leun ook weer iets beter naar achteren wat mooi is. Begin nu te wennen aan de hook zodat ik wat techniek gains kan gaan maken.

Standing goodmornings (light)
4x4x50kg

Lkkre deload training en komt wel lekker uit, voel me een beetje op deze week. 6/10 tren omdat die niet super speciaal was.

Ja muziek kom ik meer in een trance/flow, dit klinkt nu erg zweverig, dan zonder muziek als ik iets moet lezen of leren. Moet het wel geschikte muziek daarvoor zijn.
Ben bekend met Lyle inderdaad. Vind hem soms sterk, en soms kan ik m'n mening/ideeën niet met hem delen.

Prima deload training :)

• #1.018
Ja muziek kom ik meer in een trance/flow, dit klinkt nu erg zweverig, dan zonder muziek als ik iets moet lezen of leren. Moet het wel geschikte muziek daarvoor zijn.
Ben bekend met Lyle inderdaad. Vind hem soms sterk, en soms kan ik m'n mening/ideeën niet met hem delen.

Prima deload training :)
Hmm ja soms kan ik mij beter concentreren met omgevingsgeluid, maar ik ben in dat opzicht echt te ADD.:roflol:

Qua persoon is Lyle in ieder geval uniek en ik ben ook uit zijn facebookgroep gekickt nadat hij een grapje verkeerd opvatten. Maar hij heeft vaak wel veel goede informatie.
Ik meen gelezen te hebben dat je nog steeds geen abb-wheel hebt :p?
De gym heeft er wel eentje, maar abs doen met alle gewichten van de abmachine blijft toch leuk voor mijn ego.:o

Waar was jij eigenlijk dit NK?:(

Terug
Naar boven