MuscleMeat

Reactive Training Systems

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
BW ??? god***domme weer vergeten te wegen:mad: Gisteren iig 86,6kg en nu na het sporten exact 87kg met 2 eiwitrepen in mijn lichaam.

Sheiko intermediate medium load 32v2 W3D3
Squat
12x20kg
5x60kg

3x100kg
3x120kg
2x140kg
3x1x150kg

Vandaag ging het wat minder met de setup, maar alle reps waren RPE 0,0. Waarschijnlijk had ik die 150kg 10x kunnen reppen.

Bench Press
12x20kg

3x55kg
3x65kg
3x75kg
3x2x85

Ook saaie reps, die 85kg voelt niet meer als serieus gewicht en dat is wel mooi.

ABZ machine PR TIME
2x8x70kg PR

Al het gewicht wat de machine had moest ik eens een keer doen en vandaag was het ideale moment.:o

HAMMER CURLS FOR THE GIRLS
10x18kg
8x18kg

Goede MMC, TUT en lekkere biceppomp om dadelijk te shinen in Eindje met kingsday:o 1/10 tren omdat het zo verdomd saai is om te deloaden.

• #1.026
Ik verwacht je op de sbd:D

Sheiko intermediate medium load 32v2 W4D1

Bench press
12x20kg

3x55kg
3x65kg
2x2x75kg
3x1x80kg

Deadlift
8x20kg
8x60kg

3x112,5kg
3x135kg
3x2x160kg

Alternate hammer curls
15x12kg

Abz machine
2x8x65kg

Saaie training en sta echt te poppelen om gas te geven. Vrijdag of zaterdag is het weer eindelijk zover. Nog wel even kijken hoe ik de ''dag' ga invullen. Ga denk ik wel wat rust tussen mijn lifts plannen.

Kunnen vrijdagavond samen knallen. Moet woensdag bench en DL op 100%, vrijdag de squats

• #1.029
Gewicht vanmorgen 85,4 en gisteren 86,2kg.
Ik heb woensdag tot en met vrijdag vrij dus heb me later gewogen dan normaal. Ik ga nog wel even wat extra kcals erin duwen voor vrijdag.

Sheiko intermediate medium load 32v2 W4D2
Squats
12x20kg
5x60kg

3x100kg
2*3*120kg
3x1x140kg

Bench press
12x20kg

3x55kg
3x65kg
3x2x75kg

Dit was het al voor vandaag, een hele saaie deload. Nu voorbereiden op vrijdag dan ga ik rond 5 uur beginnen met maxen, etc. En hoop ik wat PRs te trekken. Op de fox heb ik 200kg / 105kg / 225kg gedaan, waarvan alleen de bench een mega grinder was. Het idee is om als derde beurt 212,5kg / 110kg en 235kg te doen. In mijn ogen vrij conservatief op de bench na. Dit doe ik bewust om energie te sparen zodat ik maandag iets fitter aan mijn 20 weken begin die eindigt in een 600kh totaal op de SBD. Ik had eigenlijk als doel 215/112,5/240 te doen, maar dat is gezien de testdagen toch iets te gretig en zorgt voor teveel fatigue. Ik ben benieuwd en heb zin vrijdagavond weer eens te knallen. Het voelt alsof het alweer jaren geleden is.

Je hebt vandaag gezien hoe je moet grinden op bench, dus vrijdag knallen maat

Om nu geforceerd extra kCals te gaan eten om tegen vrijdag zwaarder te zijn heeft weinig zin vrees ik.
Ik zou niet te zot doen, zodat je spijsvertering niks abnormaal te verduren krijgt.

Ik ben benieuwd naar je PRs op vrijdag!

• #1.032
Om nu geforceerd extra kCals te gaan eten om tegen vrijdag zwaarder te zijn heeft weinig zin vrees ik.
Ik zou niet te zot doen, zodat je spijsvertering niks abnormaal te verduren krijgt.

Ik ben benieuwd naar je PRs op vrijdag!
Het is niet geforceerd een kilo zwaarder worden of zo. Ik woog vorige week telkens tussen de 86 en 86,5kg en vandaag dus voor het eerst weer eronder. Dus even goed eten zodat ik rond die 86-86,5kg zit.

Dankjewel voor de support en ik ben ook benieuwd.

Het is niet geforceerd een kilo zwaarder worden of zo. Ik woog vorige week telkens tussen de 86 en 86,5kg en vandaag dus voor het eerst weer eronder. Dus even goed eten zodat ik rond die 86-86,5kg zit.

Dankjewel voor de support en ik ben ook benieuwd.
Dat lijkt me dan vooral vocht te zijn.
Als je wat kh vermindert of minder zout eet hou je minder vocht vast.
Of misschien heb je minder gedronken?

• #1.034
Dat lijkt me dan vooral vocht te zijn.
Als je wat kh vermindert of minder zout eet hou je minder vocht vast.
Of misschien heb je minder gedronken?
Net gewogen en we zitten weer 'normaal' op 86,4kg:D Ik had de dagen hiervoor gewoonweg te weinig gegeten om op gewicht te blijven. Ik moet nu ook echt elk moment van de dag zitten duwen om nog aan te komen, aangezien ik nooit meer heb gewogen dan 87-88kg.

Net gewogen en we zitten weer 'normaal' op 86,4kg:D Ik had de dagen hiervoor gewoonweg te weinig gegeten om op gewicht te blijven. Ik moet nu ook echt elk moment van de dag zitten duwen om nog aan te komen, aangezien ik nooit meer heb gewogen dan 87-88kg.
Had ik ook ik heb maximum 86Kg gewogen en ik moest me zo vol duwen elke dag als ik nog wat wou aankomen, voelde eigenlijk niet aangenaam en liep heel de dag opgeblazen rond :p

Misschien helpt dit.
Dus als je de maaltijden ietsje verder uit elkaar nuttigt, moet je misschien niet zoveel eten om toch voldoende gains te maken.
Ipv minstens om de 3 uren te eten eet ik nu maximum om de 3 uren en verhoog de eiwit-inhoud van de maaltijd. (omdat ik 1 maaltijd minder eet per dag).

Wat ga je nu volgen na deze sheiko cycle? Nog 1 training en je bent ten einde toch?

• #1.038
Had ik ook ik heb maximum 86Kg gewogen en ik moest me zo vol duwen elke dag als ik nog wat wou aankomen, voelde eigenlijk niet aangenaam en liep heel de dag opgeblazen rond :p
Exact dit ja en ik moet nog een paar kilo gainen:o
Misschien helpt dit.
Dus als je de maaltijden ietsje verder uit elkaar nuttigt, moet je misschien niet zoveel eten om toch voldoende gains te maken.
Ipv minstens om de 3 uren te eten eet ik nu maximum om de 3 uren en verhoog de eiwit-inhoud van de maaltijd. (omdat ik 1 maaltijd minder eet per dag).
Ja wat ik nu doe is om 7:20 een shake drinken, dan om 10.15 eiwitreep, 12 uur zoveel als ik kan. 15.15 nog wat zooi. En dan warm eten om 17:30, meteen de gym in en na het trainen kwark en nog wat cheat.
Wat ga je nu volgen na deze sheiko cycle? Nog 1 training en je bent ten einde toch?
Vrijdag dus pieken en maandag begint de 20 weken 4 daagse medium load cycle van sheiko. De laatste week is exact de SBD cup dus dat is mooi. Ik zou ook als ik 300gr per week gain exact op 93kg uitkomen.

• #1.039
Terug
Naar boven