AndroidHealthClinic

1 jaar fanatiek in de sportschool

netjes voor een jaar !

Lijkt mij dat je juist onverzadigde vetten binnen moet krijgen. Je bedoelde zeker dat je geen verzadigde vetten binnen krijgt.

Na jaren te hebben gesport (basketbal en tennis) heb ik me gestort op fitness. Altijd heb ik wel fitness erbij gedaan voor ondersteuning van die andere sporten maar nooit echt om groter te worden. Sinds een jaar ben ik druk bezig met meer kracht training en de laatste 3 maanden erg gediciplineerd met voeding (thx dutchbodybuilding.com).
Mijn doel is een atletisch lichaam (iig niet te zwaar gespierd).
Ik ben nu druk bezig om de traps wat bij te trainen en de onderkant borst. Droog trainen begin ik als ik tevreden ben met de behaalde massa.

stats:
1.98 cm
105 kg
BP: 1 x 140 kg
SQ: 8 x 120kg (slechte knieen, durf niet hoger)
DL: 1 x 160kg
FP: 11 % 3 maanden geleden (hahaha) nu..? dunno

[Link niet meer beschikbaar]

zeer netjes dude, en dat na een jaartje.. mijn complimenten :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt mij dat je juist onverzadigde vetten binnen moet krijgen. Je bedoelde zeker dat je geen verzadigde vetten binnen krijgt.

Hehe, ja je hebt gelijk, typo...

Bedankt voor alle reacties, hier kan zeker wat mee.
Tijdens mijn trainingen had ik vrij weinig energie. NU heb ik mijn schame dusdanig gemaakt dat ik iets meer koolhydraten tot me neem, maar ook zeker 1.5 uur voor mijn training. Voorheen had ik alleen koolhydraten gehad tot een uurtje of 2, en ik train meestal om 16.30.

Daarnaast is wellicht niet helemaal realistisch om te willen groeien en gelijktijdig droog te trainen.

Dus over een maandje zal ik zeker het resultaat posten..:D

Terug
Naar boven