Fitness Seller

1 year transformation, fat to fit! (120kg-75kg)

Je mag trots zijn op wat je bereikt hebt! Toont echt karakter! Doe zo verder

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Voor de geïnteresseerden, in de eerste post kan je als bijlage mijn volledige voedingsschema van augustus downloaden (de vorige van juli en de onvolledige van augustus zijn verwijderd).

Diverse meningen zijn welkom!

Wow, vet topic en natuurlijk vooral supervette prestatie Rosta!

Inderdaad geen "loose skin", daar kom je mooi mee weg! :) Inderdaad weinig cals, maar het lijkt wel te werken. Het zou eventueel ten koste van je spiermassa kunnen gaan.

Mocht je per sé die laatste kilo's kwijt willen dan kun je het met vochtverlies doen. Probeer eens een paar dagen low-carb te eten (minder dan 30 gr. koolhydraten per dag). Daarmee heb ik wel eens voor een gewichtsverlies van meer dan 2 kilo gezorgd binnen 24 uur.

Inderdaad geen "loose skin", daar kom je mooi mee weg! :) Inderdaad weinig cals, maar het lijkt wel te werken. Het zou eventueel ten koste van je spiermassa kunnen gaan.

Mocht je per sé die laatste kilo's kwijt willen dan kun je het met vochtverlies doen. Probeer eens een paar dagen low-carb te eten (minder dan 30 gr. koolhydraten per dag). Daarmee heb ik wel eens voor een gewichtsverlies van meer dan 2 kilo gezorgd binnen 24 uur.

Die loose skin gaat echt wel komen bij een vetpercentage tussen de 15 en 20% hoor, bij mij in ieder geval wel na 58+kg afvallen, nu ik weer een kilo of 8 zwaarder ben, is het wel een stuk minder, maar evengoed heb ik loose skin. Misschien juist als je weinig vocht vasthoud zie je loose skin ook beter, maar dat weet ik niet.

De laatste zijn er denk ik al vanaf, vrijdag weeg ik me en dan komen er ook nieuwe pics. Als ik sta is er weinig los vel, bij zitten is het wel duidelijk, maar ach ja. Liever dit dan 120 met 35+bf ;p low carb ga ik na de korte pauze op onderhoud misschien eens uittesten!

goed bezig man lekker door gaan!

-------update-------
Week 16: 1.7kg afgevallen.

Doel bereikt na 110 dagen: 40,2kg afgevallen.

Dit weekend komen er nieuwe pics. Het doel nu is om 500kcal/week mijn inname te verhogen naar onderhoudsinname, dan 1-2 weken op onderhoud eten, kijken hoe het lichaam reageert en eruitziet. Indien het vetpercentage nog lager moet -> met een licht tekort nog verder afvallen tot het vetpercentage rond de 15% zit.

Netjes gedaan man!

Nette prestatie hoor! En ik zit maar te zeuren over dat ik nog 3 kilo vetmassa wil verliezen :)

Goed gedaan man!

-------update-------
80kg, 20 bf. (week 16)
21mulq0.jpg
a0clmx.jpg
2w21sae.jpg
2nkued5.jpg
2v98bix.jpg

Laatst bewerkt:
------small update------
Week 18: 2000kcal, 1.1kg kwijt

Zit nu op een totaal van 42kg, vanaf maandag weer 200-300kcal erbij. De volgende update van foto's is wanneer ik op onderhoud zit en dus ga starten met 'clean bulken'.

Je bent nu al weer meer gaan eten en blijft toch afvallen?
Mooie prestatie hoor! Even een zomer volhouden, lijkt me een mooie investering.

Netjes hoor je begint nu echt definitie te zien. Wat zijn je krachtstats?

@AbFab
Mijn onderhoud met 2x sporten per dag ligt op 3000kcal ongeveer, dus dat is nog steeds een tekort;d

@Steelworks
Dat zijn de foto's van week 16, nu is er nog 2 kilo vanaf en vetpercentage is ook nog tikkeltje lager.
Krachtstats heb ik nog niet exact gemeten, zijn wel een stuk lager dan voorheen.
Bench: 10x 80kg
Squat (machine): 10x 90kg
Deadlift: 10x 100kg

Squatten doe ik nog maar pas en deadlift sinds 2 maanden geleden ongeveer.

Respect, echt heel knap dit. Op je laatste foto's lijkt je vetpercentage lager dan 20 en echt een stuk lager dan de foto's van daarvoor. Op de foto's lijk je geen last te hebben van loshangend vel, klopt dat?

Respect, echt heel knap dit. Op je laatste foto's lijkt je vetpercentage lager dan 20 en echt een stuk lager dan de foto's van daarvoor. Op de foto's lijk je geen last te hebben van loshangend vel, klopt dat?

Bedankt. (trouwens aan iedereen met complimenten/feedback bedankt)

Mijn vetpercentage nu is 19, ben 2,2kg lichter dan de bovenstaande foto's.

Niet echt last van 'los vel', maar wanneer ik zit of voorover leun kan je wel duidelijk zien/voelen dat er eerst meer opvulsel in zat. Ook waren mijn armen eerst 5-6cm meer opgevuld, zo zie je het niet, maar kan de huid wel vastpakken en uitrekken tot dat punt.

Wat me bij het volgende doel brengt, terug opvullen maar dan met spieren;d

Volgende foto's zullen genomen worden wanneer ik op mijn lichtste ben, schat rond de 76-77 met 17-18 bf. Over 3-4 weken.

Zeer nette progressie Rosta! Respect kerel!

Niet te zien dat je het in zon korte tijd kwijt bent geraakt. Bizar :)

Terug
Naar boven