Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad weinig cals, maar het lijkt wel te werken. Het zou eventueel ten koste van je spiermassa kunnen gaan.Wow, vet topic en natuurlijk vooral supervette prestatie Rosta!
Inderdaad geen "loose skin", daar kom je mooi mee weg!Inderdaad weinig cals, maar het lijkt wel te werken. Het zou eventueel ten koste van je spiermassa kunnen gaan.
Mocht je per sé die laatste kilo's kwijt willen dan kun je het met vochtverlies doen. Probeer eens een paar dagen low-carb te eten (minder dan 30 gr. koolhydraten per dag). Daarmee heb ik wel eens voor een gewichtsverlies van meer dan 2 kilo gezorgd binnen 24 uur.
Wow, vet topic en natuurlijk vooral supervette prestatie Rosta!
Inderdaad geen "loose skin", daar kom je mooi mee weg!Inderdaad weinig cals, maar het lijkt wel te werken. Het zou eventueel ten koste van je spiermassa kunnen gaan.
Mocht je per sé die laatste kilo's kwijt willen dan kun je het met vochtverlies doen. Probeer eens een paar dagen low-carb te eten (minder dan 30 gr. koolhydraten per dag). Daarmee heb ik wel eens voor een gewichtsverlies van meer dan 2 kilo gezorgd binnen 24 uur.
Nette prestatie hoor! En ik zit maar te zeuren over dat ik nog 3 kilo vetmassa wil verliezen![]()
Respect, echt heel knap dit. Op je laatste foto's lijkt je vetpercentage lager dan 20 en echt een stuk lager dan de foto's van daarvoor. Op de foto's lijk je geen last te hebben van loshangend vel, klopt dat?