XXL Nutrition

1 year transformation, fat to fit! (120kg-75kg)

• Topic Starter Topic Starter
------update------
Door minder sporten en toch even veel te eten wat te veel bijgekomen afgelopen week. Of sport terug verhogen of calorie-inname lichtjes verminderen en kijken wat het resultaat volgende week is. Gewicht zit momenteel rond de 81,5.

Topic doorgelezen wat een baas man, niet lullen maar aanpakken methode hulde ik blijf je volgen!

------update------
Gemiddelde gewicht deze week is 250g minder dan vorige week. Op rustdagen 3500 gegeten, op dagen met 1x sport 3750 en op dagen met 2x sport 4000.

Nieuwe innames:
Geen sport: 3600
1x sport: 3750-3850
2x sport: 4250

'Bulk' gaat door tot er 100x 5 bench press en 140x 5 deadlift in de reeks gedaan kan worden. Naar schatting zou ik dan ongeveer 85kg moeten wegen.

Heel veel respect voor je doorzettingsvermogen!
Dit zo doorzetten en dan op naar een top fysiek!

------update------
Voedingsschema van november terug te vinden in de eerste post.
Er zijn 2 dagen gewist omdat het anders groter was dan de 100kb die geüpload mogen worden.

PS bedankt voor alle positieve commentaar

goed bezig man ;)

------update------
Voedingsschema van november terug te vinden in de eerste post.
Er zijn 2 dagen gewist omdat het anders groter was dan de 100kb die geüpload mogen worden.

PS bedankt voor alle positieve commentaar

Goed bezig:thumbs:, ga je volgen!

Mooie prestatie !

Knap hoor! Doorgaan man!

Netjes man. ****!

------update------
Dinsdag: 83,3kg
Vrijdag: 85,3kg

Na 2 weken geen zin in eten te hebben, maar toch de dagelijkse hoeveelheid kcal naar binnen te spelen was het dan zover, Kerstmis. Dit is doorgegaan met een all-you-can-eat/everything-you-can-eat mentaliteit. Het resultaat daarvan is de gewichtstoename die hier boven vermeld staat.

Dat gezegd, er is ongeveer 7kg bijgekomen in 11 weken tijd. (waarvan 1.84kg in week 1 na het 'crash dieet' en 1,23kg nu in de laatste week, voor de geïnteresseerden, bij 'progressie' op de eerste pagina kan je het week per week bekijken)

Dit weekend worden er nieuwe foto's genomen, 11 weken is misschien kort, maar ben niet van plan om hoger in gewicht te gaan momenteel en wil nu op een rustig tempo gaan cutten tot 75kg zodat er een fatsoenlijke '1 year transformation'-foto gemaakt kan worden. 75kg is het doel omdat er dan in totaal '100 lbs' in gewicht verschil is met het gewicht 1 jaar daarvoor, het vetpercentage zit dan hopelijk ook rond de 14%.

Krachtstats:
11 weken lang met 5x5 bill starr getrained. Dit zijn de resultaten:
2n66vwi.jpg

Afgelopen week is dus de enige 'lossere' week geweest qua voeding in 31 weken, met oudjaar ga ik nog een laatste 'lossere' dag hebben en daarna weer inperken. Deze week is het een beetje zoeken wat mijn onderhoudsinname is, zodat ik vanaf januari kan starten met cutten.

Qua trainingen ga ik ipv 5x5, 5x8 doen met een toegevoegde oefening (military press) en dit gedurende de hele cut.

Mijn excuses voor de wall of text.

Re: 40kg afgevallen < 16 weken!

Mooie progressie qua kracht zeg. Nooit tegen een plateau gelopen?

In week 11 kon ik de deadlift niet meer 5x met correcte vorm, row begon ook moeizamer te gaan. Maar bench, incline en squat gingen nog vlotjes.
Je moet het grafiekje vanaf week 4 zien als 'beginstats', daarvoor is opbouwen.

Wat een verschil, respect. 75 kg vind ik eerlijk gezegd wel erg weinig, dat alleen maar omdat het 100 lbs verschil is met vorig jaar.
Waarom nu niet stoppen met kijken naar je lichaamsgewicht, en gewoon lekker trainen zodat je het verschil duidelijk in de spiegel ziet ipv op de weegschaal?

Wat een verschil, respect. 75 kg vind ik eerlijk gezegd wel erg weinig, dat alleen maar omdat het 100 lbs verschil is met vorig jaar.
Waarom nu niet stoppen met kijken naar je lichaamsgewicht, en gewoon lekker trainen zodat je het verschil duidelijk in de spiegel ziet ipv op de weegschaal?

Die 100 lbs moet inderdaad niet de reden zijn om geforceerd 75kg te wegen, indien er eerder een fatsoenlijk vetpercentage bereikt wordt, zal ik eerder stoppen.

Het is in mijn ogen makkelijker om een doel in het achterhoofd te hebben, momenteel is dat die 75kg omdat ik denk dat daar mijn vetpercentage op het punt is waar het moet zijn om daarna fatsoenlijk massa en kracht aan te zetten.

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

------update------
Voor de mensen met een spoilerfobie, de beginpost is aangepast 'progressie' en 'foto's' is nu anders ingedeeld.

Mijn gewicht is nu ongeveer 84kg, 7kg meer dan de laatste foto's.
84kg, 20bf
2ylnu5f.jpg
z98o7.jpg
153tahl.jpg
2wfr4w0.jpg
2i6ngq0.jpg
2ihquzk.jpg

Om vergelijken makkelijker te maken, hier de laatste foto's:
77kg, 18bf
ofrp06.jpg
14mtnd0.jpg
1ze8rhk.jpg
2ekq9si.jpg
14j802f.jpg
otzplh.jpg
En de foto's van exact hetzelfde gewicht, maar met 2% meer vetmassa (ik schat dus ongeveer 1,5kg spiermassa meer te hebben op bovenstaande foto's van 84kg, 20bf.)
84kg, 22bf
16aryg4.jpg
5p553t.jpg
f2r8ci.jpg
rcv8dd.jpg
29m3b4p.jpg

Voedingsschema van december is terug te vinden als bijlage in de eerste post, er zijn een paar dagen weg om het bestand minder dan 100kb te krijgen. Dit waren all-you-can eat dagen of dagen waarop niet alles geteld werd.

------update------
Week 33: -120 gram met innames tussen de 3000 en 4000 kcal, vanaf nu een week rond de 3000 om te kijken wat het als resultaat geeft.

damn dude wat zijn je foto link/spoiler links irri hehehe maar je hebt wel bergen werk verzet kerel! HARDCORE :)

Echt iemand op tegen op te kijken, zwaar respect!
Jij komt er zeker weten wel.

Terug
Naar boven