Fitness Seller

1 year transformation, fat to fit! (120kg-75kg)

Gaat nog steeds super kerel, je huid is idd erg strak voor iemand die zoveel is afgevallen! Definitie is al goed te zien!

• Topic Starter Topic Starter
------update------
Voor de geïnteresseerden, voedingsschema van de maand september is geüpload in de eerste post.
------------------

Hier de foto's van week 20, vanaf week 21 tot en met week 35 ga ik 'bulken' + trainen volgens het 5x5-principe. Op het einde van de bulk komen er nieuwe foto's. Vanaf maandag begin ik ook met het supplement creatine.

77kg, 18 bf. (week 16)
ofrp06.jpg
14mtnd0.jpg
1ze8rhk.jpg
2ekq9si.jpg
14j802f.jpg
otzplh.jpg

Aangezien er een aantal mensen vroegen of er dan helemaal geen 'los vel' te bespeuren valt. Hier wat foto's, je kan ook duidelijk de littekens van het dik zijn zien (striemen op borst en buik)
Los vel/veloverschot
2edbblf.jpg
96au7d.jpg

Laatst bewerkt:
Respect!
Wat ontzettend fijn voor je dat je geen los vel hebt overgehouden.
Echt ontzettend knap en dat in 16 weken!

je eet nog steeds best weinig of niet? Heb je al een eetschema voor je bulk? Zoja, zou je die willen plaatsen? :)

Heel erg netjes, Bart!

Hey Rosta,

Idd ik was ook erg nieuwsgierig.
Je had me al via mail goede uitleg gegeven.
Je bent echt super goed bezig.
Ik haal veel motivatie uit jou.
Dankjewel Rosta

je eet nog steeds best weinig of niet? Heb je al een eetschema voor je bulk? Zoja, zou je die willen plaatsen? :)

Ja, de inname van afgelopen week zou eigenlijk mijn 'cut-inname' zijn. Heb in de afgelopen 4 weken elke week 250kcal erbij gedaan. Dit weekend doe ik er elke dag 500 bij, zodat ik vanaf maandag op mijn bulkinname van 3500kcal zit en dan doe ik er elke week 10 bij (wat op 14 weken dus een verschil van 140kcal is).

Heb het nu natuurlijk nog niet af voor de komende 14 weken, per maand upload ik het hier zodat de geïnteresseerden kunnen zien wat er die maand naar binnen is gespeeld. Het voedingsschema is zorgen dat ik aan mijn minimum aantal eiwitten kom, minimum aantal vetten en de rest aanvullen met koolhydraten. Basisregel die ik hanteer is minimaal 30 eiwitten, minimaal 20 - maximaal 30 vetten en de rest koolhydraten, als je naar de E/K/V-verhouding in het schema gaat kijken zal het vaak rond de 30/50/20 zijn, maar 40/40/20 of 35/35/30 zijn ook in orde voor mij.

Is hiermee uw vraag beantwoord?

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 11:59 ----------

Hey Rosta,

Idd ik was ook erg nieuwsgierig.
Je had me al via mail goede uitleg gegeven.
Je bent echt super goed bezig.
Ik haal veel motivatie uit jou.
Dankjewel Rosta

Fijn om te horen dat het ook anderen motiveert! Succes met het bereiken van jouw doelen!

-

Laatst bewerkt:
Ik ben jaloers!!

Vorig jaar 30 kg afgevallen, maar de laatste kilo's rond mijn middel raak ik maar heel moeilijk kwijt. Misschien moet ik toch weer veel cardio gaan doen, lijkt voor jou goed gewerkt te hebben.

Ik train nu 3 á 4 keer in de week (5/3/1) en de gains willen ook niet echt komen. Dat waarschijnlijk omdat ik te weinig eet (blijf bang om weer vet te worden).

En de striemen valt wel mee joh, moet je de foto's in de eerste post van mijn log maar eens kijken.

Veel succes man, ga zo door!

Heb net jouw thread bekeken, allereerst gefeliciteerd met de 30kg kwijt te raken! Ook heb ik het trainingsschema en voedingsschema bekeken. Om hier een wall of text te voorkomen zal ik mijn reactie daarop via een privébericht sturen;d

Bedankt en zelf ook nog succes met de verdere progressie!

Ik ben jaloers!!

Vorig jaar 30 kg afgevallen, maar de laatste kilo's rond mijn middel raak ik maar heel moeilijk kwijt. Misschien moet ik toch weer veel cardio gaan doen, lijkt voor jou goed gewerkt te hebben.

Ik train nu 3 á 4 keer in de week (5/3/1) en de gains willen ook niet echt komen. Dat waarschijnlijk omdat ik te weinig eet (blijf bang om weer vet te worden).

En de striemen valt wel mee joh, moet je de foto's in de eerste post van mijn log maar eens kijken.

Veel succes man, ga zo door!

Hoi Pehr,

En ik ben jaloers op jou, nee ff zonder gein je hebt wel striemen maar geen vette buik of overtollig vel.
Ik vind het netjes van je.
Ik ben net 8 weken bezig maar ik merk ook dat buik echt het moeilijkste is.
Gewoon doorgaan komt van zelf weer goed.

-

Laatst bewerkt:
Goed bezig man! succes gozer!

Vorige week testoefeningen gedaan om de belasting voor het 5x5 Bill Starr programma te bepalen, dit programma zal voor de komende tijd dan ook mijn trainingsschema worden om kracht bij te krijgen.

Krachtstats:
Bench: 82.5kg - 5 reps
Incline: 70kg - 5 reps
Row: 60kg - 5 reps
Squat: 65kg - 5 reps (ass to grass squats in Smith machine)(De Smith machine is momenteel stuk, dus moet vrijwillegers zoeken om de baar in mijn nek te leggen en dan zo te squatten)
Deadlift: 110kg - 5 reps

Alles wordt met full ROM uitgevoerd op een normaal tempo.

Dit schema blijft mijn schema zolang er kracht bij blijft komen.

------update------
Week 21: 78,84kg
Vanaf nu 5x in de week wegen, gemiddelde daarvan is het gewicht voor die week.

Laatst bewerkt:
Heel netjes dit! Gefeliciteerd met het bereiken van je doel. Ikzelf ben in 8 maandjes tijd van 30% bf naar circa 17% bf gegaan (scheelde echter maar 13 kilo). Ik ben 1.75 en weeg 70 kilo, dus jij hebt beduidend meer spieren denk ik. Ik wil nog wel lager qua vetpercentage maar denk dat ik er verstandig aan doe om te bulken. Ben een week terug met clean bulk gestart en benieuwd wat de resultaten gaan worden :)

Heel netjes dit! Gefeliciteerd met het bereiken van je doel. Ikzelf ben in 8 maandjes tijd van 30% bf naar circa 17% bf gegaan (scheelde echter maar 13 kilo). Ik ben 1.75 en weeg 70 kilo, dus jij hebt beduidend meer spieren denk ik. Ik wil nog wel lager qua vetpercentage maar denk dat ik er verstandig aan doe om te bulken. Ben een week terug met clean bulk gestart en benieuwd wat de resultaten gaan worden :)

Dus je komt van rond de 80-85kg? Mooi gedaan! En je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Als jij denkt dat je toe bent aan een bulk, dan bulk je;d

------update------
Week 24: 80,44kg
Vetpercentage is nog ongeveer hetzelfde als voorheen.

Voor de geïnteresseerden, bij de beginpost kan je het voedingsschema van oktober bekijken. Dag 31 staat er niet bij omdat de limiet per file 100kb is.

Dit is hallucinant, absurd, crazy geweldig; Respect man; Ongelooflijke transformatie. Je gaat echt nog veel toffe momenten meemaken als mensen die je 5 maand niet hebt gezien terugziet. Die gaan je niet meer herkennen.
Zeer goed man. Je hebt de problemen gezien, en je hebt ze keihard aangepakt. No nonsense. Doe zo verder.
Zoals reeds gezegd door anderen, ik zou nu een aantal maanden op onderhoud eten zodat je lichaam wat kan herstellen, daarna evalueren en doelstellingen (her)formuleren.
Keep up the good work.

@yasmine
In plaats van op onderhoud eten ben ik momenteel gewoon boven behoefte aan het eten in combinatie met een schema om sterker te worden. Bedankt voor de reactie;d

------update------
Calorie-inname verhoogt met 250kcal wat een totaal geeft van 3750 kcal. Gewicht zit nu op 81 en nog ongeveer hetzelfde vetpercentage 18-19%.

Super mooi resultaat!!

------update------
Calorie-inname verhoogt met 250kcal, totaal 4000 kcal. Gemiddelde gewicht van deze week zit lager dan gemiddelde gewicht van vorige week. Lijkt alsof mijn lichaam aan het bekomen is van de 4-5 maanden ondervoeding die het doorstaan heeft.

Terug
Naar boven