- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je eet nog steeds best weinig of niet? Heb je al een eetschema voor je bulk? Zoja, zou je die willen plaatsen?![]()
Hey Rosta,
Idd ik was ook erg nieuwsgierig.
Je had me al via mail goede uitleg gegeven.
Je bent echt super goed bezig.
Ik haal veel motivatie uit jou.
Dankjewel Rosta
Ik ben jaloers!!
Vorig jaar 30 kg afgevallen, maar de laatste kilo's rond mijn middel raak ik maar heel moeilijk kwijt. Misschien moet ik toch weer veel cardio gaan doen, lijkt voor jou goed gewerkt te hebben.
Ik train nu 3 á 4 keer in de week (5/3/1) en de gains willen ook niet echt komen. Dat waarschijnlijk omdat ik te weinig eet (blijf bang om weer vet te worden).
En de striemen valt wel mee joh, moet je de foto's in de eerste post van mijn log maar eens kijken.
Veel succes man, ga zo door!
Ik ben jaloers!!
Vorig jaar 30 kg afgevallen, maar de laatste kilo's rond mijn middel raak ik maar heel moeilijk kwijt. Misschien moet ik toch weer veel cardio gaan doen, lijkt voor jou goed gewerkt te hebben.
Ik train nu 3 á 4 keer in de week (5/3/1) en de gains willen ook niet echt komen. Dat waarschijnlijk omdat ik te weinig eet (blijf bang om weer vet te worden).
En de striemen valt wel mee joh, moet je de foto's in de eerste post van mijn log maar eens kijken.
Veel succes man, ga zo door!

Heel netjes dit! Gefeliciteerd met het bereiken van je doel. Ikzelf ben in 8 maandjes tijd van 30% bf naar circa 17% bf gegaan (scheelde echter maar 13 kilo). Ik ben 1.75 en weeg 70 kilo, dus jij hebt beduidend meer spieren denk ik. Ik wil nog wel lager qua vetpercentage maar denk dat ik er verstandig aan doe om te bulken. Ben een week terug met clean bulk gestart en benieuwd wat de resultaten gaan worden![]()